|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Puck: Quote alweerdood: Quote Puck: Aah, wat is het lekker zusjesloos hier  Waar is ze heen dan? M'n opa en omaaa  Heerlijk, nu jij nog  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Daar is ook een computer hoor  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Puck: Quote alweerdood: Quote Puck: Aah, wat is het lekker zusjesloos hier  Waar is ze heen dan? M'n opa en omaaa  Heerlijk, nu jij nog  Neej! Dan heb ik niks meer te doen  edit: oh lama  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Puck, Oh, dan ga je buiten spelen  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote alweerdood: Quote Cee-N-Cee: Quote Puck: Quote alweerdood: [quote=Puck]Aah, wat is het lekker zusjesloos hier  Waar is ze heen dan? M'n opa en omaaa  Heerlijk, nu jij nog  Neej! Dan heb ik niks meer te doen  [/quote] Vermaak jij jezelf met Puck dan?  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote Cee-N-Cee: Quote alweerdood: Quote Cee-N-Cee: Quote Puck: [quote=alweerdood][quote=Puck]Aah, wat is het lekker zusjesloos hier  Waar is ze heen dan? M'n opa en omaaa  Heerlijk, nu jij nog  Neej! Dan heb ik niks meer te doen  [/quote] Vermaak jij jezelf met Puck dan?  [/quote] erm.. Daar komt het wel op neer ja  en nee, ben geen vies ventje  |
|
Goodgirl Senior lid WMRindex: 326 OTindex: 1.076 Wnplts: Utrecht S |
ben ik weer  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Quote Goodgirl: ben ik weer  ..  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@adje, nja, zo lang jullie beiden het leuk vinden  |
|
Quote Thommy: Quote Goodgirl: ben ik weer  ..  wat? wil je dat ik weer weg ga?  dan ga ik wel hoor..    |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Goodgirl: Quote Thommy: Quote Goodgirl: ben ik weer  ..  wat? wil je dat ik weer weg ga?  dan ga ik wel hoor..         Doei  Grapjuh! |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Dat deed Thom bij mij ook,GG |
|
Thommy Erelid
|
Quote Luna: Dat deed Thom bij mij ook,GG ..  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Luna: Dat deed Thom bij mij ook,GG Klein irritant ventje  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Luna: Dat deed Thom bij mij ook,GG En ik zonet ook  Wat slecht van me  |
|
haha  ik wou bijna echt weg gaan cee tot dat ik je reactie ging quote en het witte las  |
|
Thommy Erelid
|
Quote Goodgirl: wat? wil je dat ik weer weg ga?  dan ga ik wel hoor..    ..  |
|
stammfuzz Senior lid WMRindex: 96 OTindex: 319 Wnplts: Hank
|
Oops, toenet zei ik hallo iedereen, maar toen was k helemaal vergeten dat ik hierop zat  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Goodgirl: haha  ik wou bijna echt weg gaan cee tot dat ik je reactie ging quote en het witte las  Mij moet je soms serieus nemen  maar meestal niet  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote stammfuzz: Oops, toenet zei ik hallo iedereen, maar toen was k helemaal vergeten dat ik hierop zat  Ik heb het ook niet doorgehad  |
|
Quote Thommy: Quote Goodgirl: wat? wil je dat ik weer weg ga?  dan ga ik wel hoor..    ..  als je wilt ga ik echt hoor, ik moet nog m'n boeken verzamelen en ze in een tas doen en wat tape erover heen doen  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
GG, nee, ga niet weg, we houden wel van je hoor! |
|
Quote Cee-N-Cee: GG, nee, ga niet weg, we houden wel van je hoor! da's lief  ben zoow terug, ff een plastic tas en wat tape pakken  |
|
Puck Oudgediende
|
Wanneer heb ik nou eindelijk 2000..  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
Quote Goodgirl: Quote Cee-N-Cee: GG, nee, ga niet weg, we houden wel van je hoor! da's lief  ben zoow terug, ff een plastic tas en wat tape pakken   |
|