|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
@ arya: ikke  Delenn, dus is het nou zeker dat ik rijd of neem je de andere auto (of kan dat niet, met dat die alleen voor werk is?) |
|
Igor Erelid
 WMRindex: 724 OTindex: 2.483 S |
Stadsverkeer gaat wel Delenn en een goede, tweedehands band kost E.25,00  Kpuc, aha ... zet FF een nieuwe band onder die bak  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
stef; ik wacht ff op mn vader  dus je hoort het nog wel. igor; er gaat sowieso wel een nieuwe band onder maar dat gaat vandaag niet meer gebeuren en heb vandaag eigenlijk nog de auto nodig, vandaar. Maar bedankt iig  |
|
jolien hanssens Senior lid WMRindex: 149 OTindex: 516 Wnplts: Marke
|
@ arya Hier is IEDEREEN interessant  @ Igor... Nu heb je me toch wel nieuwsgierig gemaakt hoor... Ben je de oudste dan hier op WMR (of is dat te vrijpostig om dat te vragen?  ) |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@jolien: hopelijk heeft t gesmaakt  maar jammer dat je mama niet eens ff tijd had om te eten @Arya: ikke ook??? |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Hm, die zat er de dag erop omheen, ik heb de sleutels niet uit handen gegeven, ik ken t ouwe besje  |
|
|
@Bernie ze werkt hier zeker op een half uur rijden vandaan maar normaal moet ze niet werken vanmiddag (de dinsdagmiddag werkt ze vanuit ons huis om haar overuren terug te winnen  ) maar ze blijft maar weg zitten!  |
|
Igor Erelid
Rustig rijden Delenn en er is niets aan de hand @jolien Hanssens ... de oudste zeker niet, wel momenteel op dit forum en qua leeftijd kwam je in de richting  |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
ben er weer....  wordt op de laatste dag platgebeld hiero.... |
|
Delenn
Oudgediende
gelukkig Igor  ik rijd altijd wel rustig dus das geen probleem  |
|
|
@Igor aha dus toch nog jong  Je bent zo oud als je je voelt hé  iedereen is jong op WMR  |
|
Delenn
Oudgediende
vanwaar de naamsverwisseling Zwelgje? (hoi nog btw   ) |
|
|
Igor: 55? @jolien: niet aardig van die baas van jouw moeder  Maar ik wil ook thuis werken  Zou alleen niet goed zijn, want dan zou ik echt niet aan werken toekomen  |
|
Igor Erelid
|
|
Zwelgje Erelid
@Delenn: omdat het mijn koosnaampje van vroeger was. mijn beste vriendin noemde mij zo en ik noemde haar Ollie.  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
|
|
Delenn
Oudgediende
@Zwelgje; ok  goede reden;) ok en doei Stef   |
|
Igor Erelid
|
|
Stefsel
Oudgediende
|
o delenn ik doe gewoon alle kaartjes in je broer zijn kaart, anders hebben we weer 1 losse die we vast kwijtraken  |
|
|
@Steffie: doei doei  veel plezier!!! @Zwelgje: zwelgje en ollie?  Het klinkt als ... een tekenfilmreeks  Igor: sorry!! mn excuses  |
|
|
@Bernie (khoop dat je het niet erg vind dat ik die w steeds laat vallen...) niemand zou veel werken wss thuis daarom ook dat ze zo haar overuren terug wint hé door niet te werken  Maar als ik het goed heb begrepen ben jij net afgestudeert? |
|
Zwelgje Erelid
@Delenn: ach het is altijd lachen als we al kwebbelend over de markt lopen... ik noem haar Ollie en zij mij Zwelgje... en iedereen kijkt dan heel raar....  @Berniew: het komt van een film van Ollie B Bommel met een klein groen draakje (zie mijn ava) |
|
|
@jolien: ik snap t  en vooruit.. laat ik het niet erg vinden dat jij de w steeds vallen laat  Maar jups, ik ben "net" afgestudeerd  Vorige jaar september heb ik mn diploma gekregen. Dus dat is bijna een jaar geleden alweer  Ah, die goeie ouwe tijd  @Zwelgje: dus ik zat toch een soort van goed?  en wie was tom poes?  |
|
Igor Erelid
@Delenn ... zijn jullie twee gezette, gezellige meiden ?  |
|
Zwelgje Erelid
Berniew: die hebben we tot op de dag van vandaag nog niet gevonden. |
|