
|
nietmeer
|
ja op school hee precies de reden van mij  hm over 2 minuten ben ik weg  |
|
Yun Erelid
 WMRindex: 199 OTindex: 2.891
|
en als... je ps2 kapoet is en xbox ? T_T
|
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
@yun70, dat klopt  en zal het nog een keer ophouden? wie zegt het  tis een duizenden investering die computers  Seagon, wij zijn ook nog niet zo goed maar we worden steeds beter  komt met de tijd wel  Pietje, bij een spel dat ik veel speel en ook zeker weten online in teamverband speel vind ik het wel waard om 60 euro voor neer te leggen ofzo  ik haal er echt wel de tijd en plezier uit  |
|
lovefreak Senior lid WMRindex: 125 OTindex: 257
|
Toch nog maar even WMR-en, m'n economie lukt toch niet  . Beetje gezelligheid hier? |
|
Yun Erelid
 WMRindex: 199 OTindex: 2.891
|
hihi  jij let goed op de tijd zeg  |
|
nietmeer
|
dan heb je een probleem  @lovefr: ja  |
|
Yun Erelid
 WMRindex: 199 OTindex: 2.891
|
gezellig is het hier volgens mij ijna altijd |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
met Jersan altijd  |
|
nietmeer
|
o de bel doei Usi yun70 lovefr seagon  |
|
lovefreak Senior lid WMRindex: 125 OTindex: 257
|
Soms is het een beetje rustig. Maar nu zo te zien niet  . Doeg Jersan  |
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
Quote yun70: en als... je ps2 kapoet is en xbox ? T_T
microsoft maakte je 360 gratis en als je gelukt hebt krijg je er nog iets leuks bij ook als je binnen de 3 jaar garantie valt binnen 5 dagen heb je hem terug  |
|
Yun Erelid
 WMRindex: 199 OTindex: 2.891
|
ik denk dat ik zometeen ga stepmania-en  mijn daaaaaagelijkse training... als ik mag van de docenten hier  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
@Usi: maar de online-modus van CoD4 boeit mij niet zo... Ik ben tot nu toe maar 2 keer een boeiende online-modus tegengekomen, en dat was bij SC3 de co-operative, en bij TimeShift omdat het nog enigzins creativiteit vergt  |
|
Yun Erelid
 WMRindex: 199 OTindex: 2.891
|
niet als je een xbox heb en geen xbox360 :3 ik heb mijn xbox al jaren |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
Pietje, wat voor eisen stel jij aan een online-modus dan? |
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
ik heb ook nog een xbox, hebben?  |
|
Yun Erelid
 WMRindex: 199 OTindex: 2.891
|
oeoe jaaaaaa *kwijl* |
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
gratis bijmij op te halen  |
|
lovefreak Senior lid WMRindex: 125 OTindex: 257
|
Hmm, dit is niet mijn klets-onderwerp. Ik ga maar even wat drinken pakken  |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
ik heb nog een gamecube  en een wii  |
|
Lemsios Erelid WMRindex: 235 OTindex: 3.925 Wnplts: Rotterdam
|
usi nou ik zal je eens informeren als ik het binnenheb  speel liefst op de PC, gewoon omdat ik het gewend ben eigenlijk  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Usi: originaliteit... het schietmekaarzosnelmogelijkenzovaakmogelijkoverhoop ben ik een beetje zat... vlagje-pik is ook niet echt origineel meer te noemen  Bij SC3 was ik dus blij dat je met elkaar (niet náást, maar mét) een aantal speciale missies kon doorlopen... TimeShift is gewoon een geniaal concept, en goed uitgewerkt in de MP. |
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
ik heb ook nog een GC  en de beste spelcomputer: SNES  |
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
k vindt headquaters in cod4 toch wel aardig orgineel |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
hallo allemaal weer  |
|