|
nietmeer
|
he aimed is ook nog wakker   |
|
stammfuzz Senior lid WMRindex: 96 OTindex: 319 Wnplts: Hank
|
@Loek die heb k meteen op mn computer gezet  |
|
nietmeer
|
C&C, dat zijn dan ook werkelijke apen, ik zeg niet gauw van uitroeien maar die mogen wat mij betreft op een lek ruimteveer worden afgeschoten. |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ Loek ohh wat lief ik ben je favo dier    @ Aimed jij moet op bed |
|
nietmeer
|
@Mier, alleen als jij er ook gelijk naast duikt  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Kpuc: C&C, dat zijn dan ook werkelijke apen, ik zeg niet gauw van uitroeien maar die mogen wat mij betreft op een lek ruimteveer worden afgeschoten. Ergens diep in mijn lichaam, niet in mijn hart maar in mijn kleine teen, onder de nagel.. zit een deel van mij dat wenst dat Noord Amerika getroffen wordt door een ziektegolf ofzoiets... weg met ze, sorry, het spijt me.. |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
Quote Kpuc: C&C, dat zijn dan ook werkelijke apen, ik zeg niet gauw van uitroeien maar die mogen wat mij betreft op een lek ruimteveer worden afgeschoten. subtiel  |
|
nietmeer
|
@kpuc, hey chrissie, moet je niet al 2uur en 15minuten op bed liggen  |
|
Mier Oudgediende
@Aimed  nee ik ga liever naa rmijn eigen bedje dan. of bij   |
|
nietmeer
|
@CnC, dat vind ik nou ook, als ze Bush nou ook gelijk meenemen dan zijn we snel klaar  |
|
Loek
Oudgediende
|
Quote aimed: @Mier, alleen als jij er ook gelijk naast duikt  foei, mier is al mijn lekker dier |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Het eerste backup bestand is gefikt  Nog 2 te gaan  |
|
nietmeer
|
Een ziektegolf, liever niet, stel dat er zo'n malloot Europa weet te bereiken? Dan heb je hier die apen aan t dansen. Nee, doe maar fijntjes een enkeltje spacecase  |
|
Loek
Oudgediende
|
succes Ikke!! |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Quote Cee-N-Cee: Ergens diep in mijn lichaam, niet in mijn hart maar in mijn kleine teen, onder de nagel.. zit een deel van mij dat wenst dat Noord Amerika getroffen wordt door een ziektegolf ofzoiets... weg met ze, sorry, het spijt me.. Doe dan gelijk de Nederlanders weg. Zeiken een hoop, en voeren geen flikker uit  |
|
|
ok, mn ma kwam net dronken binnen en ze zei dat ik moest gaan slapen...trusten  EDIT:haal ik morgen weg |
|
Loek
Oudgediende
|
we gaan die amerikanen Nuken!! |
|
nietmeer
|
gefikt of gefikst   |
|
nietmeer
|
Dag SF   en niet zo raar over je moeder praten  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote aimed: CnC, dat vind ik nou ook, als ze Bush nou ook gelijk meenemen dan zijn we snel klaar  Ik hou van de wereld, en heb respect voor de samenlevingen op deze planeet. Op 1 land na 1 samenleving 1 volk Amerika Amerikanen Ik heb een pesthekel aan ze... er zullen geweldige mensen tussen zitten, maar er zijn er zat die de wereld verkloten, vernaggelen.. walgelijk |
|
Mier Oudgediende
Quote Loek: we gaan die amerikanen Nuken!! ik denk aan iets anders  foei Mier  |
|
|
@posi tis wel zo |
|
nietmeer
|
All gore met zijn praatjes  |
|
nietmeer
|
ach mier dat dacht ik nou ook  SF: dan hoef je het nog niet te zeggen;) |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote aimed: All gore met zijn praatjes  Heel attent hoor, vervolgens is hij zelf amerika's nummer 1 verbruiker... Hypocriet als de pest |
|