hr
jaargang -25 - laatste artikel 22-6 16:00 - 77963 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 4 .... 173 174 175 [176] 177 178 179 621 622 623 624

18-01-08 14:52:55
nietmeer
ja op school :D
hee precies de reden van mij 8O

hm over 2 minuten ben ik weg :P

18-01-08 14:53:23
Yun
Erelid


WMRindex: 199
OTindex: 2.891
en als... je ps2 kapoet is en xbox ? T_T

18-01-08 14:53:39
Usitarie
Erelid


WMRindex: 422
OTindex: 5.771
@yun70, dat klopt ;) en zal het nog een keer ophouden? wie zegt het :P tis een duizenden investering die computers :P

Seagon, wij zijn ook nog niet zo goed maar we worden steeds beter :P komt met de tijd wel 8)

Pietje, bij een spel dat ik veel speel en ook zeker weten online in teamverband speel vind ik het wel waard om 60 euro voor neer te leggen ofzo :P ik haal er echt wel de tijd en plezier uit :D

18-01-08 14:53:45
lovefreak
Senior lid

WMRindex: 125
OTindex: 257
Toch nog maar even WMR-en, m'n economie lukt toch niet (A).
Beetje gezelligheid hier?

18-01-08 14:53:49
Yun
Erelid


WMRindex: 199
OTindex: 2.891
hihi :P jij let goed op de tijd zeg :P

18-01-08 14:53:53
nietmeer
dan heb je een probleem :P

@lovefr: ja :D

18-01-08 14:54:43
Yun
Erelid


WMRindex: 199
OTindex: 2.891
gezellig is het hier volgens mij ijna altijd

18-01-08 14:54:52
Usitarie
Erelid


WMRindex: 422
OTindex: 5.771
met Jersan altijd 8)

18-01-08 14:55:15
nietmeer
o de bel doei Usi yun70 lovefr seagon :w

18-01-08 14:55:16
lovefreak
Senior lid

WMRindex: 125
OTindex: 257
Soms is het een beetje rustig.
Maar nu zo te zien niet 8).
Doeg Jersan :w

18-01-08 14:55:20
Juraj
Erelid


WMRindex: 334
OTindex: 6.240
T S
Quote yun70:
en als... je ps2 kapoet is en xbox ? T_T


microsoft maakte je 360 gratis en als je gelukt hebt krijg je er nog iets leuks bij ook als je binnen de 3 jaar garantie valt binnen 5 dagen heb je hem terug :)

18-01-08 14:55:44
Yun
Erelid


WMRindex: 199
OTindex: 2.891
ik denk dat ik zometeen ga stepmania-en :P mijn daaaaaagelijkse training... als ik mag van de docenten hier :P

18-01-08 14:55:51
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
@Usi: maar de online-modus van CoD4 boeit mij niet zo... Ik ben tot nu toe maar 2 keer een boeiende online-modus tegengekomen, en dat was bij SC3 de co-operative, en bij TimeShift omdat het nog enigzins creativiteit vergt :P

18-01-08 14:56:17
Yun
Erelid


WMRindex: 199
OTindex: 2.891
niet als je een xbox heb en geen xbox360 :3 ik heb mijn xbox al jaren

18-01-08 14:57:02
Usitarie
Erelid


WMRindex: 422
OTindex: 5.771
Pietje, wat voor eisen stel jij aan een online-modus dan?

18-01-08 14:57:06
Juraj
Erelid


WMRindex: 334
OTindex: 6.240
T S
ik heb ook nog een xbox, hebben? :D

18-01-08 14:57:28
Yun
Erelid


WMRindex: 199
OTindex: 2.891
oeoe jaaaaaa *kwijl*

18-01-08 14:57:48
Juraj
Erelid


WMRindex: 334
OTindex: 6.240
T S
gratis bijmij op te halen :P

18-01-08 14:58:44
lovefreak
Senior lid

WMRindex: 125
OTindex: 257
Hmm, dit is niet mijn klets-onderwerp.
Ik ga maar even wat drinken pakken:P

18-01-08 14:58:45
Usitarie
Erelid


WMRindex: 422
OTindex: 5.771
ik heb nog een gamecube 8) en een wii 8)

18-01-08 14:58:48
Lemsios
Erelid

WMRindex: 235
OTindex: 3.925
Wnplts: Rotterdam
usi
nou ik zal je eens informeren als ik het binnenheb:D
speel liefst op de PC, gewoon omdat ik het gewend ben eigenlijk:D

18-01-08 14:59:10
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Usi: originaliteit... het schietmekaarzosnelmogelijkenzovaakmogelijkoverhoop ben ik een beetje zat... vlagje-pik is ook niet echt origineel meer te noemen :|

Bij SC3 was ik dus blij dat je met elkaar (niet náást, maar mét) een aantal speciale missies kon doorlopen... TimeShift is gewoon een geniaal concept, en goed uitgewerkt in de MP.

18-01-08 14:59:43
Juraj
Erelid


WMRindex: 334
OTindex: 6.240
T S
ik heb ook nog een GC :D en de beste spelcomputer: SNES :D

18-01-08 15:01:36
Juraj
Erelid


WMRindex: 334
OTindex: 6.240
T S
k vindt headquaters in cod4 toch wel aardig orgineel

18-01-08 15:02:26
Arya
Oudgediende


WMRindex: 746
OTindex: 40.038
hallo allemaal weer :D

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 173 174 175 [176] 177 178 179 621 622 623 624

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven