|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@Muad, daar hou ik niet van  |
|
nietmeer
|
CnC: Dan word het stroh 80... of iets anders met ongeveer 70% alcohol  |
|
nietmeer
|
Jagermeister, die zou je dan eigenlijk weer verwarmd met een schep honing moeten nemen, niet zo'n lullig borrelglaasje natuurlijk he, gewoon een cognacglas gebruiken  |
|
nietmeer
|
Kpuc: zo'n hele grote zeker, waar ongeveer 1 fles in past... mag maar 1 glaasje van de dokter  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Quote Kpuc: Jagermeister, die zou je dan eigenlijk weer verwarmd met een schep honing moeten nemen, niet zo'n lullig borrelglaasje natuurlijk he, gewoon een cognacglas gebruiken  Jägermeißter. Nur für die Warmtrinker. |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Geluksss koekjes  |
|
Thommy Erelid
|
Quote Naaoomii: Geluksss koekjes  Happy you  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Muaddhib: CnC: Dan word het stroh 80... of iets anders met ongeveer 70% alcohol  Stroh is niet te zuipen  Quote Kpuc: Jagermeister, die zou je dan eigenlijk weer verwarmd met een schep honing moeten nemen, niet zo'n lullig borrelglaasje natuurlijk he, gewoon een cognacglas gebruiken  Oeeeh, lekker  |
|
nietmeer
|
|
|
Thommy Erelid
|
Quote Kpuc: Of gewoon een klots Drambuie maken  Maar.. Even geduld.. Wekker op laat.. En op Snooze.. |
|
nietmeer
|
Quote Cee-N-Cee: Stroh is niet te zuipen Weet ik, maar je moet toch wat heh, om ff te ontsmetten  Kpuc: oeh, lekker, en duurt maar een maandje om te maken, veel beter dan bij zelfgemaakte mede, dat duurt algauw een half jaar, of langer... (dat is van dat spul dat lekkerder word als je het langer laat liggen... totdat het bederft uiteraard...) |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Wat al niet ken  Ik drink straks wel een slaapmutsje meister  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Bitter Lemon  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
VODKA  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Ikke: Bitter Lemon  Ja dat helpt dus geen zak  |
|
Thommy Erelid
|
Quote DreamerTje: VODKA  *Vodka* |
|
nietmeer
|
wodka is bocht.... doe mij maar gewoon een lekker absinthje met veel ijs, laten staan tot 2/3de van het ijs gesmolten is zodat ie wit word, zodat ie lekker naar anijs smaakt, en je niet meteen het gevoel hebt dat als je boert over een vlammetje, je meteen het huis in de fik steekt...  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Cee-N-Cee: Quote Ikke: Bitter Lemon  Ja dat helpt dus geen zak  Maar 't is wel lekker  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Coola  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Dropshot  |
|
Thommy Erelid
|
|
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
*schenkt voor ieder wat wils in* Alsjeblieft *proost* |
|
nietmeer
|
Ik hoor het al... *Schenkt een Colaatje in voor Naomi, een dropshot voor Giovanni, en een warme jägermeister met met hoging voor CnC* Cheers heh, allemaal nou is iedereen dubbel voorzien  |
|
Thommy Erelid
|
Naompje, wat een mooie OT-index heb je  |
|
Naaoomii
Oudgediende
|
|