hr
jaargang -25 - laatste artikel 22-6 16:00 - 77963 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 4 .... 174 175 176 [177] 178 179 180 621 622 623 624

18-01-08 15:02:50
Juraj
Erelid


WMRindex: 334
OTindex: 6.240
T S
Hooi:w

18-01-08 15:02:52
ToMxlr
Erelid


WMRindex: 296
OTindex: 7.186
@ SChapenkop
niet dubbelposten, je hebt die editknop niet voor niets. ;)

18-01-08 15:03:29
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Hoi Arya:w*)

18-01-08 15:03:38
Arya
Oudgediende


WMRindex: 746
OTindex: 40.038
t is drukker nu :D

18-01-08 15:03:55
Juraj
Erelid


WMRindex: 334
OTindex: 6.240
T S
Quote ToMxlr:
@ SChapenkop
niet dubbelposten, je hebt die editknop niet voor niets. ;)


mmm was een foutje :)

18-01-08 15:04:29
Arya
Oudgediende


WMRindex: 746
OTindex: 40.038
foutjes gebeuren :ja

18-01-08 15:04:43
lovefreak
Senior lid

WMRindex: 125
OTindex: 257
Hmm, lekkere warme chocolademelk met slagroom :D

18-01-08 15:06:15
Arya
Oudgediende


WMRindex: 746
OTindex: 40.038
ikke lekker snoepjes :ja

18-01-08 15:06:32
Lemsios
Erelid

WMRindex: 235
OTindex: 3.925
Wnplts: Rotterdam
hoi alle binnenkomers:D:w

@lovefreak
mag ik ook een beetje:D(A)

18-01-08 15:07:14
Usitarie
Erelid


WMRindex: 422
OTindex: 5.771
Headquarters zat ook in deel 2 SK ;) maar het blijft wel origineel :P verder zijn sabotage en domination nieuwe gametypes die ook best origineel zijn :D en het leukst 8)

18-01-08 15:08:00
lovefreak
Senior lid

WMRindex: 125
OTindex: 257
@Seagon.. hmm eigenlijk wil ik nou heel hard roepen ;
neeeee, ikke ike ikke.
Maar vooruit, ik maak ook wel een beker voor jou :D

18-01-08 15:08:46
Arya
Oudgediende


WMRindex: 746
OTindex: 40.038
ooh, seagon krijgt wel :P
naja, ik heb lekker sjokola (A)
dus ik klaag niet

18-01-08 15:08:52
Lemsios
Erelid

WMRindex: 235
OTindex: 3.925
Wnplts: Rotterdam
:jeej
dank je wel:D je zal een keer beloond worden:D:P

ooit(6)

18-01-08 15:09:01
Juraj
Erelid


WMRindex: 334
OTindex: 6.240
T S
@usi

ik speel het vaakste HQ das echt leuk met een paar vrienden in een team, en deathmatch blijft leuk :P

18-01-08 15:09:40
Usitarie
Erelid


WMRindex: 422
OTindex: 5.771
ik heb warme choco totdat ik erbij neerval hier ^^ en als ik wil ook nog gebak 8)

maar dat bewaar ik voor later, om half 4 weer een warme choco 8)

@SK, ik speel veel sabotage met mijn clan ;) ik speel heel weinig public, ben meer een clanwar type :P

daarom ben ik ook maar lvl 43 :P

18-01-08 15:10:39
lovefreak
Senior lid

WMRindex: 125
OTindex: 257
Tsja usi, je hebt altijd baas boven baas hea..:-::P

@Arya, wou je ook dan? Je mag best hoor :ja

18-01-08 15:11:00
Puck
Oudgediende


WMRindex: 277
OTindex: 12.280
*leeft nog maar half* :|

18-01-08 15:11:08
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Nah, teamgames... Vet irritant, daar heb ik geen tijd voor... gaan ze klagen van "je bent er te weinig, :w"

Hey Puck:D*)

Kom ons redden van dit stel game-nerds die niet beseffen dat er een speciaal forum is voor dit soort onderwerpen(A)

18-01-08 15:11:41
lovefreak
Senior lid

WMRindex: 125
OTindex: 257
@Puck, wat heb je gedaan dan?:O

18-01-08 15:12:32
Puck
Oudgediende


WMRindex: 277
OTindex: 12.280
Pietje, zoiezooo:O Al die spellendingen zijn stom:P

Ik kom jullie wel redden hoor, gaan we het gewoon over.. tafelkleedjes hebben:D

Love, ik ben volgens mij van suiker, en het regent:P
Dus ik ben nat:O

18-01-08 15:13:08
Usitarie
Erelid


WMRindex: 422
OTindex: 5.771
@pietjevlip, ik speel maar 1 avond met ze mee en ze zeuren er niet om, en we hebben nog mensen te kort ook :P in mijn team laten ze je je ding doen buiten het gamen... dus je bent vrij om je eigen ding te doen... als je speelt voor verplichting is het nix aan :P

@lovefreak, dat staat niet in mijn woordenboek 8)

18-01-08 15:13:34
lovefreak
Senior lid

WMRindex: 125
OTindex: 257
@Puck, das niet handig als je dan van suiker bent haha :P.
Ik ga meestal ff een paar minuutjes onder de warme douche staan dan, knap je best van op :ja

18-01-08 15:14:17
Usitarie
Erelid


WMRindex: 422
OTindex: 5.771
@Puck, je bent nog niet gesmolten? 8O

18-01-08 15:14:20
Puck
Oudgediende


WMRindex: 277
OTindex: 12.280
Love, maar dan blijf ik er nog een kwartier onder staan:P
En ik moet zo nog een paar uur sporten:P

18-01-08 15:14:54
Lemsios
Erelid

WMRindex: 235
OTindex: 3.925
Wnplts: Rotterdam
suiker smelt toch bij warmte:P
dan lijkt me dat juist niet een goed idee(6)

usi en PV
ik ben ook niet echt een hardcore gamer, ik houd van af en toe een spelletje, maar het moet zoals usi zegt, geen verplichting worden:ja

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 174 175 176 [177] 178 179 180 621 622 623 624

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven