hr
jaargang -25 - laatste artikel 22-6 12:00 - 77961 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 4 .... 178 179 180 [181] 182 183 184 621 622 623 624

18-01-08 15:46:48
Puck
Oudgediende


WMRindex: 277
OTindex: 12.280
Andreas, ik was even onzichtbaar volgens mij:P

18-01-08 15:46:50
Usitarie
Erelid


WMRindex: 422
OTindex: 5.771
Bert, ik weet niet hoe vaak. maar niet meer zo vaak als het laatste half jaar ;)

18-01-08 15:46:53
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Quote Arya:

pietje
en aan voogeltje dan?(A)


Die is mijn baas niet, ik ben geen modje :P

18-01-08 15:47:02
nietmeer
:Dhoi gothic:w

@usi dan zien we je toch nog wel?
met de kerstvakantie was je er ook nie8O

18-01-08 15:47:06
Lemsios
Erelid

WMRindex: 235
OTindex: 3.925
Wnplts: Rotterdam
@bert
kijk ff op usi zn blog;)
dan snap je wat Arya bedoeld:P

*Sjitoink terug* schaap:P

18-01-08 15:47:37
gothic
Erelid


WMRindex: 1.818
OTindex: 5.537
@seagon begin een klein beetje kriegelig te worden van school. en een beetje de bibbers voor straks maar voor de rest goed hoor.

18-01-08 15:47:55
Andreesie
Oudgediende


WMRindex: 1.051
OTindex: 44.631
@Puck: ohzo:P:w*)

18-01-08 15:47:59
Usitarie
Erelid


WMRindex: 422
OTindex: 5.771
wat is kriegelig 8O

18-01-08 15:48:25
Lemsios
Erelid

WMRindex: 235
OTindex: 3.925
Wnplts: Rotterdam
wat gaat er straks gebeuren dan?
ik wordt altijd kriegelig van school:P

18-01-08 15:49:37
gothic
Erelid


WMRindex: 1.818
OTindex: 5.537
moet straks een kamer gaan bezichtigen voor het eerst, maar ik had gedacht rond de zomervakantie op kamers te gaan, maar als dit lukt is het onverwacht een paar maanden eerder.

18-01-08 15:50:56
Andreesie
Oudgediende


WMRindex: 1.051
OTindex: 44.631
@gothic: kamers zoeken is altijd zo spannend:o

18-01-08 15:51:22
gothic
Erelid


WMRindex: 1.818
OTindex: 5.537
@Andreesie zeker weten

18-01-08 15:51:23
Arya
Oudgediende


WMRindex: 746
OTindex: 40.038
ik ga weer even denk ik.. wil weer halo doen :P

18-01-08 15:51:58
Lemsios
Erelid

WMRindex: 235
OTindex: 3.925
Wnplts: Rotterdam
@gothic
mij lijkt het juist gaaf om op kamers te gaan:D ik ben niet op zoek, omdat ik vanuit thuis nog alles prima kan bereiken enzo, maar kamers lijkt me echt gaaf:ja

18-01-08 15:52:18
nietmeer
@Arya brul dan gewoon hallo dan heb je het ook gezegd:P

18-01-08 15:52:41
Puck
Oudgediende


WMRindex: 277
OTindex: 12.280
Seagon, over vier jaar kan je bij mij intrekken:P

18-01-08 15:52:43
Lemsios
Erelid

WMRindex: 235
OTindex: 3.925
Wnplts: Rotterdam
@bert
volgens mij hebben jullie het allebei over iets anders:P(A)

@Puck
over 4 jaar:D dat is ongeveer wel de tijd dat ik eraan zat te denken ja:D
waar woon je:P

18-01-08 15:53:31
gothic
Erelid


WMRindex: 1.818
OTindex: 5.537
seagon, het lijkt mij ook hartstikke leuk. en bovendien woon ik zo'n klein dorp met slecht openbaar vervoer en ver van school dat ik echt op kamers wil om van al het reizen af te zijn.

18-01-08 15:53:32
nietmeer
seagon denk het ook:P
ik had het niet tegen jou:P

18-01-08 15:53:36
Andreesie
Oudgediende


WMRindex: 1.051
OTindex: 44.631
Quote gothic:
@Andreesie zeker weten
mijn zus had ook een keer op een kamer gedingest, en dan zou ze waarscxhijnlijk kunnen gaan, maar er bleek dan weer een wachtrij van 4 jaar te zijn:-:

18-01-08 15:54:00
Arya
Oudgediende


WMRindex: 746
OTindex: 40.038
Quote bert 739:
@Arya brul dan gewoon hallo dan heb je het ook gezegd:P


HALLOOOOOO!! :P

18-01-08 15:54:41
nietmeer
Quote Arya:
HALLOOOOOO!! :P


zo goed?:P

18-01-08 15:55:11
Lisbeth-Salander
Erelid


WMRindex: 240
OTindex: 9.062
mag ik ook keihard broelen :P

18-01-08 15:55:22
nietmeer
@kaira jij nie:P

18-01-08 15:55:30
Lemsios
Erelid

WMRindex: 235
OTindex: 3.925
Wnplts: Rotterdam
ik ga er weer vandoor:D mag lekker naar huis:ja

tot ziens allemaal:D:w

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 178 179 180 [181] 182 183 184 621 622 623 624

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven