|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote Thommy: Quote Naaoomii: Mooi he Thom  Hele goeie   Jahaah ik ben wl slim ofzo  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@Mier, ik bedoel de CSM hoogkerk  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ Cnc dat is in mijn geboorte dorp ja daar woon ik vlak bij  ben ik vandaag ff denken wel 5 keer langs gefietst ofzo  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Mier: @ Cnc dat is in mijn geboorte dorp ja daar woon ik vlak bij  ben ik vandaag ff denken wel 5 keer langs gefietst ofzo  Haha, en in de herfst en winter, de stoomwolken en die lucht  Whahaha |
|
Mier Oudgediende
@ Cnc nou die van Hoogkerk (CSM) ruikt ten minste nog lekker die van de stad (Suikerunie) die stinkt echt vet veel. de stoomwolken zijn altijd een mooi gezicht ik had vorig jaar een rondleiding gehad door de CSM echt vet interesant |
|
Bolmaus Senior lid WMRindex: 376 OTindex: 32 Wnplts: Vlakbij
|
Quote Cee-N-Cee: Haha, en in de herfst en winter, de stoomwolken en die lucht  Whahaha Heerlijk... Blij dat ik in Winsum woon |
|
Mier Oudgediende
@ Bolmaus Winsum gezellig woont ook vriendinnen van mij |
|
Naaoomii
Oudgediende
Ik kan niet mee praten ben ik bang  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Bolmaus: Quote Cee-N-Cee: Haha, en in de herfst en winter, de stoomwolken en die lucht  Whahaha Heerlijk... Blij dat ik in Winsum woon Die suikerunie is inderdaad niet te harden  de CSM heb ik nooit geroken eigenlijk.. ben wel blij dat ik er niet in de buurt woon  |
|
stammfuzz Senior lid WMRindex: 96 OTindex: 319 Wnplts: Hank
|
Quote Naaoomii: Ik kan niet mee praten ben ik bang  ik ook  |
|
Mier Oudgediende
@ Cnc CSM ruikt heel lekker kan het niet beschrijven hoe maar in iedergeval lekker |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote stammfuzz: Quote Naaoomii: Ik kan niet mee praten ben ik bang  ik ook  Zullen wij over N-B gaan praten dan whaha  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Mier: @ Cnc CSM ruikt heel lekker kan het niet beschrijven hoe maar in iedergeval lekker Maar dan woon jij ook vlakbij de Woeste Hoeve, Hahaha, alleen die zit aan de andere kant van de A7  |
|
|
Quote Mier: @ Bolmaus Winsum gezellig woont ook vriendinnen van mij  Winsum, place2be inderdaad, maar jammer genoeg (voor jou) hangt het heerlijke aroma van de CSM hier niet in de lucht... |
|
Mier Oudgediende
@ Cnc begin je weer over de Woeste Hoeve  dat is richting Leekstermeer enzo @ Bolmaus ach ik ruik die geur ook niet zo vaak hoor van de CSM |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Quote Mier: @ Cnc CSM ruikt heel lekker kan het niet beschrijven hoe maar in iedergeval lekker Euh, zoet?  |
|
stammfuzz Senior lid WMRindex: 96 OTindex: 319 Wnplts: Hank
|
|
|
Mier Oudgediende
@ Thommy uhm ik weet het zo niet eigelijks is gewoon niet te beschrijven  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Thommy: Quote Mier: @ Cnc CSM ruikt heel lekker kan het niet beschrijven hoe maar in iedergeval lekker Euh, zoet?  Nee, niet zoet  |
|
|
@Thom: probeer het uit, gooi een suikerbiet in een pan kokend water en ruik eraan... Al gaat het bij CSM ietsje anders natuurlijk |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Tja, suikerfabriek.. Zoet  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote stammfuzz: @Naomi waarover dan?  Dat weet ik nog niet  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Mier: @ Cnc begin je weer over de Woeste Hoeve  dat is richting Leekstermeer enzo @ Bolmaus ach ik ruik die geur ook niet zo vaak hoor van de CSM Ja, ik rijd er elke keer langs als ik naar leek of amsterdam ga  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Bolmaus: @Thom: probeer het uit, gooi een suikerbiet in een pan kokend water en ruik eraan... Al gaat het bij CSM ietsje anders natuurlijk Je ruikt het al bij de weilanden.. als die bieten op een grote hoop liggen te meuren  |
|
Mier Oudgediende
@ Cnc en dan kijk je graag die kant op |
|