|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@blusgastDat is echt verschrikkelijk  Het zal idd een 'opluchting' zijn, maar ook een groot gemis. Het leven is veranderd en niet zo klein beetje ook. Ik vind het fijn om te horen dat er mensen zijn zoals jullie die klaar staan voor andere in moeilijke tijden. Ik hoop dat je de draad een beetje kan oppakken na een gebeurtenis als deze. En vooral dat hij de draad weer kan oppakken. Sterkte voor iedereen  |
|
blusgast
Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 1.779
|
Het gemis is groot, maar zij is de meest fonkelende ster aan de hemel en lacht over mijn schouder mee als ik op wmr zit |
|
Blend
Oud Moderator
@blusgastZoek en vind wat afleiding hier op WMR, maar ook in andere dingen van het leven. Je bent wel weer meer gaan werken nu? Of is dat nu weer in de opstartfase? |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Sterkte Blusgast, familie en vrienden..  |
|
tasar Senior lid WMRindex: 141 OTindex: 811 Wnplts: Den Haag S |
Sterkte  |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 806 OTindex: 22.726
|
Fijn dat jullie deze mensen hebben geholpen, ook sterkte er mee. Wij hebben ook in het laatste halfjaar mensen leren kennen die alles ervoor over hadden om te helpen, nog steeds trouwens! |
|
ok nieuw onderwerp? |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Blend: @blusgastZoek en vind wat afleiding hier op WMR, maar ook in andere dingen van het leven. Je bent wel weer meer gaan werken nu? Of is dat nu weer in de opstartfase? Ben weer volledig aan de slag. Mijn werkgever is in de afgelopen periode zeer meewerkend geweest dus I owe him one |
|
Blend
Oud Moderator
Ik zal wel ff een pot koffie zette  Iedereen een bakkie? edit:@blusgastIs mooi dat hij zo meewerkend was en is  Dat hoor je wel eens anders  Nogmaals sterkte met alles |
|
ja  |
|
blusgast
Erelid
|
Dus over werk gesproken, ik ga er weer vandoor want moet nog een aantal zaken regelen. met een beetje geluk ben ik vanavond er weer. Tot dan  |
|
doei  |
|
Als iedereen even boemerang kijkt is iedereen gelijk weer blij  ik ga doei  |
|
Blend
Oud Moderator
Was het maar vast avond  Ik zou best graag heel even op bed willen liggen   |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Blend: Was het maar vast avond  Ik zou best graag heel even op bed willen liggen   *Hoskeu komt zingend binnen gelopen: "Ooooow was ik maaaaar... bij moooeeeeederrrr thuis gebleven..." EDIT: Goede morgen trouwens... Hoe is het met jullie??... |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuJa, dat zou wel erg makkelijk geweest zijn, maar je moet ook leren om op je eigen pootjes te kunnne staan  Het is soms wel zwaar, maar het is ook wel weer fijn. Soms maakt de twijfel mij gek, dan ga ik nog harder twijfelen om de twijfel gek te maken. Ik kan je wel vertellen dat ik het vaak win van de twijfel. Dan zet ik de twijfel aan het twijfelen en dan weet ik het dus zeker  |
|
Hoskeu Erelid
|
@BlendOok goede morgen Blend... bakkie koffie??...  (ik zou nog aan je gaan twijfelen zo smorgens vroeg...  )  |
|
nietmeer
|
weet iemand waar ik het spel Priston Tale kan downloaden? |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Quote Blend: Was het maar vast avond  Ik zou best graag heel even op bed willen liggen   Neem dan zo'n opblaasbed mee  |
|
Martijn1994 Senior lid WMRindex: 287 OTindex: 1.366 Wnplts: Wnplts S |
Heey   |
|
Hoskeu Erelid
|
|
|
@ aimed nee sorry  miss met LimeWire? EDIT: oh Hoskeu heeft het al geregeld  |
|
nietmeer
|
@Hoskeu, ik heb het geprobeerd maar krijg een gaar iets te zien  en dan moet ik uit een lijst een bijpassend programma kiezen!? |
|
Hoskeu Erelid
|
Wat is dat trouwens voor waardeloos spel... Quote: O S : Windows98/Me/2000/XP Ik mis GNU/Linux in het rijtje...  |
|
Wat is het eigenlijk voor spel? |
|