|
Mandarijntje Oudgediende
 WMRindex: 589 OTindex: 9.752
|
|
|
lalythil Senior lid
 WMRindex: 18 OTindex: 1.419 S |
|
|
nietmeer
|
goed he  krijgen we gewoon van school  we krijgen alleen een kladboek  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
ey Stef  tister? hebbie mn blog(s) gelezen? en mn mail?  |
|
lalythil Senior lid
|
|
Mandarijntje Oudgediende
|
Heb je niet zoiets als huiswerk ofzo, dan.  |
|
Delenn
Oudgediende
@laly; daar heb je een speciale topic voor  @stef; o, mn mail wel zie ik nu  |
|
nietmeer
|
jahh wel...maar daar ben ik allergies voor  en dat maak ik meestal daar..dat tempo is zo laag  |
|
Mandarijntje Oudgediende
|
|
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
hoi mensjes  |
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
Ik had vandaag al een vreselijke dag. Eerst doe ik nieuwe schoenen aan en merk ik halverwege de dag dat ze stuk zijn. En dat terwijl ik ze nog NOOIT eerder had aangehad. Vervolgens crasht de PC op mijn werk telkens en kan ik weer dezelfde lange rijen met medicijnen invullen opnieuw en opnieuw Dus om mezelf maar op te vrolijken besloot ik naar de kapper te gaan. We hebben hier een nieuwe kapper en daar was reclame, van je hoeft NOOIT een afspraak te maken, ALTIJD plek. Kom ik daar, zegt ze ja we zitten vol, dus ik zeg: O ik dacht dat jullie altijd plek hadden. Ja GISTEREN was er niemand en de hele dag NIEMAND. Dus ik: Ja maar ik ben niet thuis van half 8 tot 6 uur/half 7 en kan dus alleen tussen 7 en 8 komen. Ik echt zo van: Lekkere actie. Dus nu weer thuis. Dus ben nog niet helemaal vrolijk, want nu mis ik mijn nieuwe coupe die ik al helemaal bedacht had  |
|
Delenn
Oudgediende
|
|
lalythil Senior lid
|
|
Delenn
Oudgediende
ja bent een paar weken terug nog naar de kapper geweest  die PC is irri  die schoenen zijn slecht  |
|
lalythil Senior lid
|
|
nietmeer
|
|
|
Delenn
Oudgediende
doei spas   |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Ja maar ik wilde mezelf opvrolijken met een nieuwe coupe. En die schoenen waren niet eens goedkoop dus echt belachelijk. Ik ga beter van de week terug, want ik blijf geen schoenen kopen. Aangezien die andere 2 paar mijn hele rechtervoet al gemold hebben  |
|
Delenn
Oudgediende
ok, rare vraag, ik zoek een woord: een soort krikding om 2 dingen uit elkaar te trekken (een omgekeerde tang dus) hoe heet dat (en ga nou niet krik zeggen want dat is het niet, maar wel een zelfde soort systeem, soort van  ) welke schoenen waren dat dan? ken ik die? |
|
Stefsel
Oudgediende
|
alsof dat nog niet alles is ben ik ook nog geplunderd(online browser game) oooo lijkt dat op zo'n ding wat de brandweer heeft  |
|
nietmeer
|
Quote delenn: een soort krikding om 2 dingen uit elkaar te trekken (een omgekeerde tang dus) hoe heet dat (en ga nou niet krik zeggen want dat is het niet, maar wel een zelfde soort systeem, soort van  ) een krikding  hoi Steffie  ben jij geplunderd op Ikariam  |
|
Delenn
Oudgediende
het is klein, zo groot als een tang. |
|
Delenn
Oudgediende
ik vergeet de laatste paar dagen echt op ikariam te kijken  telkens iedereen superboos  en ik had even een soort van niet helemaal duur dat elke boot duurder wordt dus ik was vrolijk aan het klikken. heb ik opeens (start was 2 miljoen ofzo) nog 99.000 euro over   |
|
Stefsel
Oudgediende
|
@Delenn: nee ze waren nieuw. dit was de 1e keer dat ik ze aanhad. leuke kleine laarsjes met een naad aan de bovenkant, die nu dus STUK is  @jersan: Ja het is geen ramp, maar het is toch weer dat iemand me aangevallen heeft  Maar even doorbouwen en ik doe hem volgende maand helemaal verslaan MUHAHA |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Mandarijntje, nog evan als antwoord op de vorige pagina, nee het schiet inderdaad niet op  Ik kaft gewoon de boeken voor de volgende dag  Dus over 9 weken ben ik weer aan het kaften voor maatschappijleer  Doe je daar eigenlijk examen in?  |
|