|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
Quote Cootje68: Gitte: Oef, lekker weekje  Lijkt erop dat je van dichtbij de wet van Murphy beleefd  ooh de wet van murphy komt elke maand a 2 maanden voorbij. soms langer ertussen, soms alles op 1 dag en soms ook in 3 dagen achter elkaar. je raakt eraan gewend... |
|
Zwelgje Erelid
morgge tasar |
|
blusgast
Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 1.779
|
Quote Gitte: @blusgastdat is waarom ik alleen vrienden heb die ik echt kan vertrouwen en waar ik op kan bouwen in moeilijke tijden. gezien het pech in mijn leven heb ik nooit veel vrienden gehad. Tja Gitte, zo ben ik ook ingesteld maar soms denk je echte vrienden te hebben en dan toch wordt je teleurgesteld in sommige mensen  Zeker when money is involved. Deze bewuste vriend ken ik al vanaf de kleuterschool en ben nooit aangetrokken geweest tot zijn succes. Maar dat geldt niet voor iedereen |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@Thom, bierbuik? nooit gehad  drink ook nauwelijks beer  |
|
blusgast
Erelid
|
Heej Tas, alles ok? |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Gitte Mijn echte vrienden zijn ook op 1 hand te tellen, en dan kan je nog een paar vingers missen ook.
Maar het voordeel is wel dat je die tenminste houdt, dat zijn echte vrienden. Ik heb liever een paar echte vrienden dan een hele boel 'vrienden' |
|
nietmeer
|
Mijn Blog is speciaal voor jullie BG, LM en Gitte en komt rechtstreeks uit mijn  |
|
tasar Senior lid WMRindex: 141 OTindex: 811 Wnplts: Den Haag S |
ja met mij is alles goed. Hoe is het met de rest? |
|
blusgast
Erelid
|
|
|
nietmeer
|
Quote tasar: ja met mij is alles goed. Hoe is het met de rest?  vrij vandaag, kinderdagverblijf  |
|
nietmeer
|
Quote blusgast: Quote Cootje68: Mijn Blog is speciaal voor jullie BG, LM en Gitte en komt rechtstreeks uit mijn      Dit heel erg lief Sommigen verdienen het gewoon BG, jij bent er één van!  |
|
|
|
Zwelgje Erelid
@blusgast, ik heb niet zoveel geld, hoeft ook niet van mij, maar zolang je rond kan komen is het wel makkelijker. @Blendgelukkig heb ik 1 hele goede vriendin, ik steun haar in haar moeilijke leven en zij mij in de mijne. en we zijn heel close en kunnen heel gezellig een heel weekend lang kleppen met elkaar. en bij elkaar uithuilen. zij heeft gebroken met haar ex doordat hij loog en geld steelde van haar. het geld heeft hij van haar bank gepint terwijl ze op de operatietafel lag. ze had bijna helemaal niets meer. maar ik kon er wel voor zorgen dat ze in ieder geval weer een goed werkende pc heeft. |
|
nietmeer
|
Eh... ben iemand vergeten op te noemen... Sorry Blend, ook voor jou moppie  En jij bent ook lief Tasar, wil je alleen eerst beter leren kennen voordat ik je een echte vriend wil noemen  Nothing Personal  |
|
Zwelgje Erelid
Quote Cootje68: Mijn Blog is speciaal voor jullie BG, LM en Gitte en komt rechtstreeks uit mijn  Dank je wel lieverd! |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Gitte: @blusgast, ik heb niet zoveel geld, hoeft ook niet van mij, maar zolang je rond kan komen is het wel makkelijker. Ik kijk niet naar geld, want aan het einde van de dag zijn we allemaal mensen in ons blote kont met een leven dat op een moment ten einde komt. Het kan zo afgelopen zijn. Carpe Diem  |
|
Zwelgje Erelid
Quote blusgast:
Ik kijk niet naar geld, want aan het einde van de dag zijn we allemaal mensen in ons blote kont met een leven dat op een moment ten einde komt. en zo zijn we ook allemaal geboren!!! |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Geeft niks Cootje  Op dit moment gaat het goed met me  Gitte Dat is echt een verschikkelijk verhaal  Dat er mensen zijn die zo kunnen handelen, zo harteloos zijn. Op dat gebied heb ik gelukkig nog geen ervaring. Maar het is mooi dat je echt een hartsvriendin hebt, waar je kan lachen en huilen. Houd die dicht bij je, zijn heel veel waard |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Gitte: Quote blusgast:
Ik kijk niet naar geld, want aan het einde van de dag zijn we allemaal mensen in ons blote kont met een leven dat op een moment ten einde komt. en zo zijn we ook allemaal geboren!!! Yep (zou trouwens wel lastig zijn als we met kleren aan worden geboren  ) |
|
nietmeer
|
Juist niet BG, scheelt een hoop elende met het zoeken naar de juiste maat  |
|
blusgast
Erelid
|
@ Gitte; je bent een vrouw naar mijn hart  |
|
Quote blusgast: Quote Gitte: Quote blusgast:
Ik kijk niet naar geld, want aan het einde van de dag zijn we allemaal mensen in ons blote kont met een leven dat op een moment ten einde komt. en zo zijn we ook allemaal geboren!!! Yep (zou trouwens wel lastig zijn als we met kleren aan worden geboren  ) Je zal maar met een knoopje bliiven hangen  |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Cootje68: Juist niet BG, scheelt een hoop elende met het zoeken naar de juiste maat  Al die kleintjes beginnen zo'n beetje toch met maatje 50  |
|
nietmeer
|
Quote blusgast: Quote Cootje68: Juist niet BG, scheelt een hoop elende met het zoeken naar de juiste maat  Al die kleintjes beginnen zo'n beetje toch met maatje 50  Helaas... ik had ook een zwik 50 gehaald, maar mijn aapje had 42 (die nog niet bestond toen) |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Goedemorgen allemaal! |
|