|
blusgast
Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 1.779
|
Ik ben blij dat ik nog niet vergeten ben  en dat iedereen zo leuk reageert op mijn verschijnen op wmr. Blijkt maar weer dat de leukste mensen op wmr zitten  |
|
tasar Senior lid WMRindex: 141 OTindex: 811 Wnplts: Den Haag S |
Quote blusgast: Ik ben blij dat ik nog niet vergeten ben  en dat iedereen zo leuk reageert op mijn verschijnen op wmr. Blijkt maar weer dat de leukste mensen op wmr zitten  iemand die het leven begrijpt  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Quote blusgast: Ik ben blij dat ik nog niet vergeten ben  en dat iedereen zo leuk reageert op mijn verschijnen op wmr. Blijkt maar weer dat de leukste mensen op wmr zitten  En daar hoor jij dus ook bij  |
|
blusgast
Erelid
|
|
|
Het is niet heel erg druk in het cafe nu  |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Blend: Quote blusgast: Ik ben blij dat ik nog niet vergeten ben  en dat iedereen zo leuk reageert op mijn verschijnen op wmr. Blijkt maar weer dat de leukste mensen op wmr zitten  En daar hoor jij dus ook bij  Thanks Blend, ik word helemaal warm door alle leuke en hartelijke reacties van iedereen.  |
|
Blend
Oud Moderator
@blusgastAls brandweerman zal je wel vaker een warm gevoel krijgen;)  |
|
nietmeer
|
@BG: het belangrijkste hier is dat we allemaal mensen zijn die met elkaar meeleven  (uitzonderingen daar gelaten  ) Zal strakjes iig nog even online komen om ff te buurten  Moet nu ff in m'n moederrol kruipen  Dikke  voor iedereen! |
|
Ok dikke  terug |
|
blusgast
Erelid
|
 Cootje68 @Blend; is de laatste tijd minder, weinig brand en als het er dan al is, ben ik er niet  maar sowieso heeft de brandweer de afgelopen tijd op een laag pitje gestaan door de persoonlijke situatie... |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Ik ga maar is fijn repetities maken, heb filosofie en economie vandaag. Tot vanmiddag  |
|
zal ik dan maar weer rellen schoppen?  |
|
Tot vanmiddag  |
|
Blend
Oud Moderator
@blusgastMaar je bent het weer aan het oppikken? Er is een stijgende lijn waar te nemen? Hoe je het ook went of keert, jezelf gaat voor op werk. Als het eerste niet op orde is gaat het tweede ook niet goed. Sterkte met het opzetten ervan. |
|
hoe heet het ook al weer?
O, ja VUUR! |
|
Theetje
Oudgediende
Heet? wie is er heet?  |
|
Blend
Oud Moderator
Owh Thee wordt ook ineens weer wakker hoor   |
|
Als ik het zeg kllinkt het verkeerd  OK ik zeg het wel  !!!IK!!!  |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Blend: @blusgastMaar je bent het weer aan het oppikken? Er is een stijgende lijn waar te nemen? Hoe je het ook went of keert, jezelf gaat voor op werk. Als het eerste niet op orde is gaat het tweede ook niet goed. Sterkte met het opzetten ervan. Ja stijgende lijn is er zeker. De reden van mijn langdurige afwezigheid is dat ik (samen met mijn echtgenote) sinds februari de zorg hebben gehad voor 1 van onze beste vrienden. Een gezin met 2 kinderen en onze vriendin is erg ziek geworden (K-ziekte) omdat zij geen van beide meer over verdere familie beschikte, hebben wij de zorg voor het gezin op ons genomen. Dit heeft een grote impact op ons gehad en helaas hebben wij 3 weken geleden onze vriendin begraven, na een lange strijd. De zorg voor het gezin is er nog wel (kinderen zijn 4 dagen in de week bij ons) maar dat onze vriendin nu haar rust heeft gevonden is wel een opluchting. Zij wilde ook dat wij verder gaan en dat heb ik dus nu ook gedaan. |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Zo ik ga die schoolkindjes eens even laten schrikken  .. door de muziek lekker hard aan te zetten  |
|
Theetje
Oudgediende
Ben jij heet Tasar? hmm  Ikke lekker niet, maar mijn chocomelk is wel heet, dus ik ben ook zo heet, van binnen, als mijn te hete chocomelk door mijn slokdarm mijn diepe innerlijke grotten ingaat   |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
*Geeft Blusgast 'n hele dikke knuffel    * |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Theemonster: Ben jij heet Tasar? hmm  Ikke lekker niet, maar mijn chocomelk is wel heet, dus ik ben ook zo heet, van binnen, als mijn te hete chocomelk door mijn slokdarm mijn diepe innerlijke grotten ingaat     erg opwindend |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Little Queen: *Geeft Blusgast 'n hele dikke knuffel    *    LQ ook een hele dikke knuffel terug |
|