|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
ben weer terug  wrom reageert niemand op mn blog?  |
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
Quote berniew: @Steffie: en dan werd t ook nog eens delenns broertje  nahja, ik ken hem niet persoonlijke maar om nu te daten met t broertje van je beste vriendin lijkt me niet echt ideaal  Daar heb je helemaal gelijk in  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
|
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@Delenn: er wordt wel op je blog gereageerd  Maar gaat jij vanaaf daten met de vriend van je broertje? @Steffie: ik ben er ook nog hoor!!!  |
|
Delenn
Oudgediende
@Bernie; neehee! tis mn buurjongen en aangezien de hele familie op vakantie is en z'n vrienden ook is het een soort kinderfeestje met z'n zus, een vriendin van z'n zus en z'n buurjongen hoe triest kan je verjaardag zijn?  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
OOOOOOOO nou je ons nou ook triest  PS misschien doe ik vanaaf die schoenen aan waarmee ik NIET kan autorijden, want jij rijd toch  |
|
|
Nou, het kan toch dat je buurjongen zo knap is dat je dromend en kwijlend langs zn huis loopt ofzo  Maar ja, dat is idd een minder leuke verjaardag  |
|
jolien hanssens Senior lid WMRindex: 149 OTindex: 516 Wnplts: Marke
|
Hoi allemaal ben terug  TWas niets indrukwekkends om te eten dusja  |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
Hoi allemaal! heb al het werk af!!!!! en kan tot half 6 zitten niksen!!! WOOOOOHOOOOOO |
|
|
@jolien: dat was snel  was dit je middageten pas of je avondeten al?  en welcome back  en hoi zwelgje  |
|
Delenn
Oudgediende
@stef; dat autorijden wordt misschien nog een probleem, er is iets met de band waardoor hij volgens mn moeder elk moment kan klappen  dus als mn vader thuiskomt vragen we dat ff aan hem (aangezien hij er meer verstand van heeft) en moet jij misschien dus toch rijden  |
|
Delenn
Oudgediende
zwelgje=gitte toch?  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
aaaaaaaa en toen vielen alle fotolijstjes om  De standaarden zijn zo stevig nog tegen de achterkant aan dat het scharnier nog niet goed kan staan. En domme ik  stoot ik tegen het bureau aan waar ze opstaan. Gelukkig niks stuk  |
|
Igor Erelid
 WMRindex: 724 OTindex: 2.483 S |
Banden klappen niet zomaar, Delenn ...  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Wel als je draad door het canvas ziet steken  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Ja hoor, is maar goed dan dat ik gisteren de auto heb gehaald vanaf werk naar zestienhoven en daarvandaan naar huis ben geweest, aangezien mijn vaders auto in de garage is en die dus de andere auto op het werk had geparkeerd. Ik zal hem nog wel even bellen of ie hem nog zelf nodig heeft vanavond om de auto te halen ofzo  |
|
Igor Erelid
 Kpuc, jij maakt het wel heel erg !  |
|
Delenn
Oudgediende
@igor; mn moeder zegt dat 'er een bal op de rechtervoorband zit'  |
|
Igor Erelid
@Delenn, die moet vervangen worden, dan is je staaldraad geknapt  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
@Delenn, net even mijn papa gebeld. Ik kan eventueel ook nog rijden en we gaan straks om 6 uur nog even de mondeo halen, dus dan kan ik altijd nog de matiz meenemen  |
|
jolien hanssens Senior lid WMRindex: 149 OTindex: 516 Wnplts: Marke
|
@Bernie middageten Wa wilden wachten op mama maar ze komt nietthuis Haar baas zal haar weer te veel bezighouden zeker  De profiteur!!! Mijn mama is veel te lief  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Igor, ik heb het aan den lijve ondervonden met de kar van m'n ouwchie, ik ga een keer op sjouw met de ouwe, denk van verrek, wat hobbelt dat stuur en wat een peepgeluid rechtsvoor. Uhm, oké, eens zien, hm, wanneer moet die kar weer voor de keuring Pa? Hoezo? Nou, je kan er zowat een vogelnestje van maken zo rot is die band  |
|
Delenn
Oudgediende
igor; kan ik er nog wel 5 kilometer mee rijden of gaat dat niet lukken  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
nog intressante mensen hier?  |
|
Zwelgje Erelid