|
stammfuzz Senior lid WMRindex: 96 OTindex: 319 Wnplts: Hank
|
hoi  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Hoi Jatser  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@stammfuzz, hoezo kan windows Xp Home geen PHP?  het is een kwestie van een webserver installeren (hoeft niet eens  ) en een ontwikkelprogramma (kladblok is al goed genoeg  ). Ik heb PHP geleert op Windows Xp Home... Dat ik nu Linux gebruik is voor mij geen verschil, zolang ik maar toegang heb tot een webserver, en ftp  (+ een programma met Syntax highlighting  ) Hoi Jatser trouwens  |
|
Jatser Erelid WMRindex: 311 OTindex: 2.295 Wnplts: Maastricht
|
hee luna  EDIT: hee My Angel   Hoi Stammfuzz(?) nieuw zeker  echt al lang neit meer geweest  |
|
my-angel
Oudgediende
My Angerl ?? Ik ben niet boos hoor  |
|
|
niet?  okee  dus het is voor mij ook veilig om die kruk naast je in bezit te nemen? |
|
my-angel
Oudgediende
@Jatser, ja hoor  Wat wil je drinken, rondje op mijn kosten  |
|
|
@Jatser yep een paar weekjes ma ja, maar er was een gedoe van iets installeren, maar mijn delletje kon het niet aan dus hij ging vaag doen en het is uiteindelijk mislukt. |
|
|
@MA doe maar iets, iets kouds;) @stammfuzz oow gezellig, altijd leuk die nieuwe lingen;) |
|
my-angel
Oudgediende
@stammfuzz, inprinciepe is een gratis PHP hosting plek niet te erg, ik wil je wel een subdomein geven (kan je helaas geen Database geven, heb ze op dit moment allemaal maal in gebruik  ). Als je dat wilt, kan je me een PM sturen  |
|
|
@Jatser met dit berichtje zit ik op 200 OT dus nog even  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Hmm, is er nog iemand die over iets anders wil praten  |
|
my-angel
Oudgediende
|
|
|
@stammfuzz, het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit;) |
|
|
@Luna ikkk!!!! MA doe maar een biertje dan |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@Luna; waar wil je het over hebben? |
|
|
Quote my-angel: @stammfuzz, inprinciepe is een gratis PHP hosting plek niet te erg, ik wil je wel een subdomein geven (kan je helaas geen Database geven, heb ze op dit moment allemaal maal in gebruik  ). Als je dat wilt, kan je me een PM sturen  ik heb al een website...gebruik hem nooit  weet ook niet waarvoor ik hem moet gebruiken. m'n pa betaalt t. er is geen nut om HTML te leren als e geen onderwerp hebt  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
|
|
|
@Mier haaaj, bij mij ook! |
|
|
Hey Mier, 't is net een ziekte... @Luna mijn grote verontschuldigen voor dit saai gesprek  |
|
my-angel
Oudgediende
*geeft Jatser een biertje  * @stammfuzz... Ik wist het ook niet  heb maar wat over een serie gedaan, is toen uit de hand gelopen, eigen domein, nu ben ik bezig met het ontwikkelen van een eigen Blog enzo, voor mijn eigen persoonlijke site  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ Jatser en SF gelukkig ben ik dus niet de enigste  |
|
|
Quote my-angel: *geeft Jatser een biertje  * @stammfuzz... Ik wist het ook niet  heb maar wat over een serie gedaan, is toen uit de hand gelopen, eigen domein, nu ben ik bezig met het ontwikkelen van een eigen Blog enzo, voor mijn eigen persoonlijke site  blog's zijn niks voor mij...heb t al 5 keer geprobeerd @Luna dit was de laatste   |
|
|
Dankje My-Ange L (ja dan zie het goed he  ) ik heb ook ooit een cursus gedaan in HTML. maar ben het nu allemaal kwijt  Luna waar wilde jij het ove rhebben? |
|
my-angel
Oudgediende
Ik verveel me ook half hoor  Maar om 22:20 is er een leuke film op Veronica Se7en  ALtijd mooi  |
|