|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Morgen mensen  |
|
nietmeer
|
 Hoi MA, lekker geslapen ?  |
|
my-angel
Oudgediende
@Cootje, ne helemaal niet lekker geslapen.. wordt helemaak gek van een verslag, het klopt van geen meter, en nu kan het waarschijnlijk vanavond pas afgemaakt worden (moet morgen ingeleverd worden).. het schiet voor geen meter op.. |
|
nietmeer
|
 dat klinkt niet best  succes ermee dan! |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
 MA. He Cootje, is de koffie al klaar? Wie heeft er bardienst trouwens? |
|
my-angel
Oudgediende
@Cootje inderdaad niet.. ik denk dat gewoon de spaarlamp beter kunnen laten vallen (dat levert ons alleen maar geklooi op) en dan verder gaan met de gloeilamp.. denk dat een stuk beter is, maar onze meet gegevens kloppen voor geen meter. Denk dat het daar aan licht. Ze wist nog niet waar het mis was gegaan.. Ik heb al wel een vermoeden, namelijk tijdens het meter, die sensor was echt onduidelijk, dus daar konden wij niks mee. Rot ding  |
|
nietmeer
|
LM: ik heb wel een pt koffie en thee gezet, maar heb eigenlijk geen dienst  Ik weet alleen niet wie wel  MA: Mmm, onderwerpen zoals lampjes kun je toch beter bij Philips Lightning laten  |
|
my-angel
Oudgediende
@Cootje, whaha  Vind onze natuurkunde leraar denk ik niet zo goed, ik wil haar zo graag even spreken, want ik wil even zien of het misschien handig is dat ik even met die leraar aan de lijn ga hangen, om het even uit te leggen dat wij er zo helemaal niet meer uit komen  |
|
nietmeer
|
Is ze niet op school vandaag? Dan kun je het haar persoonlijk vertellen  |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 806 OTindex: 22.726
|
Goeie morgen allemaal |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Goedemorgen  de zon schijnt weer heerlijk in Wijk aan Zee  |
|
nietmeer
|
 Goeiemorgen, Zuwe & Thee  |
|
my-angel
Oudgediende
Quote Cootje68: Is ze niet op school vandaag? Dan kun je het haar persoonlijk vertellen  Hoef vandaag niet naar school  DAt is het hem juist Morgen Thee  Hoi Zuwe  |
|
Theetje
Oudgediende
Heyyy Cootje  Hoe is het met iedereen? lekker geslapen? |
|
nietmeer
|
MA: Dan idd gewoon bellen op een tijd waarvan je weet dat ze geen les geeft! @TheE:  heerlijk geslapen  |
|
my-angel
Oudgediende
@Cootje het is een hem trouwens  (mijn partner is een zij, en mijn leraar een hem, en ik wil met de leraar overleggen) @TheE.. ik niet echt zie hier boven, jij wel hoop ik ? |
|
Theetje
Oudgediende
muah, ik ook niet echt... mensen in huis die om half 7 opstaan en dan keihard geluid gaan maken op de gangen..  Maarja... Ik heb wel met een lekker kussen geslapen  |
|
my-angel
Oudgediende
|
|
Theetje
Oudgediende
maar ik had liever wat langer geslapen met dat heerlijke kussen  |
|
my-angel
Oudgediende
@TheE, ik had liever ook langer geslapen... Ik wil het liefste dat ***ding voor vanmiddag af hebben, dan heb morgen geen gestress enzo... wil genieten van me avond, en doen wat ik wil  |
|
AerO Senior lid WMRindex: 33 OTindex: 359 Wnplts: Stadskanaa
|
Goedemorgen!!!
Vandaag eindelijk de Livebox ontvangen, ik kan eindelijk weer het internet op! (Heb anderhalf week zonder gezeten :'( |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Quote Theemonster: muah, ik ook niet echt... mensen in huis die om half 7 opstaan en dan keihard geluid gaan maken op de gangen..  Maarja... half zeven pas?  |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 806 OTindex: 22.726
|
Goeie morgen ook, Theemonster en Cootje. my-angel ook goeie morgen en sterkte met de laatste loodjes! |
|
tasar Senior lid WMRindex: 141 OTindex: 811 Wnplts: Den Haag S |
Goeiemorgen  |
|
nietmeer
|
 het word wat drukker  |
|