|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Quote Luna: Ben ik weer   |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Bedankt,hoor  ..ik ga weer  |
|
stammfuzz Senior lid WMRindex: 96 OTindex: 319 Wnplts: Hank
|
@thommy ik hou ook van programmeren, maar ik kan geen fatsoenlijke C# guide vinden...en ik ben bezig met een WMR gadget voor Windows Sidebar, k kan wel wat hulp gebruiken. Als je ervaring hebt met windows dan  EDIT: Hoort dit misschien bij [G&C]? |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
|
Is het echt jou droommotor?  |
|
Thommy Erelid
|
Neuj joh, we praten maar wat. Pas als je echte issues hebt kun je een topicje maken bij G&C. |
|
Theetje
Oudgediende
ja, dat is het echt  |
|
Thommy Erelid
|
WaarMaarRaar-Widget is er trouwens al, bij mij dan  Ben nu bezig met de WMRforum-widget. |
|
|
thommy widgets zijn voor mac, gadgets voor windows  post ze dan op je site  |
|
Thommy Erelid
|
Proud MacBook owner  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@Thom.. ik wil graag ook eens beginnen met C# en/of Java (liefst allebei, natuurlijk niet tegelijk) weet jij nog goeie boeken/sites met complete guides? |
|
|
thommy ja, als ik genoeg geld had was ik dat ook  welke taal worden widgets in geprogrammeerd? @iedereen we moeten een WMR programmeurs-groepje oprichten  |
|
Theetje
Oudgediende
@my-angel ik heb hier 5 boeken over java en c# en c++ liggen, lang leven de bieb  |
|
my-angel
Oudgediende
@Anna.. Ja.. maar jij leeft in een grote stad, hier in de bieb hebben ze wel getelt 4 boeken over webdesign waaronder: "Webdesign voor ouderen"  , even doorgebladerd, ze moesten het direct verwijderen! allemaal tips over hoe je de site zo huppelend mogelijk kon maken  |
|
|
@ma bij ons ook maar 2 computerboeken  volgens mij is iederen op WMR een (amateur)programmeur...mijn dromen zijn al uitgestippeld: de gaming academy! |
|
Theetje
Oudgediende
Ik ga Technische Informatica studeren na de vakantie  |
|
my-angel
Oudgediende
@stammfuzz.. nee helemaal niet hoor, ken genoeg mensen die niks van programmeren snappen  Alleen je hebt wat mensen  Ik ga waarschijnlijk ook een informatica opleidingen doen na mijn examens volgend jaar...  |
|
Thommy Erelid
|
Nou ik gebruik geen C Sharp, aangezien dat voor Windhoos is. Ik gebruik Cocoa en C++ (Xcode dus). |
|
|
ik wil al vanaf m'n 8ste programmeur worden  blijft voor lopig altijd ook zo  |
|
|
@Thom haha windhoos  ik dacht dat C++ en C# hetzelfde waren  |
|
my-angel
Oudgediende
@Thom meende al zoiets gelezen te hebben dat C# voor windows was, maar kan jij nog dingen aanraden? (ik moet maandag maar even papier halen, ben nu het boek dat Ikke ook uit aan het printen was aan het uitprinten, me papier stapel slinkt snel) Ik het liefste behoorlijk platform onafhankelijk programmeren, je komt niet onder bepaalde assemblers uit, dat weet ik al wel  |
|
Theetje
Oudgediende
C# is door microsoft ontwikkeld... |
|
my-angel
Oudgediende
Quote stammfuzz: @Thom haha windhoos  ik dacht dat C++ en C# hetzelfde waren  Nee, dat zijn ze niet, vraag me neit waar de verschillen zitten, dat weet ik niet  Ik kan je wel de verschillen uitleggen tussen Java & Javascript (geen zin in nu, maar die worden wel eens onder 1 noemer gebruikt)  |
|
Jatser Erelid WMRindex: 311 OTindex: 2.295 Wnplts: Maastricht
|
goeden avond mensen, lang niet meer binnen gestapt! |
|
|
MA ja dat weet ik ook wel  javascript is voor websites, daar kan ik ook een beetje van. Ik denk dat ik maar weer eens PHP ga proberen, want Windows XP Home Edition kon dat niet, maar k heb nu Vista  |
|