|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@Delenn: toen ik nog naar school ging had ik zomers ook 10 weken vakantie hoor  en dat is zo ongeveer even lang  Jullie niet??? |
|
jolien hanssens Senior lid WMRindex: 149 OTindex: 516 Wnplts: Marke
|
@BernieJij mag klagen jongen tenminste als het gegrond is maar met een korte vakantie zou ik ook niet zo gelukkig zijn hoor...Hier zit dat zo de herexamens vallen eind augustus begin september en daarom duurt da vakantie zo lang tenzij je herexamens hebt natuurlijk dan moet je blokken... Wat behoorlijk saai is zeker alsje normaal vakantie hebt!! |
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
ik heb een kaart voor hem en zal ik daar dan 1 kaartje vd bios in doen en dan als we hem vanavond halen moet ie de kaart openmaken en dan zit het kaartje erin
Vind je dat een leuk idee? |
|
|
@jolien: vorig jaar toen ik nog naar school ging had ik 10 weken vakantie. En dit jaar ga ik niet meer naar school en had ik maar 3 weken vakantie  En in de 3 weken dat ik vakantie had, was het weer best triets met veel regen enzo... Is dat een goede reden??  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
stef;  weet alleen niet of hij dan al weet dat we naar de bios gaan maar het idee is leuk dus doe maar @Bernie; uh...rekenreken, ik denk dat ik nu 9 weken vakantie heb gehad dus valt nog mee maar joliens vakantie klinkt erg lang @Bernie; de herkansingen vallen bij ons in de vakantie dus als we herkansingen hebben hebben we zo goed als helemaal geen vakantie  gelukkig heb ik geen herkansingen  |
|
|
@Delenn: 9 weken is toch ook bijna 3 maanden?  Maar goed, bij ons vielen de herkansingen meestal buiten de vakantie En uiteraard heb jij geen herkansingen |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@Bernie; uh...vraag maar aan stef hoe lang ik vakantie had, ik weet het al niet meer  ik ga ff taart eten  |
|
|
@Berniejij mag officieel klagen! @Delenn bij ons vallen ze ook in de vakantie hoor ik zou dus nu eig moeten zitten blokken voor eentje maar tis zoooooooooo saai!!! En ja dat zou willen zeggen dat ik bijna 13weken vakantie heb  Is inderdaad best lang maar hé mij hoor je er niet over klagen hoor  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
@Delenn, oke, ik doe dat dan gewoon Net geteld, 8 weken en 1 dag vakantie, want op een maandag het laatste tentamen en morgen boeken halen en dan overmorgen beginnen. Bij ons zijn ook herkansingen in de vakantie, maar delenn en ik hoeven lekker nooit wat te herkansen  |
|
|
@Bernie 9weken is 2maand hoor er zitten net iets meer dan 4weken in een maand van 31dagen (zoals julie en augustus) en 4*7=28 en 31-28=3 en 3*2=6 en 2*4+1=9 ben ik nog een rekenwonder ook  |
|
Igor Erelid
 WMRindex: 724 OTindex: 2.483 S |
 Even de gemiddelde leeftijd van deze pagina weer opschroeven ...  |
|
|
@jolien: dank u  Maar ik hou niet zo van klagen  Ben ik een te vrolijk persoon voor  Had u nog grootse plannen voor die mega vakantie van u (naast het leren / studeren)?? En je bent een rekenwonder hoor  haha @Delenn: eet smakelijk @Steffie: naar welke film gaan jullie vanaaf??  |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Wie helpt mee met een DDoS attack richting Sicko?  of is dat tegenwoordig ook al bij de wet verboden >.< |
|
Stefsel
Oudgediende
|
igor: hoe oud ben je dan?? berniew: Naar dark knight, want we nemen dus delenn's broertje en zijn vriend mee en naar een meisjesfilm gaan is dan niet zo'n goed plan  |
|
|
Foei, pablo toch  Volgens mij mag dat niet @Steffie: een dubbeldate?  |
|
|
igor  ben je dan zo oud? @Bernie Ja hoor feesten hé zoals we dat hier zo graag doen. En onschuldige jongens verleiden  .. Ben ik toch al weer zo nederig wat is dat vandaag???  |
|
|
@jolien: en ik dacht dat belgen zo onschuldig waren  met hun zachte g-uitspraak enzo  Maar zo zie ik maar weer: onschuldige uitstraling, maar van binnen.....  |
|
Igor Erelid
|
|
Stefsel
Oudgediende
|
berniew: Nou delenn en ik nemen haar broertje voor zijn verjaardag mee, maar dan gaat zijn vriend ook mee, want dan is het gezelliger en anders voelt ie zich misschien zo eenzaam  Maar het is geen dubbeldate hoor  |
|
|
@Steffie: maar t kan wel een dubbeldate worden  Of vallen jullie niet op jong?  haha  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Nou denk niet dat het een dubbeldate wordt hoor, ik kan niks zeggen namens delenn, maar ik val niet op jong hoor  |
|
|
igor dat maakt jou in mijn geval 40... dat valt dus nog mee @Bernie och dat valt goed mee hoor ik hou anders wel eens van ee goeie lapdance  nu moet ik eten groetjes! tot strakjes |
|
Igor Erelid
 ... hmmm ... ik ben niet zo jong meer  Edit : Eet ze, Jolien !  |
|
|
@Steffie: en dan werd t ook nog eens delenns broertje  nahja, ik ken hem niet persoonlijke maar om nu te daten met t broertje van je beste vriendin lijkt me niet echt ideaal @jolien: met lapdances is niks mis  Je stelt mn mening over belgen wel bij zeg   Maar eet smakelijk!!!! |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Eetze Jolien  |
|