ontkracht een wens |
Femme Actief lid WMRindex: 19 OTindex: 157 Wnplts: Venray
|
Je krijgt een niet-beschimmeld koekje maar je vindt hem er toch vreemd en chemisch uitzien en hij ruikt ook heel raar. Ik wens een bak verse aardbeien met suiker  |
|
nietmeer
|
je krijgt een bak verse aardbeiden met suiker maar je laat ze allemaal vallen waardoor de vloer smerig wordt ik wens een superdeluxe horloge  |
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
je krijgt er een, maar hij word gestolen.  ik wens dat er iemand op msn is die aandacht aan me schenkt!  |
|
|
Je ergste vijand schenkt je aandacht op msn... Ik wens een miljoen...  |
|
nietmeer
|
je krijgt een miljoen...kakkerlakken in huis  ik wens een miljoen EURO op mijn rekening, belastingvrij |
|
|
Je krijgt die op je rekening maar later blijkt het een fout te zijn van de afzender...
Ik wens een reis naar een tropische bestemming |
|
Marike Erelid
|
j krijgt die, maar de bank waar het op staat word beroofd, en je bent al je geld kwijt!  ik wens iets leuk!  |
|
|
Je krijgt iets leuks maar diezelfde dag nog brandt je huis af
Ik wens een geldboompje |
|
nietmeer
|
je krijgt een geldboompje maar die sterft de eerste dag al af ik wens een kapotte auto  |
|
Marike Erelid
|
je krijgt een kapotte auto (  ) maar je kunt hem niet maken.  ik wens dat deze wens niet ontkracht word.  |
|
Marike Erelid
|
staat er weeral 2 keer  |
|
nietmeer
|
deze wens wordt niet ontkracht
ik wens dat ik goud krijg |
|
|
Je krijgt goud... maar het blijkt nepgoud te zijn!!!
Ik wens dat ik klaar ben met werken... |
|
Marike Erelid
|
je bent klaar met werken, maar je moet nog 1000 jaar werken... In de hèl  ! ik wens dat deze wens ontkracht word.  |
|
nietmeer
|
deze wens wordt ontkracht ... ik wens dat Marike zich weer netjes aan het topic houdt  |
|
|
Marike houdt zich aan de topic maar... laat niks meer van zich horen!!
Ik wens een lekker chocoladebroodje |
|
nietmeer
|
je krijgt een lekker chocolade broodje maar die eet je zo fanatiek op dat je op je vingers bijt
ik wens een literfles ouzo |
|
|
Je krijgt een literfles Ouzo en drinkt zoveel dat je dronken wordt en dat je de hele nacht niet kan slapen van de duizelingen en de kotsneigingen
ik wens mijn weekend |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Dat weekend staat voor de deur maar je bent de sleutel kwijt. Ik wens een slapeloze nacht  |
|
|
Je nacht begint slapeloos maar al snel denk je dat je M&M's eet maar zijn het eigenlijk slaappillen en lig je een week in coma  Ik wens een hele snelle computer met een mooie videokaart  |
|
nietmeer
|
helaas is ie na een week al kapot  ik wens een leuke verjaardag  |
|
Marike Erelid
|
je krijgt een leuke verjaardag, helaas is dat niet de deze.  Ik wens dat ik kon vliegen zonder hulp.  |
|
Invisible Oudgediende
 WMRindex: 3.730 OTindex: 5.186
|
Helaas bleek je wens verkeerd gesteld te zijn en kon je ze alleen laten vliegen zonder hulp .
Ik wens dat dit niet voortgezet kan worden. |
|
Marike Erelid
|
...
Ik wens niets. |
|
nietmeer
|
da's mooi  scheelt mij weer  ik wens dat de  -emoticon niet meer van kleur verschiet maar gewoon rood blijft |
|