hr
jaargang -23 - laatste artikel 24-4 12:00 - 74446 artikelen - nu online 28 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties


1 [2] 3 4 5 6

Slotjes PER blog

12-07-10 23:08:27
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Oh op die manier :) Dat zou wel gedoe reduceren inderdaad :) Is denk ik een beste manier nog opzich, in combinatie met het idee van Arya hierboven :)

12-07-10 23:08:39
MuseMatt
Oudgediende


WMRindex: 3.360
OTindex: 21.667
Ik zou graag willen dat iemand mij ook maar één goede reden kan geven waarom mensen niet ervoor mogen kiezen alleen voor een bepaalde groep mensen een blog willen maken.

Mensen mogen toch kiezen met wie ze bepaalde dingen willen delen? En met wie ze dat niet willen?

Hoor je niet in die groep, dan heb je dus vast iets niet wat anderen wel hebben van die persoon: respect.

12-07-10 23:09:37
sjatter
Oudgediende


WMRindex: 10.025
OTindex: 7.180
T S
@Kameleon: Een blog zou eigenlijk voor iedereen leesbaar moeten zijn. Als er reacties opkomen die je niet bevallen verwijder je ze toch gewoon.8)

12-07-10 23:09:46
Preddie
Senior lid


WMRindex: 118
OTindex: 1.649
@MuseMatt: Ik zeg niet dat ze daar niet voor mogen kiezen? En als je dus toevallig niet in de vriendenlijst staat van die persoon, heb je gelijk geen respect, ook al kent ie je niet eens? Beetje slecht argument...

12-07-10 23:10:23
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Sjatter, ik heb de ervaring dat je dan kapot gespamd wordt op je blog, en dat is ook nou niet bepaald fijn... ;)

Muse, you say it! :)

12-07-10 23:11:20
pfft
Erelid


WMRindex: 647
OTindex: 1.017
@MuseMatt: Vergeet niet dat het niet alleen om respect gaat, maar ook om wat je met iemand wil delen.

Mja, ik vind dat je niet zo klakkerloos je blog op slot moet gooien. T ligt gewoon gevoelig en je moet er goed over nadenken. Dat is denk ik het enige wat je moet realiseren en moet doen.

Ik heb er geen probleem mee eigenlijk.

12-07-10 23:12:09
MuseMatt
Oudgediende


WMRindex: 3.360
OTindex: 21.667
Laat ik dat anders zeggen Preddie: als mensen van mij vriend willen worden en ik heb daar geen enkele reden toe dan krijgen ze ook geen acceptatie van me.

@pfft: waarom doe je er dan zo gruwelijk moeilijk over en verpest je de sfeer voor iedereen?

12-07-10 23:13:21
Preddie
Senior lid


WMRindex: 118
OTindex: 1.649
@MuseMatt: ja, maar als je ze dus niet kent.. mogen ze je blogs ook niet lezen? Beetje raar vind ik dat.

Dan vind ik de personen negeren die je niet mag veel handiger en minder vervelend voor de rest van de leden. Voor de genegeerde leden is t dan hun eigen schuld.

12-07-10 23:14:37
pfft
Erelid


WMRindex: 647
OTindex: 1.017
@MuseMatt: Ohja, en nu heb ik het allemaal gedaan jongen. Waar slaat dit nou weer op.

Waar doe ik moeilijk over een slot op een blog.

Ik heb gewoon ongelooflijk moeilijk met mensen die denken dat ik hen iets heb misdaan, terwijl dat niet mijn bedoeling is. Zie dat nou verdomme is.:@

12-07-10 23:16:21
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Uuuh Pfft, je liep mij vanmiddag anders belachelijk te maken over mijn slotje. Dat is ook moeilijk doen.

12-07-10 23:16:40
MuseMatt
Oudgediende


WMRindex: 3.360
OTindex: 21.667
Blijf je nou zeuren omdat niemand er voor kiest te zeggen dat jij gelijk krijgt jongen? Ik ga NIET jouw persoonlijk ruzie met WMR leden uitvechten in jouw voordeel omdat jij dat wil, en dat zal niemand hier doen.

Heb je soms een enorme crush op die persoon dat je er zo fricking lang over doorgaat en ben je bang dat de kans voor de rest van je leven verziekt is?

12-07-10 23:18:50
Preddie
Senior lid


WMRindex: 118
OTindex: 1.649
@MuseMatt: poe poe, dat is nog eens een persoonlijke aanval 8O

12-07-10 23:21:55
pfft
Erelid


WMRindex: 647
OTindex: 1.017
@Kameleon: Ja, dat was flauw ja. Ik kon het niet laten.

@MuseMatt: Je bent blijkbaar zo blind dat je niet eens ziet waar mijn probleem is. Maar het staat nu duidelijk op mn blog. Nu blij.

En nu weer ontopic:

Ik stem voor blocken per blog. Maar ook het blocken van een complete weblog moet mogelijk blijven. Want anders wordt het voor sommige mensen zon gedoe.

13-07-10 01:39:01
is-toch-zo
Erelid


WMRindex: 408
OTindex: 2.411
Quote MuseMatt:
Ik zou graag willen dat iemand mij ook maar één goede reden kan geven waarom mensen niet ervoor mogen kiezen alleen voor een bepaalde groep mensen een blog willen maken.


Ik heb wel een reden, ik geniet van de blogs die ik iedere dag hier lees soms met idd wat lompe reacties, maar ik ben niet van plan om heel wmr tot vriend te maken, bij vriend heb ik een ander beeld. bij een aantal bloggers heb ik me als vriend aangemeld. Vervolgens kan ik die blogs weer lezen. Maar een verhaal over een nieuwe gitaar van MuseMatt kan ik niet meer lezen.

Daarom denk ik dat ´t idee van een selectief slot, de blogger zegt wie er niet kan kijken helemaal nog niet zo´slecht idee is

13-07-10 09:08:42
Kolleke
Erelid


WMRindex: 1.240
OTindex: 6.293
@is-toch-zo: Dat heb je mooi verwoord. Ik kan me daar in vinden.

Ik zou het jammer vinden als iedereen de boel op slot zou gooien, omdat ik die blogs graag lees. Dat mensen daar wel voor kiezen, is natuurlijk geheel hun eigen beslissing, maar ik ga dan ook niet vragen of ik in de vriendenlijst mag.

Een selectief slot is dan een mooie tussenweg.

13-07-10 10:28:22
xylomet
Lid

WMRindex: 2
OTindex: 59
Ter voorkoming van problemen, provocaties en misinterpretaties: blogs afschaffen en gaan mailen. Vraag mail-adressen van mensen, maak een mailgroep aan. Mail naar die mailgroep: problem solved.

Want beperken van blogtoegankelijkheid kent geen einde op deze manier.

13-07-10 10:32:17
MuseMatt
Oudgediende


WMRindex: 3.360
OTindex: 21.667
Maar als je het wil blijven lezen kan je toch vragen of diegene dat goed vindt?

13-07-10 10:35:09
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Als t al mogelijk is om t indiblogueel toe te passen 8-)

13-07-10 11:29:56
Lenni
Erelid


WMRindex: 763
OTindex: 4.667
T S
Blijft een discussiepunt, ik ken niemand persoonlijk op WMR, voor zover ik weet:P
Maar vind het heel leuk om te bloggen en blogs van andere te lezen. Ik zou het jammer vinden als dit straks niet meer zou kunnen. En ja, vriend is ook overdreven als je elkaar niet kent.

Hopelijk gooit niet iedereen de boel op slot, anders kan ik niets meer lezen.
Mensen verwijderen van WMR, bannen, lijkt mij dan een beter idee.
"Zo lijden de goeie niet onder de kwaaie"

13-07-10 11:33:35
pfft
Erelid


WMRindex: 647
OTindex: 1.017
Ik heb eigenlijk nog een veel beter idee. Of in ieder geval voor de mensen die vervelende reacties krijgen. Dan zouden die mensen ipv gelijk hun hele blog dicht te moeten gooien, ook hun reacties kunnen sluiten voor de mensen die er niet bij mogen. Gewoon easy dus.

13-07-10 15:32:03
nietmeer
Zou het niet makkelijker zijn om in plaats van een blog op slot te gooien bepaalde mensen te kunnen blokkeren op je blog? Met een slotje worden sommige mensen misschien onbewust geweerd van een blog doordat anderen het verzieken...

13-07-10 15:33:38
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
@pfft: volgens mij is dat laatste jjuist niet mogelijk. 8O

13-07-10 17:00:37
Mamsie
Oudgediende


WMRindex: 45.632
OTindex: 94.595
Ik heb geen weblog.
En ik denk dat ik dat maar lekker zo hou.
Als ik dit allemaal zo lees, geeft zo'n blog meer ergernis dan plezier. Ik heb een PP en als ik iets kwijt wil aan maar 1 persoon, stuur ik wel een mailtje. :ja

Vallen de reacties op de blogs onder de regels van de FAQ? En kunnen de mods niet ingrijpen als er eentje over de schreef gaat? Ik weet niet goed hoe dat werkt.

13-07-10 17:03:29
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Ik blijf die wijzigen - verwijderen-mogelijkheid toch de beste optie vinden (A)

En het ouderlijk slotje mag best blijven ;)

13-07-10 17:15:26
is-toch-zo
Erelid


WMRindex: 408
OTindex: 2.411
Quote MuseMatt:
Maar als je het wil blijven lezen kan je toch vragen of diegene dat goed vindt?


Misschien is het een mogelijkheid om een bloglijst te maken (soort abbonnement dus) naast de vriendenlijst, als je graag blogs leest blijft je vriendenlijst overzichtelijk, en de blogger heeft invloed op wie er wel of niet meelezen kan.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2] 3 4 5 6

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven