|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote stammfuzz: Quote Cee-N-Cee: Quote Kpuc: Beter een ton vol zaad dan zaden zonder tonnen  een ton zaad weegt geen ton zit er zaad in je hooft? natuurlijk weegt een ton zaad een ton  Men neemt een ton, stopt daar zaad in, maar dat zal geen ton wegen. een ton (gewichtsmaat) is 1000 kg. een ton zal een inhoud hebben van 2 kuub. 2 kuub zaden wegen nog geen ton  |
|
nietmeer
|
ik heb tonnen zaad en hoeveel dat is interesseerd me niet k mot het kwijt  *strooit weer enkele handjes uit int cafe  * |
|
stammfuzz Senior lid WMRindex: 96 OTindex: 319 Wnplts: Hank
|
Quote Cee-N-Cee: Quote stammfuzz: Quote Cee-N-Cee: Quote Kpuc: Beter een ton vol zaad dan zaden zonder tonnen  een ton zaad weegt geen ton zit er zaad in je hooft? natuurlijk weegt een ton zaad een ton  Men neemt een ton, stopt daar zaad in, maar dat zal geen ton wegen. een ton (gewichtsmaat) is 1000 kg. een ton zal een inhoud hebben van 2 kuub. 2 kuub zaden wegen nog geen ton  O zo'n ton  we beschikken namelijk over 3 soorten tonnen: 1.Een ton, ding waar je wijn in stopt. 2.Een ton, 100kg 3.Een ton, in cijfers(weet niet hoeveel cijfers  ) |
|
nietmeer
|
heren heren is al laat......................geen ruzie om tonnen of wat ook maar   |
|
|
ok, iemand: verzin een nieuw, interessant onderwerp aub  |
|
nietmeer
|
zaad  gelukszaad  wie wil er een paar ton kopen???  |
|
|
Quote positivily: zaad  gelukszaad  wie wil er een paar ton kopen???  heb je niet goed gelezen? ik zei/schreef interessant en nieuw  waarom zou ik het kopen, als je het toch al strooit? |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
kost het een paar ton? |
|
nietmeer
|
|
|
Loek
Oudgediende
|
ik heb een interessant blog  |
|
nietmeer
|
Doe mij maar een tonnetje haring  |
|
Loek
Oudgediende
|
dit is wel heel suf, had perongeluk cafe nog in andere tab openstaan, daar blijft ie 12 en een half volhouden, en in de ander zegt ie 13..  |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Doe mij maar een tonnetje haring  zitten haringen ook weleens op zwart zaad??  zit ik me zomaar af te vragen  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Kpuc: Doe mij maar een tonnetje haring  Strak plan  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ posi, geen flauwe woordspelingen maken hè  anders ga ik onrust zaaien |
|
nietmeer
|
Quote Loek: dit is wel heel suf, had perongeluk cafe nog in andere tab openstaan, daar blijft ie 12 en een half volhouden, en in de ander zegt ie 13..  was 13...............toen ging Kpuc mij plagen werd het twaalf en een half..en nu ist weer 13   op aandringen van velen van ons  |
|
nietmeer
|
Quote Loek: @ posi, geen flauwe woordspelingen maken hè  anders ga ik onrust zaaien 'wie onrust zaait zal orkaan oogsten  |
|
|
@posi ik heb echt geen 12 ½ gezien hoor @Loek ik hou ook niet van boerenkool;) |
|
Loek
Oudgediende
|
@ posi, pas maar op anders geef ik je je zaad (zoek dat maar ff op  ) |
|
nietmeer
|
Quote stammfuzz: posi ik heb echt geen 12 ½ gezien hoor @Loek ik hou ook niet van boerenkool;) is er echt ff geweest kijk maar eens in de vorige blogposten;) |
|
nietmeer
|
Quote Loek: @ posi, pas maar op anders geef ik je je zaad (zoek dat maar ff op  ) wie zaad geeft zal kinderen terugkrijgen   |
|
Loek
Oudgediende
|
ik heb in dat andere venster nog 12 en een half staan, maak wel ff screenshot |
|
|
Quote Loek: ik heb in dat andere venster nog 12 en een half staan, maak wel ff screenshot niet nodig k geloof jullie wel  jullie zitten dan waarschijnlijk op server 2 |
|
nietmeer
|
Ik ga me bezatten  |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Ik ga me bezatten  met zaad of met  ???  |
|