|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Als er een Linux versie is roep je maar... dan doe ik ook wel mee...  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
hmmz ik download hem van de ftp nog 50 minuten te gaan  |
|
nietmeer
|
Hm, Priston Tale gaat hier via de ftp met 35 KB/S, 6 en een half uurke  |
|
nietmeer
|
Hey Twags, zout es op van die server man, nu snap ik waarom ie zo traag gaat, BBjatterd  |
|
Twaggy Oudgediende
|
gemiddeld 250 kb/s nu zelfs 277 |
|
Twaggy Oudgediende
|
muahahahaha nog 45 minuten te gaan  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Zo, Zwartboek is binnen..  Zeg eens, wat serieus, ehm, zou het zinnig zijn om een stuk te schrijven over een film die ik het gezien? |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
*zet heel hard Meat Loaf aan  * |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik bedenk met net dat morgen wel een hele drukke dag wordt  Eerst hier mijn kamer schoonmaken, alles op orde brengen en het huis dan overdragen.. Dan naar Amsterdam sjeesen met mijn oma.. dan me daar snel douchen, opmaken, etc.. Dan me aankleden in mijn nieuwe kleding, ondertussen mijn hakken zoeken die ik aan moet.. Dan naar school toe, daar de 3 extra entreekaartjes ophalen.. Dan in spanning zitten voor mijn diploma uitreiking.. Dan los van mijn ouders gehaald worden, die gaan dan de zaal in en dan gaan de examenleerlingen onder appplause de zaal in, dan mijn diploma krijgen, tekeken en cadeutje in ontvangste nemen van de ouderraad, en waarschijnlijk een t-shirt met alle namen van de havo eindexamenkanidaten, geslaagd of niet, van onze school.. En dan het spannenste: De uitreiking van de prijs voor het beste profielwerkstuk van de havo, waar ik voor genomineerd ben.. Dan even na praten, champagne drinken, foto's maken, borrelen en afscheid nemen van mijn klasgenoten, leraren en jaargenoten... En dan naar huis, spullen bij elkaar pakken die ik ook nog moet klaar leggen, en dan naar Wouter.. Dus 1,5 uur met de trein.. En dan ben ik bij Wouter.. En dan? Weet ik niet.. En dan zaterdag het verjaardsfeest(je?)... En dan? ik hoop even rust... En dan zondag weer naar huis... |
|
Twaggy Oudgediende
|
zwartboek heb ik in de bios gezien  LQ ik ook Meat Loaf aan. Bat out of Hell 3: The monster is loose is geweldig |
|
Jannick
Oudgediende
Willen jullie ophouden met over Meat Loaf te praten? Me ma zit beneden mee te lezen en ze is helemaal gek van Meat Loaf..  |
|
Twaggy Oudgediende
|
 Meat Loaf is gewoon goed kleine man  |
|
Jannick
Oudgediende
Wil je meteen uitleggen voor mijn moeder wat "ownt" is, grote man?  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Twaggy:  Meat Loaf ownt kleine man  Doe mij maar Jan Smit    (nee, dat meen ik niet  ) |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Theemonster: Quote Twaggy:  Meat Loaf ownt kleine man  Doe mij maar Jan Smit    (nee, dat meen ik niet  ) werd al bangO_o @ Jannick is al veranderd |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Quote Twaggy:
LQ ik ook Meat Loaf aan. Bat out of Hell 3: The monster is loose is geweldig Ik had net Bat out of Hell keihard aanstaan  .. komt mams binnen, moest ie weer zachter  |
|
Jannick
Oudgediende
Oke..  Zal ik een klein verhaaltje schrijven op mijn blog over een film die ik het gezien?  |
|
Twaggy Oudgediende
|
LQ moet je de monster is loose aan zetten @Jannick doe maar eens zien wat je ervan brouwt |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
hoi  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Ha MA |
|
Jannick