hr
jaargang -23 - laatste artikel 17-5 08:00 - 74536 artikelen - nu online 56 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 [4]

Wiet, of niet

20-11-08 14:17:11 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Mjah, hoe je t ook wendt of keert, je reactievermogen is minder. Blowen en rijden is niet oké ;) Maar dat is mijn mening :P

20-11-08 14:26:42 - Quote! - @lentebriesje
lentebriesje
Erelid


WMRindex: 930
OTindex: 3.308
S
ik vind dat overheid wiet moet gaan telen :P en dan zelf coffeeshops gaat beheren...

omzet dekt waarschijnlijk kosten wel, winst mogen ze in staatskas pleuren..

ze willen criminaliteit niet in de kaart spelen.. maar willen ondertusse zelf ook geen vinger naar uit steken :( krom...

ik ben anti wiet, maar kan me voorstellen dat sommige mensen af en toe wel blowen willen... plezier wil ik ze niet afpakken totdat ik zelf in mijn omgeving negatieve effecten ervan zie :P misschien moeten ze zelfde wetgeving als roken op toepassen.... tot je 16e geen :)

20-11-08 14:32:40 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Hm, dan liever 18, dan is je lichaam al redelijk aan het volwassen raken.

De overheid in de kasbouw, hm, laten ze dan iedere shop tien lampen laten gebruiken in een veilige en gecontroleerde omgeving. Of daarmee aan de vraag kan worden voldoen is een tweede maar zo haal je de shops uit t criminele ;) Hoop ik dan, zodra er een tekort komt zal men wel uitwijken naar illegaal geteeld spul 8O

20-11-08 14:40:15 - Quote! - @lentebriesje
lentebriesje
Erelid


WMRindex: 930
OTindex: 3.308
S
kpuc

tja enigste verschil wat overheid heeft met criminele circuit is dat overheid ook wietkwekerij veilig moet maken, anders gaan criminelen persoonlijk shoppen in kwekkerij van de overheid :P paar luchtfilters ed. en niemand hoeft overlast van te hebben :)

zolang prijzen van jointjes niet hoger worden zie ik niet in waarom mensen ineens naar criminelen zouden willen gaan als ze met zelfde gemak legaal joints kunnen halen in overheids shopje... :)

leeftijd kun je het dan nog eens over hebben, als politie gewoon illegale kwekerijen blijft oprollen denk ik dat geen joints onder bep. leeftijd vrij goed te handhaven moet zijn... :)

misschien wat dubieus als overheid in verslavende middelen gaat... xD

20-11-08 16:01:43 - Quote! - @Pixeltje
Pixeltje
Erelid


WMRindex: 831
OTindex: 1.008
S
@ Assliquid:

Ik weet wat je bedoeld, er zijn meer mensen (ookin mijn vriendenkring) die van een jointje houden en zeggen dat hun reactievermogen er onder lijd. Of dat wel of niet zo is, ga ík niet betwisten. het lijkt me gewoon verstandiger om met drugs in je lichaam niet deel te nemen aan het snelverkeer. Áls je het merkt, is het altijd achteraf, en vaak te laat.


20-11-08 16:20:27 - Quote! - @AsSliQuiD
AsSliQuiD
Senior lid


WMRindex: 661
OTindex: 656
Quote Pixeltje:
@ Assliquid:

Ik weet wat je bedoeld, er zijn meer mensen (ookin mijn vriendenkring) die van een jointje houden en zeggen dat hun reactievermogen er onder lijd. Of dat wel of niet zo is, ga ík niet betwisten. het lijkt me gewoon verstandiger om met drugs in je lichaam niet deel te nemen aan het snelverkeer. Áls je het merkt, is het altijd achteraf, en vaak te laat.



hellemaal waar, heb ik ook totaal niks op aan te merken, en ik vind ook dat wiet in het verkeer gewoon ten strengste verboden moet zijn ookal wordt bij 90 % van de gebruikers hun focus op de weg alleen maar beter, die 10 % waarvan het reactievermogen etc wel van verslechterd moeten dna ook echt gewoon niet de weg op, en omdat je idd geen uitzonderingen kan maken voor mensen moet het gewoon idd net zoals bij alchohol, wietje op? laat je rijden :ja

20-11-08 16:43:04 - Quote! - @Pixeltje
Pixeltje
Erelid


WMRindex: 831
OTindex: 1.008
S
:ja:ja

15-12-10 19:49:59 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S

18-12-10 00:36:15 - Quote! - @scubartdiver
scubartdiver
Senior lid

WMRindex: 349
OTindex: 2
Alle geestverruimende middelen zijn nu eenmaal niet goed voor je. Maar is in mijn ogen alcohol juist omdat het sociaal geaccepteerd is een groter probleem. Dit neemt overigens niet weg dat ik na 20 jaar blowen blij ben dat ik daar definitief mee gestopt ben. Iedereen moet lekker zelf weten wat hij doet zolang je er een ander niet mee lastig valt.

18-12-10 06:25:38 - Quote! - @WMR-kok
WMR-kok
Oudgediende


WMRindex: 5.850
OTindex: 106.950
S
Quote Kpuc:
Is de wietpas wel zo slim?
Alleen als die door de hele Europese Unie wordt doorgevoerd.
Legale kweek door de overheid zou onder andere goed zijn voor de staatskas, en bij de onderwereld de wind uit de zeilen halen.
Leeftijdsgrens van 18 jaar is al een goede zet die ze gemaakt hebben.
Voordat men een wietpas uitreikt, moet de persoon die deze pas wilt hebben wel eerst alle beschikbare informatie krijgen over de risico's die het eventueel kan veroorzaken en wat de effecten ervan zijn.
Dit kan met een voorlichtingsfilm en een kleine vragen test om er zeker van te zijn dat men de informatie begrepen heeft.

19-01-11 17:03:27 - Quote! - @Proud2BWitch
Proud2BWitch
Erelid


WMRindex: 574
OTindex: 1.174
S
ik vind alcohol en wiet allebei niet kunnen, ben dus tegen.

Het beïnvloed beidde je gemoedstoestand en reactie vermogen, je kunt ook lol hebben zonder alcohol, wiet of andere "geestverruimende" middelen.

Maar dit is mijn mening, ieder moet het voor zich weten, zolang je niet anderen ermee lastig valt of ermee in gevaar brengt!


Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 [4]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven