|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
@Delenn: Dat is ook niet lief. trouwens ik zou een of ander verdrag met jou hebben, maar volgens mij is dat NIET gelukt (met dat museum) |
|
nietmeer
|
|
|
Stefsel
Oudgediende
|
niet zo groot, aangezien ik eerst even hard aan het sparen ben voor nog een kolonie, maar dan moet je al je paleizen enzo allemaal upgraden met heel veel grondstoffen. Ik heb namelijk zelf geen wijn, dus dan gaan die mensen zo boos wezen. Nu is iedereen happy. Klein maar fijn  eentje 6, eentje 5 en andere 4 Maar volgende week gaan we eens drastisch uitbreiden  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
wat is niet lief? jersan; op 1 eiland na is iedereen nu gelukkig  ik ga wel ff kijken naar dat verdrag. |
|
nietmeer
|
6,5,4  ik heb 16,13,12   uitbreiden Steffie  kan je veel meer doen  en dat wijn is ook zo'n raar gedoe he  ze zijn gewoon superverslaafd @Delenn dat is mooi  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
niet lief dat je je onderdanen in de steek liet  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Mijn favoriete tijd van de dag. Namelijk ijstijd.  |
|
nietmeer
|
over 15 uur is mn academie level 13  |
|
Delenn
Oudgediende
stef; paleizen hoef je niet uit te breiden, 1 paleis maar. verder gouveneurswoningen. jersan; ja zeker superverslaafd. 1 stad van mij is op dit moment 'euforisch' zo veel wijn krijgen ze   stef, wat zijn jouw coördinaties? |
|
Stefsel
Oudgediende
|
jersan: maar ik ben natuurlijk ook bijna 5 weken niet op ikariam geweest, dus toen was er ook een zomerstop  Ja maar jij hebt waarschijnlijk wel een eigen wijneiland of niet? Want als je die hebt heb je natuurlijk ALTIJD wijn om ze te geven Ik ga nu wijn eiland maken en dan ook hard uitbreiden  Ik bedoelde gouverneurswoningen  |
|
Delenn
Oudgediende
@gio; half 8 =ijstijd?  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
heel makkelijk, 80, 81 en 82:60 |
|
nietmeer
|
@Delenn waarom geef je ze zoveel wijn  kan je bewaren voor later  als je je stad uitbreidt @Steffie aha  5 weken  ja ik heb een eigen wijneiland  wijneilanden zijn leuk  mn 4e stad wordt op een zwaveleiland, de 5e weer op een wijneiland  superverslaafden  wat gouveneuerswoningen? |
|
Stefsel
Oudgediende
|
anders heb je corruptie  Ik begon met een zwavel eiland en daar kan je dus NIKS mee in het begin. Maar ja dat kun je niet zelf kiezen  |
|
nietmeer
|
hai ben er weer es verkeerd moment zeker
|
|
nietmeer
|
@Steffie dat kan je wel zelf kiezen je kan zelf zeggen waar je je 1e kolonie wil  wacht  ik snap m  nee  maar da's wel makkelijk voor later xD hoe kom jij dan aan marmer  corruptie is niet fijn  ik ga eerst al mn gouverneurswoningen uitbreiden voor ik level 3 van mn paleis doe  jij ook? hoi waliterrr  nee hoor  praat gerust mee, we hebben het over Ikariam  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
ben er weer, heb effe firefox wat dingen geinstalleerd  en µTorrent op de computer  |
|
nietmeer
|
hoi Andreesie  |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Quote Andreesie: en µTorrent op de computer  Wat zou je ook zonder moeten  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Serieus, heb ike en mailtje: Hoi Alles goed Doei  Of iets in die trant  Van een onbekend persoon  |
|
nietmeer
|
mis hadi ktoch gister online moeten komen
|
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Pablo  Jij hebt op Jersan z'n blog gezegd dat je die oranje kleur kan veranderen van msn  HOE DAN? |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
@Pablo: helemaal geen ene reet  oh, en op deze laptop US International (with dead keys) installeren |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Dan moet je bij die thema dingen gaan knutselen  even kijken hoor |
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
Goedeavond allemaal  Hoe is het hier? |
|