|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@tom, inderdaad lekker snel  Denk als ik deze muziek op heb terwijl ik naar school fiets dat ik dan wel een enorm tempo heb  @Gio nee hoor  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ Aimed nou zeg  mensen zeg er iets van |
|
my-angel
Oudgediende
@Puck, ik zou zeggen zoek het op  |
|
nietmeer
|
@Mier, en nou hou je op  . ach lieverd, heb ik je verdrietig gemaakt  . Dat is je eigen schuld  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Aimed, foei! Zo goed? |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@ Ma, straks ben je nog sneller dan mij op school met die muziek  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
@my-angeldaar ben ik laatst geweest! moest ik op de bus naar borculo voor een toernooi  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
*slaat aimed in de boeien* |
|
my-angel
Oudgediende
@tom, met de trein vanaf Zutphen, en dan met buslijn 23 naar Borculo?  Ben je praktisch voor me huis langs gekomen  |
|
nietmeer
|
@gio, uhm, jij mij of ik jou  volgens mij is het de tweede, en anders zorg ik ervoor dat oompje officier je eeens aan gaat pakken  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
aimed ik jouw natuurlijk  Kom je aan Mier, dan kom je aan mij. |
|
nietmeer
|
gio, pfffff dan zorg ik dat mijn oom(off. van justitie ofc.  ) jou eens een tijdje een enkeltje cel geeft ^  ^ |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Giovanni: ..jouw.. Ik sla jou Ik sla jouw arm  |
|
my-angel
Oudgediende
Hmm,,, er rijdt iemand langs die een telefoon in de handen heeft in de auto  |
|
nietmeer
|
WOOOOOOOW 1-0 voor Puck  |
|
nietmeer
|
|
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
Quote my-angel: @tom, met de trein vanaf Zutphen, en dan met buslijn 23 naar Borculo?  Ben je praktisch voor me huis langs gekomen  zou best kunnen, maar toen waren we al 2 uur in de trein aan het zuipen geslagen, dus kan me er niet heel veel details van herinneren  |
|
my-angel
Oudgediende
Quote aimed: @my-angel, houd hem daar, ik ben onderweg is al bij de brandweer kazerne denk ik  Quote ToM_xlr: Quote my-angel: @tom, met de trein vanaf Zutphen, en dan met buslijn 23 naar Borculo?  Ben je praktisch voor me huis langs gekomen  zou best kunnen, maar toen waren we al 2 uur in de trein aan het zuipen geslagen, dus kan me er niet heel veel details van herinneren   Oke  |
|
nietmeer
|
shit, ik heb nu allemaal WMR'virussen op mijn bureaublad staan waaronder: 'foto's van de kat van Chris en een paar van een vogel en toiletpot met haaientanden  ' |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Bedankt Puck voor deze Nederlandse les.  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
Aimed er rijden hier zo vaak mesnen met een telefoon in de handen en ze rijden hier ook vaak te snel. |
|
nietmeer
|
@my-angel, jij gaat een pv aan je broek krijgen, wegens belemerren van het werk van een ambtenaar in functie   |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote aimed: shit, ik heb nu allemaal WMR'virussen op mijn bureaublad staan waaronder: 'foto's van de kat van Chris en een paar van een vogel en toiletpot met haaientanden  ' Gerechtigheid  |
|
nietmeer
|
@Mier, die laat ik lopen, ik concentreer me helemaal op jou  |
|
nietmeer
|
|
|