|
Itchy
Senior lid
 WMRindex: 487 OTindex: 878 S |
Quote Giovanni: Quote DreamerTje: Hmmm, toch best even doorgespamt  180 nog oh voor mij nog 1701...   |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote Cee-N-Cee: Water .. Is.. .. HEEET  Kan ook koud zijn  Want je weett, het water is heettt  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Hey dreamer, als jij de 2000 haalt, dan haal ik mss de 8000 wel  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Naaoomii: Quote Cee-N-Cee: Water .. Is.. .. HEEET  Kan ook koud zijn  Want je weett, het water is heettt  Ik ben mijn teen aan het soppen, je weet wel.. |
|
Itchy
Senior lid
Quote Naaoomii: Quote Cee-N-Cee: Water .. Is.. .. HEEET  Kan ook koud zijn  Want je weett, het water is heettt  of koud dus EDIT: I  spammen! |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Cnc, ja ik weet  @ Itchy, maar dan rijmt het niet  |
|
Itchy
Senior lid
Quote Naaoomii: @ Cnc, ja ik weet  @ Itchy, maar dan rijmt het niet  en, het is juist leeeuuuk dan!   |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Jemig, dan mag ik wel heel hard doorspammen..  Kom eens met 'n onderwerp waar je heeeeel veeeeeeel over praten kan ofzo  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Itchy appeltje eitje  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote DreamerTje: Jemig, dan mag ik wel heel hard doorspammen..  Kom eens met 'n onderwerp waar je heeeeel veeeeeeel over praten kan ofzo  Sex  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Itchy, rijmen is ook leuk hoor  @ Dreamer, moment dan  @ Gio, jaa laten we gaan spammen met Dreamer  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Giovanni: Quote DreamerTje: Jemig, dan mag ik wel heel hard doorspammen..  Kom eens met 'n onderwerp waar je heeeeel veeeeeeel over praten kan ofzo  Sex  Het zal wel weer niet zo zijn  edit; ben zo terug  |
|
Itchy
Senior lid
Quote Giovanni: Itchy appeltje eitje  Quote DreamerTje: Jemig, dan mag ik wel heel hard doorspammen..  Kom eens met 'n onderwerp waar je heeeeel veeeeeeel over praten kan ofzo  OK, Itchy Appeltje eitje, mmmmmm. Huisje Boompje Beesje  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Giovanni: Quote DreamerTje: Jemig, dan mag ik wel heel hard doorspammen..  Kom eens met 'n onderwerp waar je heeeeel veeeeeeel over praten kan ofzo  Sex  Kan het ook een keertje een avond zonder dat dat onderwerp boven komt drijven  |
|
Itchy
Senior lid
Quote Cee-N-Cee: Quote Giovanni: Quote DreamerTje: Jemig, dan mag ik wel heel hard doorspammen..  Kom eens met 'n onderwerp waar je heeeeel veeeeeeel over praten kan ofzo  Sex  Kan het ook een keertje een avond zonder dat dat onderwerp boven komt drijven  kies MIJN ondererwerp!!   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Itchy, onderwerpen kies je niet, onderwerpen ontstaan uit willekeurige andere gesprekjes die uitvloeien tot een ander onderwerp waar veel mensen een mening over hebben |
|
Itchy
Senior lid
en nu zijn we weer stil hoor  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
En waarom wil je zo nodig een avatar? Ik praat op wmr omdat het gezellig is  En toen ik begon was het heeel gezellig, dus ik had in 2 week tijd mijn avatar binnen  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote Cee-N-Cee: Itchy, onderwerpen kies je niet, onderwerpen ontstaan uit willekeurige andere gesprekjes die uitvloeien tot een ander onderwerp waar veel mensen een mening over hebben wat dan weer uitdraait op sex  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Waarom zou je graag een avatar willen..  |
|
Itchy
Senior lid
Quote Cee-N-Cee: En waarom wil je zo nodig een avatar? Ik praat op wmr omdat het gezellig is  En toen ik begon was het heeel gezellig, dus ik had in 2 week tijd mijn avatar binnen  ik heb nog twee weken school en dan praat ik mijn avatar wel binnen, maar nu gewoon spammen;)  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Zodat ik m'n naam 'n persoonlijk tintje kan geven Mja, sex  Dat is zowat n standaard onderwerp |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote DreamerTje: Zodat ik m'n naam 'n persoonlijk tintje kan geven Mja, sex  Dat is zowat n standaard onderwerp Precies, omdat mensen niets beters kunnen verzinnen gaan ze maar over seks praten  |
|
Itchy
Senior lid
Quote Giovanni: Quote Cee-N-Cee: Itchy, onderwerpen kies je niet, onderwerpen ontstaan uit willekeurige andere gesprekjes die uitvloeien tot een ander onderwerp waar veel mensen een mening over hebben wat dan weer uitdraait op sex   |
|
Itchy
Senior lid
Quote Cee-N-Cee: Quote DreamerTje: Zodat ik m'n naam 'n persoonlijk tintje kan geven Mja, sex  Dat is zowat n standaard onderwerp Precies, omdat mensen niets beters kunnen verzinnen gaan ze maar over seks praten  jep, uiteindelijk slaat alles op voortplanten  |
|