|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Adios Blusgast ik ook ff weg ff tandjespoetsen en douchen  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Doei Blusgast! |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
Quote blusgast: allerliefste WMR-gasten, ik moet u helaas gaan verlaten. Het leven zit vol tegenstellingen en ik moet mij gaan omkleden voor een bruiloft. Derhalve zal ik voor de rest van de dag, en ook voor een groot gedeelte morgen niet op WMR zijn.  All Blusgast  veel plezier! drink niet teveel, maar ook niet te weinig! |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
|
|
nietmeer
|
Quote Twaggy: Adios Blusgast ik ook ff weg ff tandjespoetsen en douchen  Doe dat maar  |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
ok, ik ga even aan het werk. maar ben wel op MSN te vinden. spreek jullie allemaal later of over MSN! |
|
|
cu later Twagsmeister  |
|
Jannick
Oudgediende
YouTube: Op dit moment voeren we onderhoudswerkzaamheden aan de site uit. Relax, we zijn zo terug. |
|
tasar Senior lid WMRindex: 141 OTindex: 811 Wnplts: Den Haag S |
Kunnen alle witpraters kappen met wit praten. Alvast bedankt |
|
|
 Gitte |
|
|
|
nietmeer
|
Is ook heel mooi  Net als dit |
|
|
Quote Jannick: YouTube: Op dit moment voeren we onderhoudswerkzaamheden aan de site uit. Relax, we zijn zo terug. Niet hier hoor...  |
|
nietmeer
|
[/quote] Quote Gitte: ok, ik ga even aan het werk. maar ben wel op MSN te vinden. spreek jullie allemaal later of over MSN! Ok, werk ze meid  |
|
Jannick
Oudgediende
Hi there, Thank you for taking the time to send us your error report. The monkeys appreciate them almost as much as bananas, and so do the engineers--it helps them find problems on our site. Regards, The YouTube Team
Maar als je wit praat dan heb je geen last van onze gesprekjes  |
|
Quote Cootje68: Is ook heel mooi  Net als dit Had je deze nog niet gezien zeker |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
200 installatiepogingen en 2 distro's verder ben ik nu de derde distro aan het fikken  |
|
|
|
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Quote LuckyMe: @Cootje: Ik vind dit een mooi nummer  Oef... zomer, waar is die dan? |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Bovenaan mijn blog staat ook 'n heel mooi nummer  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Jannick: Hi there, Thank you for taking the time to send us your error report. The monkeys appreciate them almost as much as bananas, and so do the engineers--it helps them find problems on our site. Regards, The YouTube Team
Maar als je wit praat dan heb je geen last van onze gesprekjes  Klinkt als de berichten van Mokia  dat is ook geweldig |
|
|
|
|
@tasar: Kijk, dit heb ik dus niet gedaan om hogere posts te krijgen. Als ik mijn blogposting zou promoten, dan kom ik zeker hoger uit  |
|
Maar dat komt door Cootje  Zij begon (lekker kinderachtig) Ik heb niks gedaan  |
|