|
nietmeer
|
en Frans is niet te verstaan  |
|
lalythil Senior lid
 WMRindex: 18 OTindex: 1.419 S |
Quote Mandarijntje: Ik heb al meer dan genoeg geleerd deze drie dagen.  Namelijk dat metrum superstom is, en dat vergilius moeilijk doet, das wel weer genoeg voor na de vakantie.  awww..    |
|
nietmeer
|
okej  ik heb geleerd dat de bus naar huis een andere route neemt,dat je van koffie echt heel erg slecht gaat slapen(nog slechter dan ik al dacht  ) en dat mijn mentriks een trut is,en dat Zweden echt Zweden is   allenaam in een avond en een dag  |
|
nietmeer
|
Quote spasje: dat Zweden echt Zweden is   ja?  |
|
Mandarijntje Oudgediende
 WMRindex: 589 OTindex: 9.752
|
Knuffels is altijd goed pablo..  Hoi laly..   @ Spas, het is toch logisch dat zweden zweden is?   @ Jersan, natuurlijk is frans wel te verstaan.  |
|
lalythil Senior lid
 WMRindex: 18 OTindex: 1.419 S |
brb allemaal  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
als we toch allemaal zeggen wat we geleerd hebben dan heb ik geleerd dat je niet op planners van een zorginstelling kunt vertrouwen  |
|
nietmeer
|
Manda nietes  ik ken geen Frans  je ne parles pas Français en één ander zinnetje  voules vous couche avec mois, ce soir  meer niet  |
|
nietmeer
|
jaah maar het komt nu weer binnen  en ik ben trots op mezelf  |
|
nietmeer
|
hoi Laly @Delenn en je kan niet op de dagen vertrouwen waarop een gebouw af zou zijn  |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Je ne compre pa?  Een van de weinige Franse zinnen die ik kan xD |
|
Mandarijntje Oudgediende
|
Nou Jersan, daarmee kom je toch ook wel al een heel eind hoor.  Je ne compre nds pa s.  |
|
nietmeer
|
@Pablo wat is dat? xD Manda denk je  |
|
nietmeer
|
Quote Mandarijntje: Je ne compre nds pa s.  wat is dat? een nee?  |
|
nietmeer
|
ik zit in de ena beste klas  weet niet hoe ik dat gedaan heb  |
|
Mandarijntje Oudgediende
|
Dat betekent dat pablo best wel een fout maakt.  Het betekent dat ik het niet snap..  En btw, ja hoor, daarmee kun je iig duidelijk maken dat je geen frans kan.  @ Spasje.. zijn scholen in zweden ingedeeld op besten en slechtsten enzo?  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
ey laly  Quote Jersan: hoi Laly @Delenn en je kan niet op de dagen vertrouwen waarop een gebouw af zou zijn  das ook waar. Mn moeder moet 1 oktober in een ander gebouw werken ennuh...er moeten nog wat verdiepingen op gebouwd worden zeg maar  |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Quote Mandarijntje: Je ne compre nds pa s.  *zucht*  Dat hoor je toch niet als je het uitspreekt |
|
nietmeer
|
nee op niveaus,je doet wat je kan,en daar helpen ze je mee,je hoeft je niet uit je naad te werken voor een baan;) als je iets wil,zorgen ze dat je het kan...als het binnen de perken is  je kan als mogool geen astronaut worden maar goed  ze zijn hier een heel stuk relaxer wat dat betreft  |
|
Mandarijntje Oudgediende
|
Je hoeft je hier ook niet uit de naad te werken voor een baan, alleen voor school.  Nouja dat hoeft ook niet, maar dat is ook wel handig.  |
|
nietmeer
|
Quote Mandarijntje: Je hoeft je hier ook niet uit de naad te werken voor een baan, alleen voor school.  Nouja dat hoeft ook niet, maar dat is ook wel handig.  als je niet goed bent in rekenen maar wel in engels,krijg je minder engels,meer wiskunde,en ze doen er echt alles aan je te helpen,maakt niet uit wat het is  |
|
Mandarijntje Oudgediende
|
Is dat even een praktisch..  Hier zouden ze alleen maar zeuren dat dat niet kan ivm de roosters.. Maar kan je dan bijvoorbeeld wel meer engels nemen om er nóg beter in te worden?  |
|
nietmeer
|
Quote Mandarijntje: Is dat even een praktisch..  Hier zouden ze alleen maar zeuren dat dat niet kan ivm de roosters.. Maar kan je dan bijvoorbeeld wel meer engels nemen om er nóg beter in te worden?  jah tuurlijk  |
|
Mandarijntje Oudgediende
|
Vet.. moeten ze hier ook maar in gaan voeren.   |
|
nietmeer
|
zouden ze idd moeten doen  maar het lukt nu prima...hier  |
|