|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Zand erover dan  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Wie heeft er nog snoep? Volgensmij wordt ik ongesteld ofzo, ik heb echt een enorme zin in snoep  |
|
nietmeer
|
@tom, jah die aimed toch   |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Wie heeft er nog snoep? Volgensmij wordt ik ongesteld ofzo, ik heb echt een enorme zin in snoep  Kijk maar uit, straks komt er nog bloed uit  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote Cee-N-Cee: Wie heeft er nog snoep? Volgensmij wordt ik ongesteld ofzo, ik heb echt een enorme zin in snoep  En je had ook al zo'n enorme buikpijn  Jah schat, geef maar toe, je bent een meisje  oh maar maar ..  Geef mij ook even een zak snoep  |
|
stormzoeker Erelid
 WMRindex: 2.784 OTindex: 1.845
|
@tomWelk Geerd Wilders topic  ? |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
Quote Cee-N-Cee: Wie heeft er nog snoep? Volgensmij wordt ik ongesteld ofzo, ik heb echt een enorme zin in snoep  heb je de pil weer niet goed ingenomen..  pas maar op, dadelijk wordt je nog zwanger.  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote stormzoeker: @tomWelk Geerd Wilders topic  ? die ene die is omgevormd tot het racisme-discriminatie... |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
|
|
nietmeer
|
@Storm, jij had er ook op gereageerd volgens mij  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Naaoomii: Quote Cee-N-Cee: Wie heeft er nog snoep? Volgensmij wordt ik ongesteld ofzo, ik heb echt een enorme zin in snoep  En je had ook al zo'n enorme buikpijn  Jah schat, geef maar toe, je bent een meisje  oh maar maar ..  Geef mij ook even een zak snoep  Alleen die tietjes willen niet groeien bij mij  |
|
Thommy Erelid
|
Quote Naaoomii: Quote Cee-N-Cee: Wie heeft er nog snoep? Volgensmij wordt ik ongesteld ofzo, ik heb echt een enorme zin in snoep  En je had ook al zo'n enorme buikpijn  Jah schat, geef maar toe, je bent een meisje  oh maar maar ..  Geef mij ook even een zak snoep  Dat is redelijk pijnlijk. |
|
ToMxlr
Erelid
|
@ CnC als je maar genoeg snoep eet, krijg je van zelf moobies  |
|
Ikke
Oudgediende
|
|
Thommy Erelid
|
Mijn msn is vastgelopen op deze schijtcomputer..  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Dat was te verwachten..  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Welterusten |
|
Thommy Erelid
|
|
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote ToM_xlr: Quote Cee-N-Cee: Wie heeft er nog snoep? Volgensmij wordt ik ongesteld ofzo, ik heb echt een enorme zin in snoep  heb je de pil weer niet goed ingenomen..  pas maar op, dadelijk wordt je nog zwanger.  Dan krijgen we hele mooie kindertjes  |
|
nietmeer
|
trusten naaoom  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Dat was te verwachten..  Dat was echt heel erg  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Naaoomii: Quote ToM_xlr: Quote Cee-N-Cee: Wie heeft er nog snoep? Volgensmij wordt ik ongesteld ofzo, ik heb echt een enorme zin in snoep  heb je de pil weer niet goed ingenomen..  pas maar op, dadelijk wordt je nog zwanger.  Dan krijgen we hele mooie kindertjes  Hm, wie bevrucht wie  |
|
ToMxlr
Erelid
|
daat twijfel ik niet aan (g)noompje  slaap zacht, en tot morgen misschien |
|
Naaoomii
Oudgediende
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Ikke, je vindt het wel echt heel erg geweldig  want je blijft er maar over memoreren  |
|