|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Ikke: Quote Muaddhib: *Haalt alvast een kratje of twee grolsch weizen uit de kelder, en zet ze in de turbo koeler* CO2-blusser eroverheen  Die zijn echt niet koud hoor  |
|
nietmeer
|
Heb je die laars HJ die Thee aan je heeft gegeven ook al op? |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Quote Cee-N-Cee: Quote DreamerTje: Hmmm  Mijn OT-index schiet ook niet echt op  Die van mij ook niet, denk niet dat ik de 8000 nog zal halen vanavond, ik moet ikke inhalen  Hmmm  Dan ben je echt nog wel 'n paar maanden bezig Wie doet er mee met A of B of DPNM ? Daar schiet teminste je OT van omhoog  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
*Kijkt naar ander hand* Krijg nou wat  Laat maar  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Hmm  |
|
nietmeer
|
Kijk je wel uit met hoe je hem drinkt? anders krijg je de helft over je heen Kunnen we wel lachen  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Cee-N-Cee: Quote Ikke: Quote Muaddhib: *Haalt alvast een kratje of twee grolsch weizen uit de kelder, en zet ze in de turbo koeler* CO2-blusser eroverheen  Die zijn echt niet koud hoor  Heel erg koud.... Algemene gaswet en zo, geen zin om het nu helemaal uit te gaan leggen  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Vaagheid ten top weer hier.  Ik ga maffen, mazzel  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Gloen Klang Glagloekloek Klabla bla Naomi NuKlap Slapplatteband Kla blang Ikke Klets Braadworst met sambal Klimop Kleuter Klere groentemix |
|
Naaoomii
Oudgediende
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Ikke: Quote Cee-N-Cee: Quote Ikke: Quote Muaddhib: *Haalt alvast een kratje of twee grolsch weizen uit de kelder, en zet ze in de turbo koeler* CO2-blusser eroverheen  Die zijn echt niet koud hoor  Heel erg koud.... Algemene gaswet en zo, geen zin om het nu helemaal uit te gaan leggen  Oh ja, door expansie koelt het af |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Gloen Klang Glagloekloek Klabla bla Naomi NuKlap Slapplatteband Kla blang Ikke Klets Braadworst met sambal Klimop Kleuter Klere groentemix Wat hou ik toch veel van je  |
|
nietmeer
|
@Giovanni: is het ooit anders?  Truste  CnC: Kijk je wel uit met die blusser, hij moet langer mee dan vandaag  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
(PxV)/T = C De druk van het gas wordt ineens veel kleiner, dus de temperatuur moet zakken  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Hoi  .. |
|
nietmeer
|
Hey Queen Iets te drinken? |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Mag ik mijn 2e glas? dus mijn 3e+4e flesje? (je weet dat die flesje 0,5 liter zij he? (volgens mij)) |
|
Thommy Erelid
|
Ik was net aan het drinken.. aan het drinken.. het drinken.. drinken.. drinken, en toen was plotseling mijn biertje op  |
|
nietmeer
|
@TheE: dat wist ik  *Schenkt nog 2 flesjes in een glas voor Thee* Cheers heh, let je er wel op dat je morgen helder genoeg moet zijn om de telefoon op te kunnen nemen? @Thom: Ik zie het, je shirt is nat...  Maar hier heb je er nog een *Tapt een HJtje voor Thom* hm... deel hiero bier uit, maar heb Kpuc nog niet gehoord  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Muad, mag ik een Icetea met appel smaak  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Heee LQ  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Ikke: (PxV)/T = C De druk van het gas wordt ineens veel kleiner, dus de temperatuur moet zakken  Wist niet dat jullie al met de gaswet te maken hadden  onze school doet daar niet aan  pV = mRT = nRaT... Blah Ook leuk, Wt = -n / n-1 mRT1 {p2/p1^(n-1)/n -1} |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Muad; ach, dat is pas tussen 3 en 6  ik moet 's ochtends eigenlijk nog wel naar de bieb  |
|
Thommy Erelid
|
Wiew, bedankt Muad  Maar nu heeft mijn 2e handje niets..  |
|