|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@Mier... je wilt niet weten hoe hard de hulpdiensten hier over de drempels stukken, een stuk jarder dan verantwoord is lijkt mij... Maar ze hebben dan wel haast.. Maar hier ie laatst nog bij mijn oude huis in de buurt een autodief aangehouden. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
God, posje is weer bezig hoor  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Helaas posje gezien.  |
|
nietmeer
|
pos, hey ouwe  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
Quote Cee-N-Cee: God, posje is weer bezig hoor  ach ze bedoelt het goed hoor, en een beetje geluk kan ik wel gebruiken op dit moment.. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote ToM_xlr: Quote Cee-N-Cee: God, posje is weer bezig hoor  ach ze bedoelt het goed hoor, en een beetje geluk kan ik wel gebruiken op dit moment.. Gisteren zat ze WMR nog onder te schijten en kapot te knallen.. |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ Angel haha dat doet me denken toen ik bij de winkelcentrum was midden op de dag was er 1 iemand die uit mijn geboorte dorp kwam (mijn moeder kende hem wel) gewoon bezig een auto aan het openbreken. terwijl iedereen kon zien wat hij aan het doen was  ik vondt het eigleijks wel lachen  @ Aimed nou vele boetes krijg ik niet want ik doe nooit wat. |
|
nietmeer
|
@cnc, da's waarschijnlijk de leeftijd  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
|
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Gio, ik vind het gewoon irritant als iemand het verkeerd zegt   (Ik zeg niet dat mijn Nederlands nou zo geweldig is, je kan volgens mij in dit stukje al een paar taalfouten vinden, maar dat weet ik nou net wel  ) |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote aimed: cnc, da's waarschijnlijk de leeftijd  nee, dat was mijn blog  |
|
nietmeer
|
@Mier, en datgene dat je doet doe je ALTIJD fout  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote DreamerTje: Ik heb m'n nieuwe telefoon   Komt er ook een binnen..  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Ik word laborant klinische neurofysiologie   |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Quote Cee-N-Cee: Quote DreamerTje: Ik heb m'n nieuwe telefoon   Komt er ook een binnen..  Goed hea  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ Aimed  jij plaagt mij misschien moet ik maar eens gaan overleggen met de politie. ik ken ook mensen bij de politie hoor  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: Ik word laborant klinische neurofysiologie   je gaat het hersenen klooien  , niet echt mijn droombaan  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Ik ken Corrie op z'n Snorrie De wijkagent |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@tom, ook niet die van mij.. nee, ik ga een opleiding "Medische beeldvormende en radiotherapeutische technieken" doen. Dat lijkt me zo ontzettend gaaf..... |
|
nietmeer
|
|
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Quote Cee-N-Cee: Ik word laborant klinische neurofysiologie   Kom ik aan met mijn heftruckcertificaat.  |
|
nietmeer
|
@my-angel, ik ken mijn oom  (een oom van mijn pa maar ik zeg altijd oom tegen hem) de officier van justitie  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Quote my-angel: Ik ken Corrie op z'n Snorrie De wijkagent Die ken ik ook ja, van wat leuke verhalen  Ik heb 'n keer 'n boete gehad  , 't sloeg echt nergens op dat ik dat ding kreeg maar goed  |
|
ToMxlr
Erelid
|
CnC] zit jij soms de banenadvertenties te lezen in de krant ofzo?  |
|
nietmeer
|
Quote aimed: cnc, da's waarschijnlijk de leeftijd  hoe ouder hoe gekker   |
|