hr
jaargang -23 - laatste artikel 26-4 08:00 - 74451 artikelen - nu online 26 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


1 [2] 3 4

Hoofdpunten regeerakkoord

29-10-12 21:36:00
nietmeer
@Harold: Er zullen heus wel veel manieren zijn die de boerka drager zelf wilt gebruiken om aan te tonen dat hijzelf die persoon is.

29-10-12 21:39:53
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Alev: Ik ben blij dat het boerkaverbod niet doorgaat, maar de identificatie moet wel zo makkelijk mogelijk zijn, vind ik.

29-10-12 21:47:06
nietmeer
@Kameleon: Tja, voor mijn part voeren ze dat verbod maar in. Ze hebben alleen zichzelf ermee. Er loopt heus niet bij iedere hoek een vrouw met boerka.
En áls een politie agent een vrouw met boerka ziet, moet hij haar dan aresteren. Misschien heeft ze wel kinderen bij zich.. Is ook niet fijn voor de agent.

29-10-12 21:51:33
nietmeer
kort samen gevat: We gaan met zijn allen naar de klote toe:ja

Want je moet meer betalen en je verdient minder8O
Deze hele crisis is veroorzaakt door het kabinet, ook dankzij de PvdA en VVD.
Die partijen hadden er in destijds voor gekozen om ons de Euro in de maag te splitsen.
Dat dat betekent dat dus de gehele europese unie (op Engeland en Zwitserland na) in de euro zone zou komen. Als er vervolgens een land naar de Filistijnen zou gaan, en daarmee dus alle andere landen mee zou trekken werd voor het gemak maar even vergeten:@
Een referendum vonden ze niet nodig. Want ach het is makkelijk als je niet hoeft te wisselen bij de grens.
Nou nou alsof dat nu echt het grootste probleem was8-)