|
NeaRoW
Erelid
 WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Een hele goeie lekkere nacht allemaal |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Nacht? De dag begint net  |
|
NeaRoW
Erelid
oei vind je?  ik draai over nog geen lange tijd toch lekker mn nest in hoor  |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Hoi, DM
'k zit er een beetje tussen in eigenlijk... Ouwerwets doorgaan, of morgen-ochtend vrijwilligerswerkdoen enz als/als-planning (Brrr...)
Maar hoe jij dat huwelijksfestijn zo rap getoverd hebt werkelijk knap, weer op commando: 'n betjee wind MAAR droog. |
|
Ikke
Oudgediende
Quote NeaRoW: oei vind je?  ik draai over nog geen lange tijd toch lekker mn nest in hoor  Waarom praat niemand nou tegen mij...  Enkie zegt niks, jij gaat pitten, Jannick is erg stil geworden... Straks moet ik nog gaan slapen van ellende  |
|
NeaRoW
Erelid
Ghehe, je moet niets natuulijk, laten we dat voorop stellen ... Ik wil nog wel even met je praten, tot ik deze zak hete kroepoek op heb, bah  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Ikke, dat hoeft niet hoor! Maar geen technische taal over Linux meer hoor op dit tijdstip  |
|
Ikke
Oudgediende
Kroepoek  lekkel  Normaal is Enkie online voor vroege dienst, maar die zwijgt al de hele avond in alle talen  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote de Mexicaan: Ikke, dat hoeft niet hoor! Maar geen technische taal over Linux meer hoor op dit tijdstip  Geen vruchtbare discussie over hoe een vebeterde sheduler een aanzienlijk positief effect kan hebben op het aantal CPU-clockticks dat een computer moet maken om software uit te voeren en dat daardoor ACPI beter toegepast kan worden?  Grapje  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Sambal in hele emmels glaag!!  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
|
|
Jannick
Oudgediende
Ik ga slapen ik ben moe.. We zitten gewoon al anderhalf uur niet in het café de Nachtvlucht..  |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Quote Ikke: Geen vruchtbare discussie over hoe een vebeterde sheduler een aanzienlijk positief effect kan hebben op het aantal CPU-clockticks dat een computer moet maken om software uit te voeren en dat daardoor ACPI beter toegepast kan worden?  Grapje  Het is toch wonderbaarlijk hoeveel Engelse woorden men in een Nederlandse zin kan stoppen?   |
|
Jannick
Oudgediende
|
|
NeaRoW
Erelid
Kroepoek is heet... |
|
Ikke
Oudgediende
Lananq! Eindelijk iemand online die ook grondige irritatie beleefd bij interactie met kinderen  |
|
Jannick
Oudgediende
Anouk ook... |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Ikke: Lananq! Eindelijk iemand online die ook grondige irritatie beleefd bij interactie met kinderen  PAPPAAAAAAAAAAAAA! Ga je hetzelfde weer herhalen?  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote NeaRoW: Kroepoek is heet... niet per se  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Lananq: Het is toch wonderbaarlijk hoeveel Engelse woorden men in een Nederlandse zin kan stoppen?   Dat zijn begrippen waarvoor niet echt 'n nederlandse vertaling te vinden is die de context behoudt  Quote Jannick: PAPPAAAAAAAAAAAAA! Ga je hetzelfde weer herhalen?  *pakt shotgun* |
|
Jannick
Oudgediende
|
|
Jannick
Oudgediende
Onee, toch niet LQ WAS HET!  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Jannick: Ik zei dat..    *richt [klik-klik] en laadt* |
|
Jannick
Oudgediende
*Kijkt naar de tv* *Ziet het programma "Schiet mij maar lek" Nie glappig papa Tom?  |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Quote Ikke: Geen vruchtbare discussie over hoe een verbeterde schemabeheerder een aanzienlijk positief effect kan hebben op het aantal centrale-verwerkings-eenheid-kloktikken die een berekenaar moet maken om zachte waren uit te voeren en dat daardoor de geavanceerde configuratie- en krachtdinges beter toegepast kan worden?  Grapje  |
|