|
lovefreak Senior lid WMRindex: 125 OTindex: 257
|
@Puck, tsja emm.. dan maar dicht bij de kachel met een kop chocomel  ? Ben toch al aan het uitdelen  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Usitarie: @Puck, je bent nog niet gesmolten?  Neee, alleen de buitenkant maar  |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
wow, dan zou je er nu vet eng uitzien  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Love, ehmm, ik hou het op een kachel als je het niet erg vindt  Usi, ja, best wel he  Normaal ook trouwens  |
|
lovefreak Senior lid WMRindex: 125 OTindex: 257
|
Oeh, hoor net dat m'n vriend zich heeft ingeschreven voor een flatje die via direct te huur beschikbaar is en over drie kwartier is de loting! Dus ik ga zo even heel hard voor 'm duimen @Puck, wat jij wil  .. we zouden het toch trouwens over tafelkleedjes gaan hebben  ? |
|
Layda Erelid
 WMRindex: 1.189 OTindex: 3.091 T S |
ik zoek nog meer webdesigners, voor leuke vergoeding... iemand? |
|
Usitarie Erelid
|
no thnx layda, kheb alleen klein beetje HTML ervaring  minimum css en minimum php xD |
|
Layda Erelid
uSi je kan het proberen  |
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
Quote Layda: ik zoek nog meer webdesigners, voor leuke vergoeding... iemand? kijk even op m'n site, als je het wat vindt kan ik wel wat anders proberen te maken, je vindt hem in me profiel (de link  ) |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Ik ben vandeweek drie uur bezig geweest om een site Opera-ready te maken... eerst een uur zoeken waarom de CSS niet herkend werd  |
|
Lemsios Erelid WMRindex: 235 OTindex: 3.925 Wnplts: Rotterdam
|
Layda ik heb dezelfde ervaring als Usi, maar ik heb ook nog eens weinig tijd  dus ik kan je helaas ook niet helpen |
|
Usitarie Erelid
|
nee Layda, ik ga eerst mijn eigen ervaring opschroeven  zelf ff wat websitejes bouwen totdat ik weet dat het lukt xD is alleen tijdverspilling als ik eraan begin |
|
Layda Erelid
@ Schapenkop , wel leuk, mooi gedana sooepel ens nel en overzichtenlijk, maar eventueel als je zo iets maak kan je dan als ik een buton krijg met forum dat hij het forum onder opent? in de site zelf?. alleen jammer dat je website zo donker is. @PietjeFlip, operah is iets anders dan IE, ik heb vaak sites gemaakt op basis van Operah,en daar pakt hij vaak dingen niet (helaas helaas) of hij zet het totaal anders op IE .. en ver*** je hele site  uSi snap ik, maar komt vast wel nog een keertje dus  mischien kan je me dan wel helpen,ik betaal nu tussen 200/300 euro als ik echt te vreden ben over de hele plan de capagne en uitvoering. @ Seagon jammer.. komt vast wel nog een dag dat ik vraag aan iemand om me te helpen. |
|
Lemsios Erelid WMRindex: 235 OTindex: 3.925 Wnplts: Rotterdam
|
Layda volgens mij zijn er hier al genoeg mensen die je willen helpen  gaat vast lukken  ik kom wel eens kijken als het allemaal gelukt is;) |
|
Layda Erelid
@ Seagon is goed ^.^hou jullie op de hoogte dan  denk ik |
|
Usitarie Erelid
|
ik heb vanaf maandagmiddag 2 weken vakantie  genoeg tijd om te experimenteren  (voor mezelf dan nietwaar) |
|
Layda Erelid
uSi mischien een goed kope site kopen om daar op uit te proberen?  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Layda: even totaal offtopic: mijn naam is met een V  Ontopic: Als ik een officiële site bouw voor een overheidsinstelling (ja, als hobby  ), dan wil ik dat deze zowel in IE als FF als in Opera goed te zien is  Dat kost wat extra tijd, maar je moet dus de code zó schrijven dat ze het allemaal snappen... en dan Safari nog  |
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
Layda als je een eigenlijk forum hebt moet je hem wel onderin waar de content zitten moeten kunnen verschijnen gewoon dat ding includen ofzo  (kan altijd lichter, k hou van donkere kleurne  ) |
|
Usitarie Erelid
|
ik hoef daar geen site voor te gebruiken, gebuik gewoon kladblok  |
|
Layda Erelid
@pietjevlip ja klopt, dan wel... maar als hobby  --- includen? ja maar kan je dat of niet,... ik dus niet  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Layda: en ik houd er een leuk zakcentje aan over  |
|
Layda Erelid
dus niet helemaal vrijwillig pietje  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038