|
nietmeer
|
ik weet niet wat een menton is...misschien een nieuwe transformer?  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
ik weet ook niet wat een menton is. |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
|
|
nietmeer
|
@Spasje een transformerende penis? @Delenn waarom heb je niet gekeken  weet je tenminste wat voor spam je krijgt @Pablo  |
|
nietmeer
|
ohja...hoi allemaal  |
|
nietmeer
|
Spasje een transformerende penis? pardon jersan?  |
|
Pablo
Oudgediende
|
Hey Spasje  |
|
Mandarijntje Oudgediende
 WMRindex: 589 OTindex: 9.752
|
Hee Spasje..   Jij hebt je OT best snel omhoog geschroefd, haha.. Google.. de oplossing voor alles, ofzo?  |
|
nietmeer
|
hoi Spasje  jij begon over transformers, en die kunnen transformeren zei iemand bij wie ik ooit in de klas zat  dus als menton een nieuwe transformer is  |
|
Delenn
Oudgediende
een vroegere klasgenoot van mij (19 jaar nu) woont samen met een 36 jarige Amerikaanse (in Amerika)  ontdek ik net. |
|
nietmeer
|
heej pablo  heej manda   ik doe me best  |
|
nietmeer
|
Quote delenn: een vroegere klasgenoot van mij (19 jaar nu) woont samen met een 36 jarige Amerikaanse (in Amerika)  ontdek ik net. dat meen je niet  |
|
nietmeer
|
Quote Jersan: hoi Spasje  jij begon over transformers, en die kunnen transformeren zei iemand bij wie ik ooit in de klas zat  dus als menton een nieuwe transformer is  is menton een piemel dan? |
|
nietmeer
|
Spasje geen idee  niet goed onthouden  |
|
nietmeer
|
@ jersan dan houd het op he  kom je nog een keer op msn  |
|
nietmeer
|
op msn  heb ik dat nog  |
|
Delenn
Oudgediende
menton is een plek in Frankrijk zegt google  |
|
nietmeer
|
weet ik niet  je staat er bij mij wel tussen  hoeft niet persee hoor  als je geen zin hebt  |
|
nietmeer
|
Quote delenn: menton is een plek in Frankrijk zegt google  aahh okej  das een nieuwe weet  |
|
nietmeer
|
|
|
Mandarijntje Oudgediende
|
Leer je nog eens wat in je vakantie schooltijd.  |
|
nietmeer
|
ik zie het  |
|
nietmeer
|
Quote Mandarijntje: Leer je nog eens wat in je vakantie schooltijd.  jah  handig he  |
|
Mandarijntje Oudgediende
|
Ik heb al meer dan genoeg geleerd deze drie dagen.  Namelijk dat metrum superstom is, en dat vergilius moeilijk doet, das wel weer genoeg voor na de vakantie.  |
|
Pablo
Oudgediende
|
|
|