|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Kpuc, ga maar weer naar mijn blog dan  Kun je je frustraties botvieren op de site  Hahahaha Maar goed, wel zuur voor je  *boink* |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
Quote Kpuc: Ik wordt hier ziek van, een heel stuk inrammen, was die &*&**&*&  (&$#*%##%&*@#*&  $#%&@%$ pagina nog niet geladen  Dag wmr eventjes, ik ben er schijtziek van internet sloompjes  ? |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Hmm het regent hier ineens best wel hard  |
|
nietmeer
|
Internet is snel zat, iedere andere site vliegt open, waarom hier niet??? |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik heb ook steeds problemen dat wmr heel lang doet over laden maar de rest van de sites die ik open zijn retesnel.. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Kpuc: Internet is snel zat, iedere andere site vliegt open, waarom hier niet??? Geen idee, heb het probleem ook regelmatig dat de pagina niet wil laden, enige manier om dat op te lossen is F5'en of teruggaan... of wachten, wachten, wachten...  |
|
nietmeer
|
hoi mensen, hier is het net gestopt met regenen LQ, en hard was het wel  ik stond midden in zo'n bui  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
komt wel goed Kpuc, komt wel goed  |
|
nietmeer
|
Volgens mij kunnen de servers het af en toe niet aan... |
|
nietmeer
|
ja WMR begint te verouderen  bij mij gebeurt het ook steeds, ik denk meestal dat het aan mijn laptop ligt, maar andere sites hoef ik maar enter te drukken en ik zit er al met mijn neus bovenop  |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Zo, op naar het volgende feest   |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote aimed: hoi mensen, hier is het net gestopt met regenen LQ, en hard was het wel  ik stond midden in zo'n bui  net goed, oom agent |
|
nietmeer
|
Quote RonHunter: Zo, op naar het volgende feest    Partyanimal  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik ga naar het museum toe  |
|
nietmeer
|
Quote Theemonster: ik ga naar het museum toe  Veel plezier  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Hmm mijn ouders zijn nu bezig met de tent opzetten, en grondzeil op maat maken, hoop dat hun niet van dat pokkenweer hebben.. |
|
nietmeer
|
@tom, je hebt er een vijand bij  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Cootje68: Volgens mij kunnen de servers het af en toe niet aan... af en toe? |
|
ToMxlr
Erelid
|
doeg thee  @ aimed je bent nr 146452, op je beurt wachten ij  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote aimed: @tom, je hebt er een vijand bij  Ik dacht dat agenten wel tegen een stootje horen te kunnen, zo te horen heeft dit exemplaar een kort lontje..  |
|
nietmeer
|
cnc, jij wil zeker ook op mijn lijst: vijanden of nie  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote aimed: cnc, jij wil zeker ook op mijn lijst: vijanden of nie  Dolgraag zelfs, kom maar op  |
|
nietmeer
|
cnc, vanaf nu heb ik er 2 vijanden bij mensen (dat zijn volgens mij mijn enige vijanden) de rest bestaat alleen uit fans  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@aimed, mooi, dan zijn tom en ik de enige die op de goeie lijst staan  |
|
nietmeer
|
CnC,
nah tegenwoordig is het COOL als je fan van Aimed bent ^^ |
|