Cafe De Nachtvlucht |
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Het is een reservevoorraadje, werd ook tijd. Ze zitten bijna tegen de datum.  |
|
nietmeer
|
Zo eerst maar even een homp brood met witte kaas en tomaatjes klaar voor consumptie maken, t hammetje uit de vries halen en de dag is weer begonnen, wat was dat ook weer voor liedje, iets met waterleiding gasfabriek  |
|
WMR-kok
Oudgediende
hmmmm, vriezer  tv-sticks jammie, even eruit leggen.  |
|
nietmeer
|
In Budapest heb ik tomaten leren eten, die waterzooi van Nederland moest ik niet, en terecht, de balkanpoffertjes zijn het beste  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Je bedoelt de tomatensoep Kpuc?  of de tomaten. |
|
nietmeer
|
Nee, echt de tomaat zelf, die hollandse waterzooi heb ik altijd geweigerd, en de eerste dag in de Balkan deed me inzien dat echte tomaten wel lekker zijn. |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik pak over het algemeen Romanotomaten. Die zijn lekker pittig. |
|
nietmeer
|
RomaToma, de naam zegt al genoeg  |
|
WMR-kok
Oudgediende
en anders gezeefde tomaten en gepelde tomaten uit blik van Heinz. (voor tomatensoep)  |
|
nietmeer
|
hier staan wat grepen van diverse webstekken, de meeste recepten hebben we zelf geprobeerd en njammie, voor een rommelende maag is er altijd wel wat lekkers bij  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Heb hem gelijk bij mijn favorieten gezet. Hier staan er een paar op de mijne. Niet allemaal uitgeprobeerd, maar met de naam kraotach erin, zijn van mij eigen.  |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
En vlak de citrusvruchten van die regio niet Kpuc  Niks lekkerder dan een sinasappeltje vers van de boom in de tuin...  Tenminste niet van die mini-basketballen die ze hier in de winkel durven leggen...  Zoo, ff rap gekeken, I'm impressed  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ga de navigatiebalken nog wat aanpassen, zodat hij op bijna alle pagina's gelijk is. Als het goed is krijg ik daarna een pagerank van 1 bij Google.  |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Ik ga toch's kijken wat ik allemal in huis heb en voor volgend week-end weet ik waar ik m;n recepten vandaan haal. Smikkelen dus...  |
|
WMR-kok
Oudgediende
En weer alleen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
*Sluit het cafe af en ga naar de andere.* |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.424
|
net de straat over gestoken en komt nu hier binnen, zet de tap aan en licht, en gaat naar bed, wel voorzichtig mee doen hè vannacht. |
|
WMR-kok
Oudgediende
*komt eindelijk het cafe binnen en kijkt rond*  Hè, niemand hier?  Nou ja, pak ik zovast een colatje.  |
|
nietmeer
|
HEEEE Peter, hier zijn we weer!!!!  Hi Loek!  Hi RELPA  |
|
nietmeer
|
 Kpuc, benjur ook nog? |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Spoken??????  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 JAAAAAA, spoken.  Die daarnet aanriep zijn er niet, die waren er gisteren, behalve Loek, die is ongeveer 25 minuten weg.  |
|
nietmeer
|
O ja, RELPA en Kpuc zijn er niet!  Verkeerde datum!  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Goed gezien Tis  |
|