|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
@ misha ik slik medicatie om enigzins "normaal" te functioneren, en door die medicatie neemt mijn reactevermogen wel eens erg af. rijden ermee wordt afgerdaen, en ik doe het ook niet, want ik vertrouw mezelf niet |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Aah, het schakelen gaat nog niet zo, zeker niet op de rotondes en remmen  Verder gaat het best wel, alleen moet vaker in m'n spiegels gaan kijken. Denk dat ik zometeen goed op ga letten wat ik allemaal doe en doe even wat ik moet doen |
|
nietmeer
|
CnC ik ben wmr aan t vernietigen @Dreamer Veel succes  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Irene waarom ga je dan niet lessen in een automaat, als het schakelen niet wil? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Mishatje: CnC ik ben wmr aan t vernietigen @Dreamer Veel succes  Hahahaha, das tof hea  |
|
DreamerTje Oudgediende
Geen id, kan geloof ik niet.. Maar vind het wel best gaan zo hoor  Het schakelen gaat alleen niet zo goed als ik ergens moet stoppen of op de rotonde, dat gaat nog niet zo best. De rest gaat wel goed  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik ga me maar aankleden en dan maar richting museum denk ik  owww. eerst nog mijn thee drinken, gelukkig, dan kan ik nog even op wmr blijven  |
|
Theetje
Oudgediende
als je leert rijden in een automaat mag je toch nooit anders rijden dan in een automaat? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Theemonster: als je leert rijden in een automaat mag je toch nooit anders rijden dan in een automaat? Zoiets zal het wel zijn ja.. Als je niet tijdens de lessen leert hoe het moet, wanneer dan wel? Anyway, hoewel een rijbewijs me wel aardig lijkt, ik red mezelf nog prima met het tweewielige scheurijzer van me.. |
|
nietmeer
|
CnC ja idd  |
|
DreamerTje Oudgediende
k moet gaan, autorijden  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Ik zou deze auto wel willen hebben.. een Ford OSI 20M TS Coupé Helaas zijn ze extreem zeldzaam.. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote DreamerTje: k moet gaan, autorijden  Let op, op de weg gaat het allemaal net iets anders dan in de botsautootjes op de kermis hea.. |
|
ToMxlr
Erelid
|
succes dreamer  |
|
Theetje
Oudgediende
Momenteel zou ik nooit een auto willen.. doe mij maar een motor.. |
|
nietmeer
|
*neemt een bakkie senseo en ploft op de bank...* |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Theemonster: Momenteel zou ik nooit een auto willen.. doe mij maar een motor.. dan wel een harley chopper he!  |
|
Theetje
Oudgediende
nee, een offroader... een bmw f650... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Theemonster: Momenteel zou ik nooit een auto willen.. doe mij maar een motor.. die zin klopt niet helemaal  Maar ik begrijp je  Geef mij maar een auto, een tweewieler is wel handig, maar ik zou hem nooit als langeafstands vervoersmiddel willen gebruiken |
|
Theetje
Oudgediende
waarom niet? heerlijk in de vrijheid zitten.. tussen de auto's door, de zonsopgang en ondergang zien zonder ramen of blik ertussen, gewoon het vizier open en je bent buiten.. De vrijheid is zo heerlijk op een motor (vind ik dan) |
|
ToMxlr
Erelid
|
@ thee daar ben ik het helemaal mee eens, een vriend van me heeft een harly chopper, en dat is zo gaaf om ermee te toeren wel een leren jack aan he  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@TheE, ik weet wel wat je bedoelt, want ik heb zelf ook een tweewieler, en hoewel het geen volwaardige motor is, komt hij er wel dicht bij in de buurt. En serieus, het is op de brommer lang niet altijd een pretje.. eigenlijk alleen wanneer de weersomstandigheden goed zijn, dan is het werkelijk prachtig.. |
|
Theetje
Oudgediende
ik wil een offroader, met natuurlijk een volledig pak, mooie helm, topkoffer, zijkoffer en touren maar.. lijkt me wel wat.. |
|
nietmeer
|
Ik wordt hier ziek van, een heel stuk inrammen, was die &*&**&*&  (&$#*%##%&*@#*&  $#%&@%$ pagina nog niet geladen  Dag wmr eventjes, ik ben er schijtziek van |
|
ToMxlr
Erelid
|
thee als ik ooit mij bewijs haal, ga ik een keer met je touren .. |
|