|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
@ Thom, verrek nu je het zegt  Mooi he  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Uhm, ik ben off-duty vandaag  Muad doet het weer  |
|
nietmeer
|
heheh, tijdje geleden alweer heh? geef mijn afstuderen maar de schuld, daardoor had ik een hele tijd lang geen tijd voor WMR... |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Thom: Uhm, ik ben off-duty vandaag  Muad doet het weer   |
|
nietmeer
|
Moet iemand anders nog iets te drinken? |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Doe mij maar een groot glas bier.. zin in aangeschoten worden.. voel me enzaam  |
|
Thommy Erelid
|
Muad, afstuderen is wel een tikkie belangrijker  Maar nu ben je weer terug op je vertrouwde plekkie  Kun je nog mooie staven uit de prethaak toveren? *Wijst naar Hertog Jan* DiewillikMuad  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Muadd, ik ben voorzien  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Woei, scheren!? |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Woei, scheren!? scheren? wat scheren? Wat scheer jij?  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Theemonster: Quote Cee-N-Cee: Woei, scheren!? scheren? wat scheren? Wat scheer jij?  Ehh  |
|
Thommy Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: Woei, scheren!? Mijn huid was zo droog als ik weet niet wat, morgen weer  |
|
nietmeer
|
*Schenkt een Laars HJ in voor Thee* Hier, het grootste glas dat we hebben, dacht ik... Ik hoop voor je dat je weet hoe je dat moet drinken  *Schenkt een gewone HJ in voor Thom* Cheers heh  Quote Thom: Muad, afstuderen is wel een tikkie belangrijker  ze zeggen het  heeft me wel 2 jaar van m'n leven gekost... |
|
Theetje
Oudgediende
maar maar maar, ik wilde grolsch Weizen... *geeft de HJ aan Thom* |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Theemonster: Quote Cee-N-Cee: Woei, scheren!? scheren? wat scheren? Wat scheer jij?  Quote Naaoomii: Quote Theemonster: Quote Cee-N-Cee: Woei, scheren!? scheren? wat scheren? Wat scheer jij?  Ehh  Quote Thom: Quote Cee-N-Cee: Woei, scheren!? Mijn huid was zo droog als ik weet niet wat, morgen weer  Waarom wekt dit zo veel reacties op  |
|
nietmeer
|
@TheE, zeg dat dan  moet weer ff inkomen hoor  *Schenkt 2 flesjes Grolsch Weizen in een glas voor Thee* Dan kan ik het niet veel groter maken dan dit... |
|
Theetje
Oudgediende
dan drink ik er nog wel een paar na deze...   ... |
|
nietmeer
|
*Haalt alvast een kratje of twee grolsch weizen uit de kelder, en zet ze in de turbo koeler* |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
CnC, jaa dat had je kunnen weten.. Doorgedachte pubers hier  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote DreamerTje: CnC, jaa dat had je kunnen weten.. Doorgedachte pubers hier  Nogal hea, gaat het lukken met die OT van jou?  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Hmmm  Mijn OT-index schiet ook niet echt op  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Muaddhib: *Haalt alvast een kratje of twee grolsch weizen uit de kelder, en zet ze in de turbo koeler* CO2-blusser eroverheen  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote DreamerTje: Hmmm  Mijn OT-index schiet ook niet echt op  Die van mij ook niet, denk niet dat ik de 8000 nog zal halen vanavond, ik moet ikke inhalen  |
|
nietmeer
|
@Ikke: nah, 2 sec in de vloeibare stikstof.... Zit ik dan met m'n ruim 4000.... |
|
Thommy Erelid
|
Danke, voor deze ultieme Hertog Jan. Maar hij is op..  |
|