Cafe De Nachtvlucht |
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Gewoon een vriend laten schrijven terwijl die aan het varen is.  En een andere vriend heeft het gestijld. Dit is het enigste dat ik niet zelf gedaan heb.  |
|
nietmeer
|
Mijn website heeft niet van die leuke bewegende effecten, hoor. Maar ja die is ook bedoeld voor wetenschappelijke artikelen m.b.t. de vogelgeneeskunde.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Je bedoelt de paginaovergangen.  |
|
nietmeer
|
Ja, prachtig! En die letters die opkomen in dat boekje.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
krijg het niet hier op het forum, de regel die in de head van je html moet komen te staan. Deze regel zorgt voor het fade in effect. Moet ik hem naar je mailen? Is al naar je toe.  Hier een link voor alle soorten paginaovergangenZet deze link in je favorieten, altijd gemakkelijk om te gebruiken. |
|
nietmeer
|
Dankjewel Peter, maar ik heb zelfs geen verstand van html  Ik bouw mijn website ook niet zelf.  |
|
nietmeer
|
Ik ga zo Kareltje in zijn bedje stoppen hoor. Hij is moe na zijn zwembadje met advocaat opgeslurpt te hebben.  |
|
nietmeer
|
 Peter!  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Je kan het doorgeven aan degene die de site bouwt. Ik kwam er ook maar toevallig achter op een andere site. Ik dacht eerst dat het een Flash-animatie was, maar het is een simpel regeltje in de head van de html. De html is de pagina die je ziet op het internet.  Weltrusten Tis en Kareltje  |
|
nietmeer
|
Mijn site is joomla en niet gebouwd in html, helaas...  Maar nu ga ik echt weg hoor, vriendje!  |
|
nietmeer
|
Lief van je Peter, dat bloempje! Daaaag! Tot ziens!  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Trusten.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
*stapt een verlaten café binnen, en pak een cola.*   Dacht dat Tis hier zou zijn. Even maar in het andere café gaan kijken. |
|
WMR-kok
Oudgediende
*stap het cafe binnen en doet het licht aan en pak vervolgens een colatje* |
|
nietmeer
|
PETER!  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Hoi Tis en Kareltje  *zet ondertussen een muziekje op.* |
|
nietmeer
|
*Kareltje laat zijn schone veertjes aan Peter zien; is vandaag onder de plantenspuit geweest; vraagt om een advocaatje*  |
|
WMR-kok
Oudgediende
*Zet een Irisch koffie voor Tis en een advokaaaatje zoals Kareltje het wil hebben*
|
|
nietmeer
|
Wat lief!!!!!!  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Heb je nog bij koken met WMR-leden gekeken Tis?  |
|
nietmeer
|
Met de advokaat.. Daar moet ik iets bij zeggen Tis, het is een speciaaltje van Opie, dus iets sterker als gewoonlijk, ik hoop dat Kareltje intussen een beetje is ingedronken?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Hay KPuc, *boink*  Heb je mijn laatste recept al gezien?  |
|
nietmeer
|
*Zoeken mooie muziek voor Peter op*  |
|
nietmeer
|