hr
jaargang -23 - laatste artikel 2-5 10:00 - 74477 artikelen - nu online 38 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


[1] 2 3 4

Wiet, of niet

15-07-06 13:58:52
Be@stie
Senior lid

WMRindex: 535
OTindex: 781
Ik ben 34 en rook regelmatig een jointje. en daarom zou ik graag jullie mening horen wat jullie van dit onder werp vinden.
alcohol is geaccepteerd in onze maatschappij, maar over cannabis zijn veel mensen negatief.
waarom???????8O
alcohol veroorzaakt de grootste ellende, denk maar aan de ruzies die ontstaan als sommige te veel zuipen en de relatie problemen die er door worden veroorzaakt. en dan nog maar te zwijgen over alcohol en verkeer.
cannabis wordt gedoogt maar zit toch nog in de illegaliteit, en daar zit nu net het nadeel, daarom krijg je de illegale thuis kwekerijen met alle gevolgen vandien zoals stank overlast, water overlast of nog erger brand.

mijn mening is dat cannabis minder schadelijk is voor onze sameleving dan alcohol.
buiten beschouwing gelaten dat alcohol legaal is en cannabis gedoogd wordt.
want mijn ervaring is dat met alcohol mensen juist argressief worden en overmoedig, maar met een jointje op worden mensen juist rustig.

ben benieuwd naar jullie mening;)

15-07-06 14:04:04
Vla04
Lid

WMRindex: 32
OTindex: 72
Mijn mening is dat cannabis schadelijker is voor de omgeving dan alcohol. Alcoholgebruik doet alleen jou toe, niemand die dat van een afstandje op kan drinken ofzo. Maar mensen kunnen wel meeroken als jij een jointje moet.
Ja ik weet ook wel, alcohol kan dingen aanrichten als ruzie etc. Maar dat valt op te lossen.
Roken is schadelijk. Een joint rook je. Jouw keuze, mooi, moet je vooral blijven doen. maar mijn keuze zal het nooit zijn.
WAAROM moet je dan in godsnaam cannabis roken?? Om je relaxed te voelen? Sorry, maar ik zelf word ook heel relaxt van een bad met aromatherapie, om maar even wat te noemen.
Nee.. ik ben erop tegen..

15-07-06 14:14:10
Enkie
Oudgediende


WMRindex: 2.511
OTindex: 18.336
Ik ben er ook tegen, omdat het slecht voor je is en het stinkt en anderen er ook last van hebben. Verder kan ik er niet zoveel zeggen, omdat ik er geen verstand van heb :P (ben ik ook blij om)

15-07-06 14:38:39
Be@stie
Senior lid

WMRindex: 535
OTindex: 781
Quote Vla04:
Mijn mening is dat cannabis schadelijker is voor de omgeving dan alcohol. Alcoholgebruik doet alleen jou toe

ben ik het mee oneens!
het is juist andersom, met overmatig alcohol gebruik hebben we per jaar heel veel doden in het verkeer en ruzie's die uit de hand lopen door haantjes gedrag, om nog maar te zwijgen over huislijk geweld.
maar je hebt wel gelijk dat je als niet roker meerookt als er iemand naast je een joint of sigaret rookt.


15-07-06 14:43:06
Be@stie
Senior lid

WMRindex: 535
OTindex: 781
@Vla04: btw, ik vindt aromatherapie ook geweldig, heb ik pas ontdekt door een kennis van me die er een opleiding voor volgt.

15-07-06 14:46:08
Be@stie
Senior lid

WMRindex: 535
OTindex: 781
Quote Enkie:
Ik ben er ook tegen, omdat het slecht voor je is en het stinkt en anderen er ook last van hebben. Verder kan ik er niet zoveel zeggen, omdat ik er geen verstand van heb :P (ben ik ook blij om)

maar als andere er last van hebben is dat eerder vanwege asociaal gedrag van de rokers. een roker mag nooit een niet roker verplichten mee te roken.

15-07-06 14:52:32
Vla04
Lid

WMRindex: 32
OTindex: 72
Quote Bestie:
Quote Vla04:
Mijn mening is dat cannabis schadelijker is voor de omgeving dan alcohol. Alcoholgebruik doet alleen jou toe

ben ik het mee oneens!
het is juist andersom, met overmatig alcohol gebruik hebben we per jaar heel veel doden in het verkeer en ruzie's die uit de hand lopen door haantjes gedrag, om nog maar te zwijgen over huislijk geweld.
maar je hebt wel gelijk dat je als niet roker meerookt als er iemand naast je een joint of sigaret rookt.



Ja oke dat klopt wel, dat je er veel ongelukken mee maakt en dat huiselijk geweld ook.
Maar dan praat je echt over ernstige gevallen, alcoholisten. Die zijn er zat, klopt, maar de meesten drinken gewoon 2 a 3 biertjes of andere alcoholische dranken voor de gezelligheid.
Maar er gebeuren idd veel ongelukken door dronken bestuurders enzo.. In dat opzicht heb je gelijk;)

15-07-06 14:55:34
Lananq
Erelid

WMRindex: 465
OTindex: 4.018
S
Het is allebei vies spul

15-07-06 15:05:10
Be@stie
Senior lid

WMRindex: 535
OTindex: 781
@vla: van alcohol heeft de maatschappij meer last dan van cannabis, is mijn mening.
daar wil ik een beetje heen met deze topic.
maar cannabis en verkeer gaan ook niet zo goed samen hoor, maar altijd nog beter dan alcohol.

van overmatig alcohol gebruik heeft de direkte omgeving ook vaak last. terwijl van cannabis dat wel mee valt. het mee roken buiten beschouwing gelaten, dat is weer een ander probleem.;)


15-07-06 15:05:46
Be@stie
Senior lid

WMRindex: 535
OTindex: 781
@Lananq: houden zo;)

15-07-06 15:13:52
Lananq
Erelid

WMRindex: 465
OTindex: 4.018
S
Ik heb het een beetje fout geformuleerd: ik bedoelde dat bier vies spul is...
ik ben al aan de apfelkorn

15-07-06 15:30:40
NeaRoW
Erelid


WMRindex: 472
OTindex: 2.965
S
Soft drugs is alleen een probleem als je mensen laat meeroken of mensen gaat lastigvallen, je kunt beter gewoon binnen gaan zitten en nixen ofzo... Ik kende mensen die deden er ook 4 op een dag, even naar buiten en dan weer knetter achter hun pc zitten, daar heb ik helemaal niets op tegen. alcohol op feesten doet iedereen (bijna), ik doe het zelf net zo goed, maar liever als drugs, want het kost teringveel geld, en ik haat alles waar rook uitkomt.

Ook kan ik maar beter geen drugs nemen, want dan mag ik niet bij de luchtmacht (het zit nog 5 maanden in je bloed)

15-07-06 15:38:31
Be@stie
Senior lid

WMRindex: 535
OTindex: 781
@NeaRoW: hoe dan ook, lijkt me ook niet vestandig om knetter stoned in je F16 te vliegen:lol:
:lol: peace man :lol:

15-07-06 15:59:57
NeaRoW
Erelid


WMRindex: 472
OTindex: 2.965
S
Quote Bestie:
@NeaRoW: hoe dan ook, lijkt me ook niet vestandig om knetter stoned in je F16 te vliegen:lol:
:lol: peace man :lol:
Hehe, nou ik word monteur ;) Ogen niet goed

15-07-06 16:34:32
Be@stie
Senior lid

WMRindex: 535
OTindex: 781
@NeaRoW: is een roze bril niet wat voor je? :lol:

15-07-06 16:40:14
NeaRoW
Erelid


WMRindex: 472
OTindex: 2.965
S
Quote Bestie:
@NeaRoW: is een roze bril niet wat voor je? :lol:
Jaa, cool

15-07-06 16:47:29
mij
Erelid


WMRindex: 619
OTindex: 1.024
S
ik vind dat je best wel een jointje mag roken als je dat zelf nou eenmaal wil maar als iemand zegt dat ie er last van heeft moet je em gewoon uit doen. voor de rest vind ik het best als het jou keus is. alcohol heeft denk ik meer agressie tot gevolg (gemiddeld) dan ene jointje maar ik heb er ook geen verstand van maar je hoort vaker dat er ruzie is onder invloed van alcohol dat onder invloed van een jointje nog nooit gehoord zelfs ;)) ik vind dus dat het je eigen keus is zolang anderen er maar gene last van hebben.

15-07-06 16:53:39
Be@stie
Senior lid

WMRindex: 535
OTindex: 781
@mij: volgens mij moet je nog zelfs moeite doen om met iemand die stoned is ruzie te krijgen:lol:
maar met teveel drank gaat het vanzelf lijkt het wel:?
en inderdaad het meeste last van blowen kan je hebben als je er naast zit bijv. maar dat is meer een rokers/niet-rokers probleem.

15-07-06 16:56:00
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Na 1 jointje ben ik helemaal uitgeteld.Ik kan daar echt niet tegen 8)

15-07-06 16:58:35
Be@stie
Senior lid

WMRindex: 535
OTindex: 781
ik ben niet tegen alcohol hoor mochten de meesten dat soms denken.
maar ik heb zelf in mijn naaste omgeving met een alcoholist te maken gehad. en ik weet wat stoned zijn is.
dus ik heb met alletwee ervaring.
geef mij maar een jointje, alhoewel ik een pilsje op z'n tijd ook niet vies vindt hoor;)

15-07-06 16:59:04
Be@stie
Senior lid

WMRindex: 535
OTindex: 781
Quote Luna:
Na 1 jointje ben ik helemaal uitgeteld.Ik kan daar echt niet tegen 8)

moet je er eens 2 proberen:lol:

15-07-06 17:00:20
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Ik vind een jointje niet erg,maar ik durf niets te slikken of te spuiten.

15-07-06 17:04:55
Be@stie
Senior lid

WMRindex: 535
OTindex: 781
@Luna: houden zo luna,mis je niks aan.

kan jij het programma spuiten en slikken volgen daar in portugal?
is een programma van BNN over drugs gebruik.

15-07-06 17:05:58
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Ja,ik heb het weleens gezien :lol:
Ik heb een schoteltje op mijn dak.

15-07-06 17:18:56
Vla04
Lid

WMRindex: 32
OTindex: 72
Quote mij:
ik vind dat je best wel een jointje mag roken als je dat zelf nou eenmaal wil maar als iemand zegt dat ie er last van heeft moet je em gewoon uit doen. voor de rest vind ik het best als het jou keus is. alcohol heeft denk ik meer agressie tot gevolg (gemiddeld) dan ene jointje maar ik heb er ook geen verstand van maar je hoort vaker dat er ruzie is onder invloed van alcohol dat onder invloed van een jointje nog nooit gehoord zelfs ;)) ik vind dus dat het je eigen keus is zolang anderen er maar gene last van hebben.


daar ben ik het mee eens.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1] 2 3 4

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven