|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
 koffie  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Jeetje die nasmaak is helemaal zo vies  |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Ik ga me bezatten, gezeik allemaal, kan geeneens even NCIS kijken hier met dat gemekker let maar niet op ons  |
|
Goodgirl Senior lid WMRindex: 326 OTindex: 1.076 Wnplts: Utrecht S |
maar is alles goed hier?  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
@ GG, jij begrijpt het  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Kpuc: Ik ga me bezatten, gezeik allemaal, kan geeneens even NCIS kijken hier met dat gemekker Ehm, gezelligheid kent geen tijd?  |
|
nietmeer
|
Alles oke  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote ToM_xlr: Quote Theemonster: Autisten zijn vaak toch juist heel slim? Alleen niet op meerdere gebieden maar 1 speciefiek punt? dat kan, ligt eraan, autisten heb je in vele vormen, maar mijn "fieb" is algemene kennis  Mijn moeder is direkteur van een basisschool in het speciaal onderwijs en ze heeft altijd in het speciaal onderwijs gewerkt en ook met autisten en ze heeft mij altijd verteld dat autisten net als alle andere gewoon slim zijn of kunnen zijn.. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, een autist kan dom zijn, maar een niet-autist kan net zo goed dom zijn.. |
|
Quote Naaoomii: @ GG, jij begrijpt het  ik begrijp alles   |
|
nietmeer
|
Nooou alles?  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Goodgirl: Quote Naaoomii: @ GG, jij begrijpt het  ik begrijp alles   Smart girl  |
|
nietmeer
|
Grapje hoor  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Ik heb al een kwartier een bloedneus..  |
|
Quote Mishatje: Nooou alles?  ik snap alleen niet waarom jij die site zocht   |
|
nietmeer
|
Oei hoe dat zo? |
|
nietmeer
|
Quote Goodgirl: Quote Mishatje: Nooou alles?  ik snap alleen niet waarom jij die site zocht   Ik doe t wel met andere site hoor  WMR    |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Thommy: Ik heb al een kwartier een bloedneus..  Damn.. das rot hea  |
|
ToMxlr
Erelid
|
@ thee ja, kunnen, autsiten heb je in zoveel vormen, ik heb het gelukkig nog vrij mild, en kan me met een beetje medicatie nog redden, maar anderen..
eh, ander onderwerp |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Thommy: Ik heb al een kwartier een bloedneus..  Hmm  |
|
Thommy Erelid
|
Quote Mishatje: Oei hoe dat zo? Is kapot, ooit gebroken.. Kleine klap is al voldoende  |
|
nietmeer
|
Ik heb vrijwel nooit bloedneus, alleen die ene keer dat ik niet op zat te letten en er een bal tege me neus werd getrapt had zo'n ontzettende pijn . |
|
ik heb heel vaak een bloedneus, sinds ik geopereerd ben aan mijn amandelen  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Thommy: Quote Mishatje: Oei hoe dat zo? Is kapot, ooit gebroken.. Kleine klap is al voldoende  en de vaten dicht laten branden, is dat geen optie? heeft m'n broertje ook laten doen...  |
|
nietmeer
|
Genoeg over bloedneuzen gesproken  Late we praten over hoe lief iedereen hier is  |
|
Thommy Erelid
|
|
|