|
nietmeer
|
@Jannick, hmmm het account met Aimed is al afgesloten, 4minuten ofzo al  niks om je druk over te maken |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Detective: geintje mensen, kom op, kunnen jullie niet tegen een geintje ofzo? Niet tegen dit soort geintjes.. Je zet jezelf alleen maar voor schut... Een 13-jarige gast heeft dit laatst ook al meerdere keren geprobeerd... Dat is het niveau van dit 'geintje' |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
Quote Thommy: Omg, duits toestenbord  zijn leuk he;) heb er hier ook nog een liggen die op alfabet is, dus gen qwerty mar abcdef  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Detective, maar dan nog, zoiets is irritant, en ik heb je leeftijd al in betwijfeling getrokken.. |
|
ToMxlr
Erelid
|
oke, detec. leuk grapje, maar iets te lang mee doorgedaan. goed, laten we dit vergeten en verder gaan  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
@Detective, als het nouy nog grappig zou zijn... maar  |
|
nietmeer
|
Het account wordt ook zodra er een admin online komt op inactief gezet. |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Hee CnC  Hee Kpuc  Hee Naomi  Hee Jannick  Hee Tom  Hee Ikke (Tom)  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Kpuc: Het account wordt ook zodra er een admin online komt op inactief gezet. Welk? |
|
Jannick
Oudgediende
Hoi Thom(my)  |
|
nietmeer
|
@tom, vind ik ook @Jannick, kom op BEUMER, als jij een geintje uithaalt gaan we ook niet gelijk beginnen toch. @speedy, hey gelukkig getrouwde snelheidsduivel  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Jannick: Quote Kpuc: Het account wordt ook zodra er een admin online komt op inactief gezet. Welk? Beide  |
|
Thommy Erelid
|
Aimed, doe gewoon weer normaal, ben je al idioot genoeg  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Ikke: Quote Jannick: Quote Kpuc: Het account wordt ook zodra er een admin online komt op inactief gezet. Welk? Beide   doen  |
|
nietmeer
|
@Jannick, Aimed en niet Detective  moest eigenlijk vanmiddag al gebeuren maar toen was er nog geen admin  @thommy, da's niet grappig  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Ikke: Beide  Gerne. Detective, klinkt lullig, maar het is niet het moment, we zijn niet in de mood, plus het gezeik van de afgelopen dagen en van vandaag zit ons nog vers in de kop. |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Thommy: Aimed, doe gewoon weer normaal, ben je al idioot genoeg  ja, wie wordt er nou een ambetnaar, en ook nog een die moet patrouileren   |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
OK, einde discussie. Detective: niet meer doen. De anderen: niet meer over zeuren. |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Detective: thommy, da's niet grappig  Was het van jouw ook niet  Oke, hoe pissed wil je ons nog laten worden? |
|
Ikke
Oudgediende
Quote de Mexicaan: OK, einde discussie. Detective: niet meer doen. De anderen: niet meer over zeuren. Mee eens  |
|
ToMxlr
Erelid
|
hee jongens, geef Detective even een break. oke, t was niet zo'n geweldig geintje, maar daarvoor hoef je hem niet met 10 man de grond in te boren. laten we dit vergeten en verder gaan |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote de Mexicaan: OK, einde discussie. Detective: niet meer doen. De anderen: niet meer over zeuren. dammit, je was me voor |
|
Thommy Erelid
|
Hoe zit het trouwens met dat gezeik rond de reacties..? |
|
nietmeer
|
hmmm, ik wil jullie niet pissed laten worden, anders zou ik anders begonnen zijn. en het was als geintje bedoeld maar ik wist niet dat het anders zou uitpakken mensen. mijn oprechte excuses ervoor  |
|
ToMxlr
Erelid
|
@ thommy was vandaag weer trammalant op het geert wilders topic.. |
|