|
blusgast
Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 1.779
|
Dames en heren, een hele goedemorgen deze morgen  |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
 heee, blusgast. Hoe is het? CNC: Balen dat je ziek bent geweest. Ben je nu heel dun of kon die 3,5 kilo er wel af? |
|
blusgast
Erelid
|
LM; Naar omstandigheden gaat het goed. bij weer terug te zijn @Cootje;   |
|
|
@BG: Waar ben je al die tijd geweest? Veel brandjes geblust? |
|
blusgast
Erelid
|
Quote LuckyMe: BG: Waar ben je al die tijd geweest? Veel brandjes geblust? Nou niet echt. Heb een zware tijd achter de rug. Ik gistermorgen in het cafe (even terugbladeren uitleg ) uit de doeken gedaan wat er de afgelopen tijd is voorgevallen |
|
|
BG: Welke pagina ongeveer?? |
|
nietmeer
|
Pagina 321 LM
(of klikken op link van BG) |
|
|
Heb het gelezen. Wel nobel wat jullie gedaan hebben  |
|
blusgast
Erelid
|
Quote LuckyMe: Heb het gelezen. Wel nobel wat jullie gedaan hebben  Tja je kunt je vrienden niet in de kou laten staan. In zo'n situatie zie echt wie de vrienden zijn en wie niet  Er lopen veel profiteurs op deze wereld rond |
|
nietmeer
|
Nobel maar zwaar... Petje af voor jou en je gezin BG  |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Cootje68: Nobel maar zwaar... Petje af voor jou en je gezin BG  Dank je. Het is zwaar geweest maar ik zou het zo weer doen. Vriendschap is het belangrijkste dat er is  |
|
|
BG: Je ziet pas in moeilijke tijden wie je echte vrienden zijn @Cootje: Precies!! |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
@Blend: met mijn mond gaat het goed. met mijn rug ook, maar met mijn moeder iets minder. die moet 6 weken in het gips blijven. sorry voor de late reactie. had telefoon tussendoor. |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Gitte Fijn dat het met jou wat beter gaat, helaas is nog niet alles perfect  Heel veel sterkte voor je ma  |
|
Zwelgje Erelid
@Blendnee nog niet perfect, maar ik hoop dat er nu beter tijden aanbreken voor mij en mijn lief. |
|
nietmeer
|
Quote Gitte: @Blend: met mijn mond gaat het goed. met mijn rug ook, maar met mijn moeder iets minder. die moet 6 weken in het gips blijven. sorry voor de late reactie. had telefoon tussendoor. Ik heb iets gemist? |
|
blusgast
Erelid
|
Quote LuckyMe: BG: Je ziet pas in moeilijke tijden wie je echte vrienden zijn Het echt te triest voor woorden hoe sommige mensen laten vallen. Deze vrienden hadden, kun je zeggen, het echt voor elkaar. Florend eigen bedrijf, alles wat je hartje begeert, en (naar later is gebleken) een boel profiteurs. Oh oh wat hebben we het gezellig. Feestjes, mee naar de kroeg. Mijn vriend heeft zelfs voor een paar 'vrienden' een vakantiereisje naar ibiza betaald. Toen de ellende kwam, heb je die gasten nooit meer gezien... En om maar aan te geven hoe hondsbrutaal die gasten waren, hebben ze het in hun hoofd gehaald om toch op de begrafenis te verschijnen. Het is dat ik genoeg respect heb, anders had ik ze zo uit de aula geknikkerd  |
|
nietmeer
|
BG: Zo zie je maar weer datt je pas de mensen leert kennen in tijd van nood  Kan me er zo boos om maken  |
|
Zwelgje Erelid
Quote Cootje68: Quote Gitte: @Blend: met mijn mond gaat het goed. met mijn rug ook, maar met mijn moeder iets minder. die moet 6 weken in het gips blijven. sorry voor de late reactie. had telefoon tussendoor. Ik heb iets gemist? lees mijn blog van gisteren maar... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote LuckyMe:  heee, blusgast. Hoe is het? CNC: Balen dat je ziek bent geweest. Ben je nu heel dun of kon die 3,5 kilo er wel af? Ik woog rond de 74 kg (186 cm lang), weeg nu 70,5. Tis geen ramp, komt er wel weer bij  |
|
Zwelgje Erelid
@blusgastdat is waarom ik alleen vrienden heb die ik echt kan vertrouwen en waar ik op kan bouwen in moeilijke tijden. gezien het pech in mijn leven heb ik nooit veel vrienden gehad. |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Cee, nu is je bierbuik weg   |
|
nietmeer
|
Gitte: Oef, lekker weekje  Lijkt erop dat je van dichtbij de wet van Murphy beleefd  |
|
tasar Senior lid WMRindex: 141 OTindex: 811 Wnplts: Den Haag S |
Morgen iedereen  |
|