hr
jaargang -25 - laatste artikel 22-6 14:00 - 77962 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 4 .... 175 176 177 [178] 179 180 181 621 622 623 624

18-01-08 15:15:44
lovefreak
Senior lid

WMRindex: 125
OTindex: 257
@Puck, tsja emm.. dan maar dicht bij de kachel met een kop chocomel:P? Ben toch al aan het uitdelen ;)

18-01-08 15:15:51
Puck
Oudgediende


WMRindex: 277
OTindex: 12.280
Quote Usitarie:
@Puck, je bent nog niet gesmolten? 8O
Neee, alleen de buitenkant maar:D

18-01-08 15:16:50
Usitarie
Erelid


WMRindex: 422
OTindex: 5.771
wow, dan zou je er nu vet eng uitzien 8O

18-01-08 15:17:22
Puck
Oudgediende


WMRindex: 277
OTindex: 12.280
Love, ehmm, ik hou het op een kachel als je het niet erg vindt:P

Usi, ja, best wel he:O Normaal ook trouwens:P

18-01-08 15:17:23
lovefreak
Senior lid

WMRindex: 125
OTindex: 257
Oeh, hoor net dat m'n vriend zich heeft ingeschreven voor een flatje die via direct te huur beschikbaar is en over drie kwartier is de loting!
Dus ik ga zo even heel hard voor 'm duimen :ja

@Puck, wat jij wil ;).. we zouden het toch trouwens over tafelkleedjes gaan hebben :P?

18-01-08 15:17:31
Layda
Erelid


WMRindex: 1.189
OTindex: 3.091
T S
ik zoek nog meer webdesigners, voor leuke vergoeding... iemand?

18-01-08 15:18:22
Usitarie
Erelid


WMRindex: 422
OTindex: 5.771
no thnx layda, kheb alleen klein beetje HTML ervaring :P minimum css en minimum php xD

18-01-08 15:18:57
Layda
Erelid


WMRindex: 1.189
OTindex: 3.091
T S
uSi je kan het proberen :P

18-01-08 15:20:25
Juraj
Erelid


WMRindex: 334
OTindex: 6.240
T S
Quote Layda:
ik zoek nog meer webdesigners, voor leuke vergoeding... iemand?


kijk even op m'n site, als je het wat vindt kan ik wel wat anders proberen te maken, je vindt hem in me profiel (de link :))

18-01-08 15:20:45
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Ik ben vandeweek drie uur bezig geweest om een site Opera-ready te maken... eerst een uur zoeken waarom de CSS niet herkend werd :|

18-01-08 15:20:45
Lemsios
Erelid

WMRindex: 235
OTindex: 3.925
Wnplts: Rotterdam
Layda
ik heb dezelfde ervaring als Usi, maar ik heb ook nog eens weinig tijd:( dus ik kan je helaas ook niet helpen

18-01-08 15:22:53
Usitarie
Erelid


WMRindex: 422
OTindex: 5.771
nee Layda, ik ga eerst mijn eigen ervaring opschroeven ;) zelf ff wat websitejes bouwen totdat ik weet dat het lukt xD is alleen tijdverspilling als ik eraan begin

18-01-08 15:23:13
Layda
Erelid


WMRindex: 1.189
OTindex: 3.091
T S
@ Schapenkop , wel leuk, mooi gedana sooepel ens nel en overzichtenlijk, maar eventueel als je zo iets maak kan je dan als ik een buton krijg met forum dat hij het forum onder opent? in de site zelf?. alleen jammer dat je website zo donker is.

@PietjeFlip, operah is iets anders dan IE, ik heb vaak sites gemaakt op basis van Operah,en daar pakt hij vaak dingen niet (helaas helaas) of hij zet het totaal anders op IE .. en ver*** je hele site :P

uSi snap ik, maar komt vast wel nog een keertje dus ;) mischien kan je me dan wel helpen,ik betaal nu tussen 200/300 euro als ik echt te vreden ben over de hele plan de capagne en uitvoering.

@ Seagon jammer.. komt vast wel nog een dag dat ik vraag aan iemand om me te helpen.

18-01-08 15:24:44
Lemsios
Erelid

WMRindex: 235
OTindex: 3.925
Wnplts: Rotterdam
Layda
volgens mij zijn er hier al genoeg mensen die je willen helpen:D
gaat vast lukken:ja
ik kom wel eens kijken als het allemaal gelukt is;)

18-01-08 15:25:23
Layda
Erelid


WMRindex: 1.189
OTindex: 3.091
T S
@ Seagon is goed ^.^hou jullie op de hoogte dan :P denk ik

18-01-08 15:25:57
Usitarie
Erelid


WMRindex: 422
OTindex: 5.771
ik heb vanaf maandagmiddag 2 weken vakantie 8) genoeg tijd om te experimenteren :D (voor mezelf dan nietwaar)

18-01-08 15:26:31
Layda
Erelid


WMRindex: 1.189
OTindex: 3.091
T S
uSi mischien een goed kope site kopen om daar op uit te proberen? ;)

18-01-08 15:27:26
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Layda:

even totaal offtopic: mijn naam is met een V ;)

Ontopic: Als ik een officiële site bouw voor een overheidsinstelling (ja, als hobby:P), dan wil ik dat deze zowel in IE als FF als in Opera goed te zien is 8) Dat kost wat extra tijd, maar je moet dus de code zó schrijven dat ze het allemaal snappen... en dan Safari nog:P

18-01-08 15:27:55
Juraj
Erelid


WMRindex: 334
OTindex: 6.240
T S
Layda
als je een eigenlijk forum hebt moet je hem wel onderin waar de content zitten moeten kunnen verschijnen gewoon dat ding includen ofzo :D (kan altijd lichter, k hou van donkere kleurne:))

18-01-08 15:28:06
Usitarie
Erelid


WMRindex: 422
OTindex: 5.771
ik hoef daar geen site voor te gebruiken, gebuik gewoon kladblok 8O

18-01-08 15:28:34
Layda
Erelid


WMRindex: 1.189
OTindex: 3.091
T S
@pietjevlip ja klopt, dan wel... maar als hobby 8O

---
includen? ja maar kan je dat of niet,... ik dus niet ;)

18-01-08 15:29:04
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Layda: en ik houd er een leuk zakcentje aan over :P

18-01-08 15:29:53
Layda
Erelid


WMRindex: 1.189
OTindex: 3.091
T S
dus niet helemaal vrijwillig pietje :P

18-01-08 15:30:33
Arya
Oudgediende


WMRindex: 746
OTindex: 40.038
boe :) was weer ff weg

18-01-08 15:30:37
Juraj
Erelid


WMRindex: 334
OTindex: 6.240
T S
Layda

hoe heb je je forum dan? :P

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 175 176 177 [178] 179 180 181 621 622 623 624

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven