|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote Mishatje: Quote Naaoomii: Jij ook Misha   danke ^^   Youre welcome  |
|
nietmeer
|
Quote Goodgirl: Quote Mishatje: hebben jullie ook wel eens dat als je met een paar mensen aan het praten bent dat er ineens een stilte valt? En dan durft niemand te praten  ja  Dat heb ik nou altijd  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote Mishatje: hebben jullie ook wel eens dat als je met een paar mensen aan het praten bent dat er ineens een stilte valt? En dan durft niemand te praten  Zooo vaak  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Naomi is eigenlijk héél klein, onzeker lief, xx |
|
nietmeer
|
Lol thommy  |
|
Goodgirl Senior lid WMRindex: 326 OTindex: 1.076 Wnplts: Utrecht S |
oh.. mijn broer is echt irritant aan het doen   |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Goodgirl: oh.. mijn broer is echt irritant aan het doen   Daar zijn grote broers voor he.. |
|
nietmeer
|
Wat doet ie dan? |
|
nou eerst ging m'n ene broer een heel dom dansje doen, daarna kwam de andere ook en toen ging de oudste allemaal dingen typen  gelukkig niet op WMR  |
|
nietmeer
|
Quote alweerdood: Quote Goodgirl: oh.. mijn broer is echt irritant aan het doen   Daar zijn grote broers voor he.. Ik ben een broer dus ik ben geboren om iritand te zijn?  en veel mensen vonden mij lief  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
mensen, ik ga even dom vermaak zoeken op de lokale veemarktkermis tot strakjes   |
|
Naaoomii
Oudgediende
|
|
Quote ToM_xlr: mensen, ik ga even dom vermaak zoeken op de lokale veemarktkermis tot strakjes   doei  |
|
nietmeer
|
Doeeeeg |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
zo, ik ben weer voorzien van koffie  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Mishatje: Quote alweerdood: Quote Goodgirl: oh.. mijn broer is echt irritant aan het doen   Daar zijn grote broers voor he.. Ik ben een broer dus ik ben geboren om iritant te zijn?  en veel mensen vonden mij lief  Lama hangen, niet zo vervelend gaan nadenken jong  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote ToM_xlr: mensen, ik ga even dom vermaak zoeken op de lokale veemarktkermis tot strakjes   Doei  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Ik zei toch ,xx  |
|
nietmeer
|
Ik blijk dus al sinds de geboorte van me zusje een iritante broer te zijn   |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
misha heb je het gevraagd aan je zusje?  |
|
nietmeer
|
nog niet  |
|
het ergste is dat mijn andere broer mij vast hield zodat de andere wat kon typen, en nou heb ik auw  |
|
nietmeer
|
Quote Goodgirl: het ergste is dat mijn andere broer mij vast hield zodat de andere wat kon typen, en nou heb ik auw  Ben ik blij dat ik maar 1 zusje heb !  Maar natuurlijk rot voor jou  Sla ze  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Goodgirl: het ergste is dat mijn andere broer mij vast hield zodat de andere wat kon typen, en nou heb ik auw  Ik ken het, ik heb twee zusjes... Vroeger was echt erg, die maakten alles kapot wat ik maakte  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Thommy: Ik zei toch ,xx  Ja ja..  |
|