
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
Hooi  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
@ SChapenkop niet dubbelposten, je hebt die editknop niet voor niets.  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Hoi Arya   |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
t is drukker nu  |
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
Quote ToMxlr: @ SChapenkop niet dubbelposten, je hebt die editknop niet voor niets.  mmm was een foutje  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
foutjes gebeuren  |
|
lovefreak Senior lid WMRindex: 125 OTindex: 257
|
Hmm, lekkere warme chocolademelk met slagroom  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
ikke lekker snoepjes  |
|
Lemsios Erelid WMRindex: 235 OTindex: 3.925 Wnplts: Rotterdam
|
|
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
Headquarters zat ook in deel 2 SK  maar het blijft wel origineel  verder zijn sabotage en domination nieuwe gametypes die ook best origineel zijn  en het leukst  |
|
lovefreak Senior lid WMRindex: 125 OTindex: 257
|
@Seagon.. hmm eigenlijk wil ik nou heel hard roepen ; neeeee, ikke ike ikke. Maar vooruit, ik maak ook wel een beker voor jou  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
ooh, seagon krijgt wel  naja, ik heb lekker sjokola  dus ik klaag niet |
|
Lemsios Erelid WMRindex: 235 OTindex: 3.925 Wnplts: Rotterdam
|
|
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
@usi ik speel het vaakste HQ das echt leuk met een paar vrienden in een team, en deathmatch blijft leuk  |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
ik heb warme choco totdat ik erbij neerval hier ^^ en als ik wil ook nog gebak  maar dat bewaar ik voor later, om half 4 weer een warme choco  @SK, ik speel veel sabotage met mijn clan  ik speel heel weinig public, ben meer een clanwar type  daarom ben ik ook maar lvl 43  |
|
lovefreak Senior lid WMRindex: 125 OTindex: 257
|
Tsja usi, je hebt altijd baas boven baas hea..  @Arya, wou je ook dan? Je mag best hoor  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
*leeft nog maar half*  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Nah, teamgames... Vet irritant, daar heb ik geen tijd voor... gaan ze klagen van "je bent er te weinig,  " Hey Puck   Kom ons redden van dit stel game-nerds die niet beseffen dat er een speciaal forum is voor dit soort onderwerpen  |
|
lovefreak Senior lid WMRindex: 125 OTindex: 257
|
@Puck, wat heb je gedaan dan?  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Pietje, zoiezooo  Al die spellendingen zijn stom Ik kom jullie wel redden hoor, gaan we het gewoon over.. tafelkleedjes hebben Love, ik ben volgens mij van suiker, en het regent  Dus ik ben nat  |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
@pietjevlip, ik speel maar 1 avond met ze mee en ze zeuren er niet om, en we hebben nog mensen te kort ook  in mijn team laten ze je je ding doen buiten het gamen... dus je bent vrij om je eigen ding te doen... als je speelt voor verplichting is het nix aan @lovefreak, dat staat niet in mijn woordenboek  |
|
lovefreak Senior lid WMRindex: 125 OTindex: 257
|
@Puck, das niet handig als je dan van suiker bent haha  . Ik ga meestal ff een paar minuutjes onder de warme douche staan dan, knap je best van op  |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
@Puck, je bent nog niet gesmolten?  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Love, maar dan blijf ik er nog een kwartier onder staan  En ik moet zo nog een paar uur sporten  |
|
Lemsios Erelid WMRindex: 235 OTindex: 3.925 Wnplts: Rotterdam
|
suiker smelt toch bij warmte  dan lijkt me dat juist niet een goed idee  usi en PV ik ben ook niet echt een hardcore gamer, ik houd van af en toe een spelletje, maar het moet zoals usi zegt, geen verplichting worden  |
|