|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
Quote Blend: Gitte Dat is echt een verschikkelijk verhaal  Dat er mensen zijn die zo kunnen handelen, zo harteloos zijn. Op dat gebied heb ik gelukkig nog geen ervaring. Maar het is mooi dat je echt een hartsvriendin hebt, waar je kan lachen en huilen. Houd die dicht bij je, zijn heel veel waard Ik heb haar op mijn 16e leren kennen doordat mijn vriend toendertijd een kameraad was van haar vriend toendertijd. het klikte gewoonweg tussen ons. en voor ik met mijn huidige lover kreeg hadden we 1 keer in de 3 maanden contact, maar nu ik in enschede woon en zij hemelsbreed ongeveer 500 meter van me wegwoont is het makkelijker geworden. en hebben we heel regelmatig (minimaal 5 x per week bellen en natuurlijk even langsgaan koffieleuten) contact. |
|
nietmeer
|
Quote Jannick: Goedemorgen allemaal! Ook goeiemorgen, lolbroek  |
|
Zwelgje Erelid
|
|
tasar Senior lid WMRindex: 141 OTindex: 811 Wnplts: Den Haag S |
Heey Jannick  |
|
blusgast
Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 1.779
|
Quote Cootje68: Quote blusgast: Quote Cootje68: Juist niet BG, scheelt een hoop elende met het zoeken naar de juiste maat  Al die kleintjes beginnen zo'n beetje toch met maatje 50  Helaas... ik had ook een zwik 50 gehaald, maar mijn aapje had 42 (die nog niet bestond toen) Kleintje. Die van mij konden net 50 aan (grote beren) |
|
Zwelgje Erelid
hoi jannick. |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Wat nou lolbroek? Ik wil gewoon niet gezien worden! |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Hoi Jannick.. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Jannick: Wat nou lolbroek? Ik wil gewoon niet gezien worden! Dan zou ik eerst een andere broek aan doen als ik jou was |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Onee he, begint het weer?
|
|
Zwelgje Erelid
Quote Jannick: Wat nou lolbroek? Ik wil gewoon niet gezien worden! dan moet je niets zeggen. ook niet in het wit. |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Gitte: @blusgastHoezo een vrouw naar je hart? Omdat je belangeloos iemand, die goed in de shit zit, helpt. Ik bewonder die mensen en doe mijn best om zelf ook zo te zijn. |
|
Quote Jannick: Wat nou lolbroek? Ik wil gewoon niet gezien worden! Misschiem eerst een broek aantrekken  |
|
Jannick
Oudgediende
Hmm, ik heb alleen mijn onderbroek aan.. |
|
blusgast
Erelid
|
Heeft iemand Jannick gezien  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Je wordt bedankt voor je tomeloze enthousiasme, dreamer |
|
Zwelgje Erelid
Quote blusgast: Omdat je belangeloos iemand, die goed in de shit zit, helpt. Ik bewonder die mensen en doe mijn best om zelf ook zo te zijn. dat is toch het minste wat je kunt doen??? en de kleinste dingen betekenen vaak het meest voor mensen. Ik heb gisteravond nog een doosje bonbons meegenomen voor mijn moeder, had er eigenlijk geen geld voor, maar het koste maar 2,50... als ik dat al niet meer kan missen dan is het toch echt triest, of niet? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Jannick, lekker, sta je in je onderbroek in t café... |
|
misschien niet meer wit praten?  |
|
Jannick
Oudgediende
Nja, heb een fleecedeken over me heen... |
|
Zwelgje Erelid
Quote Jannick: Hmm, ik heb alleen mijn onderbroek aan.. hmmmm... ga je eens aankleden dan! |
|
blusgast
Erelid
|
Gitte; maar dat is wat er aanschort in de hedendaagse ik-cultuur. Ik zie het aan het feit dat er steeds meer brandweerkorpsen zijn die moeite hebben om vrijwilligers te vinden. Men heeft geen tijd meer om zich in te zetten voor anderen. Ik ik en de rest.... |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
mogguh |
|
Jannick
Oudgediende
Mijn computer staat nu gewooni al een minuut op honder procent cpu.. |
|
nietmeer
|
Ons Teun is 4 weken te vroeg geboren, was 42 cm en woog maar 2000 gram  En dan vallen ze eerst nog af  Zijn lichtste gewicht is 1810 geweest, maar gelukkig is daar nu niets meer van te zien  Het is een gezond kereltjeEdit Blend: Even de img veranderd in url  |
|