hr
jaargang -23 - laatste artikel 26-4 10:00 - 74452 artikelen - nu online 22 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties


1 2 3 4 5 [6]

Slotjes PER blog

30-08-10 11:06:23 - Quote! - @Invisible
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Het is ook niks . . . maar bedelen om vriendje te mogen worden ligt niet in mijn aard , nieuwsgierigheid naar bepaalde onderwerpen wel . .

Zie daar het dilemma

30-08-10 11:07:55 - Quote! - @pfft
pfft
Erelid


WMRindex: 647
OTindex: 1.017
@Roy6: Invis heeft er duidelijk meer moeite mee dan jij.:P Dat is het verschil.

30-08-10 11:09:53 - Quote! - @ladekast
ladekast
Oudgediende


WMRindex: 1.797
OTindex: 75.671
@pfft: gezien het feit ik er nooit over praat, heb ik er dus niet veel moeite mee, ik snap alleen niet waar al die tumult om is. Of je wil het lezen en vraagt om vriendjes te worden of je neemt genoegen met het feit dat je het niet kunt lezen, zo simpel is het toch ?

30-08-10 11:12:16 - Quote! - @Ladineko
Ladineko
Oudgediende


WMRindex: 324
OTindex: 11.847
T
Vind dit wel een goed bedacht idee, Arya. :ja

30-08-10 12:08:19 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
even een algemeen vraagje over die slotjes: waarom maakt iedereen zich zo druk om die slotjes?8O iemand plaatst een slot op zijn en jij kunt het daardoor niet meer lezen, SO WHAT? persoonlijk vind ik het grote onzin om zoveel stampij te maken over een paar slotjes:O ik bedoel, er komen steeds meer slotjes, maar kan het mij veel schelen? nee. ik hoef niet het hele doen en laten van iedereen te weten, want het is zijn/haar leven, niet het mijne:O ik ben het ook volledig met de reactie van roy eens:ja maar ik ga niet, zoals invis het zo goed omschrijft, lopen bedelen om vriendschap zodat ik een blog kan lezen8O nou weet ik bijna zeker dat iedereen over mijn reactie heen gaat vallen, en jullie doen maar, ik heb er toch geen last van;)

om even ontopic te gaan: ik vind het een goed idee om per blog een slotje te kunnen plaatsen:ja op die manier kun je beter bepalen wat je wel en niet aan de grote klok wilt hangen:ja

30-08-10 12:25:38 - Quote! - @Invisible
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Waarom zouden wij, zou ik over je reactie heen vallen?

30-08-10 12:27:57 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
omdat ik kritiek heb op de commotie;) ma aan je reactie kan ik zien dat jij je net als ik niet druk maakt om de mening van een ander:ja

30-08-10 12:31:20 - Quote! - @Invisible
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Ik maak me niet druk over het feit dat een ander anders denkt, een andere mening heeft. Die respecteer ik bijna altijd (er zijn altijd uitzonderingen, denk aan MAO, Stalin en consorten) en ga er als ik het oneens ben gewoon eens lekker voor zitten om te argumenteren.....

En blijven we het oneens, so what? Even goede vrienden!

Meningen over mijn persoon bij anderen laten me in derdaad vrij koud. Als ze een probleem met mij hebben is dat hun probleem, niet het mijne want ik heb geen probleem met hen.....

30-08-10 12:32:10 - Quote! - @Voogeltje
Voogeltje
Administrator


WMRindex: 1.751
OTindex: 3.684
T S
Om deze discussie maar even voor goed te stoppen. Er komt geen mogelijkheid om je blog op slot te doen per blog, het blijft zoals het nu werkt.

En dan nu over tot de orde van de dag :D

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 5 [6]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven