|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@Zwelgje; lol, zou ik wel eens willen meemaken  maar wel moeilijk hoor, ik tik elke keer Gitte  |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
@Delenn: je bent niet de enige hoor. en ik luister naar beide...  |
|
jolien hanssens Senior lid WMRindex: 149 OTindex: 516 Wnplts: Marke
|
@Bernie (klinkt beter zonder de w eigenlijk vanwaar komt die naam? zeg nou niet dat het je eigen naam is    ) Ja hé de studententijd is toch wel de leukste! Wat doe je dan van werk? nu dus waar heb je voor gestudeert? |
|
|
@ zwelgje en bernie hé die ken ik ook ollie en tom poes en zo heb daar nog strips van gehad. Goeie naamkeuze trouwens zwelgje  prachtig  EDIT sorry voor de dubbel post dacht dat iemand al zou gereageerd hebben tussen mijn twee reacties in  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@jolien: oke, dan zeg ik t niet  Maar ja, zonder de w is m'n eigen naam en de w is dan de eerste letter van mn achternaam. Heel origineel he  achja, hollanders  Ja, de studententijd is het beste  En ik werk bij een bedrijf dat systemen (hardware en software ) voor ziekenhuizen en dergelijke ontwikkelt en maakt. En voor zoiets heb ik ook geleerd  Wat voor opleiding doet gij? @Zwelgje: tom poes is kwijt?  Zonde  |
|
|
@Bernie dan heb ik je net een complimentje gegeven  Kvind dat je een mooie naam hebt  Ik doe Bio-Informatica  das programmeren en biologie en chemie allemaal in een en ik doe het graag (heb wel herkansing voor java  ) |
|
Igor Erelid
 WMRindex: 724 OTindex: 2.483 S |
|
|
Zwelgje Erelid
@berniew: hebben we nooit gehad....  wel gezocht @jolien: ik krijg nog telkens tranen in de ogen als ik Ollie hoor schreeuwen in de film...  zooooo zielig.... |
|
Zwelgje Erelid
doei Igor! |
|
|
@Igor Igor is dat niet die ezel uit winnie de poeh? En een of andere oosterse prins? @Zwelgje kheb de film nooit gezien alleen maar de strips. Maar waarom schreeuwt hij dan? |
|
Delenn
Oudgediende
doeg Igor   |
|
Zwelgje Erelid
Omdat hij zwelgje zoekt en niet kan vinden nadat zwelgje weggelopen is...  |
|
|
@jolien: ik heb informatica gestudeerd. Maar jouw opleiding klinkt ook wel interessant  Oef, java  daar heb ik een enorm boek nog van thuis liggen  Arme jij!!!! En dank je voor t compliment  zou bijna sprakeloos worden  Igor: bye bye @Zwelgje: ik heb die films nooit gezien  maar ik heb afentoe hun verhalen wel in de donald duck gelezen vroeger....  |
|
|
@Bernie Ik ook!! (de donald duck hé)) en wat dat boek betreft het ligt naast me "head first java" wel leuk geschreven hoor  met prentjes en zo @Zwelgje oooooooh zo triestig maar waarom liep je weg? ofja... wel je weet wel hé |
|
Delenn
Oudgediende
60% af  |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Gefeliciteerd delenn  nu nog de andere 40%  |
|
Delenn
Oudgediende
ben ik mee bezig pablo  |
|
|
@jolien: dat boek heb ik niet. Mijn boek is 2000 pagina's dik of zoiets  Maar het is wel een interessant boek  Volgens mij heet het "an introduction to java", maar dat weet ik niet zeker. Het is ook al weer zo'n tijd geleden dat ik het ingekeken heb. Krijgen jullie alleen maar java of ook andere talen? |
|
Mandarijntje Oudgediende
 WMRindex: 589 OTindex: 9.752
|
Hallootjes.  |
|
|
Hey mandarijntje  oranje en gezond  |
|
Mandarijntje Oudgediende
 WMRindex: 589 OTindex: 9.752
|
Oranje is cool.  |
|
|
@Bernie We hebben perl ook gezien e we zullen er volgend jaar nog wel een paar krijgen... Ook databanken enzo leren we oh ja en linux leren we ook  ben helemaal opgewonden hoor daarover dat wil ik graag kennen  (weet veel soorten linux denk dat het ubuntu wordt hoewel das wel een zeer makkelijke hé) |
|
|
@Mandarijntje: jij bent een vrouw / meisje toch?? want dan mag ik je van pietjevlip geen gelijk geven  om de een of andere reden  Maar hij is der niet, dus... je hebt helemaal gelijk  |
|
|
@ Mandarijntje Zal wel dat oranje coowl is hier, tussen al de nederlandertjes  Ik hou wel van Rood MMMM vurig! het je al je nectarientje gevonden? |
|
|
@jolien: dus jij kunt niet wachten tot je vakantie voorbij is?  Perl hebben wij niet gehad  Wel c en c++ en java en php (voor zover dat een taal is). Linux hebben wij ook gehad  en een hele collectie andere vakken  Enne... rood??? van een of andere vlaamse leeuw ofzo?  |
|