Cafe De Nachtvlucht |
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Nou, zit weer eens eenzaam hier aan de bar stil te dromen. Waarom kan er nu niet eens iemand komen!  |
|
nietmeer
|
Ik lag op mn kussen stil te dromen  |
|
Henise
Oudgediende
 WMRindex: 6.287 OTindex: 6.684
|
Hé geen muggen? |
|
nietmeer
|
Ik lag op mn kussen stil te dromen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
hij doet het weer!   Goeiemorgen Henise en Kpuc  |
|
Henise
Oudgediende
|
Dat is iets uit een liedje, maar ik kan geen teksten onthouden.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Andre Hazes...  |
|
Henise
Oudgediende
|
Goeiemorgen allebei.   |
|
nietmeer
|
Goeiesmorgens Henise en Peter, geen muggen gelukkig vannacht, of wel maar dan heb ik er geen last van gehad. Ik ben om een uur 0f 8 gister op de bank gaan hangen en nu net pas wakker geworden dus eindelijk, slaap gehad  Koffie  |
|
WMR-kok
Oudgediende
*zet een pot sterke koffie*
Ga de nog naar de grand prix F1 kijken Kpuc? |
|
nietmeer
|
Editje. Hmm, dat was van Hepie en Hepie  Nee Peter, alleen de Hungaroring kijk ik ieder jaar, verder kan de gp me weinig boeien sinds Bernie er de doodstraf op heeft gezet  |
|
Henise
Oudgediende
|
Ah dat zou lekker zijn, maar ik moet straks nog slapen. Ik heb nachtdienst. |
|
WMR-kok
Oudgediende
In een Ziekenhuis Henise.  *zet een decafe voor Henise* |
|
Henise
Oudgediende
|
En het is weer uit met de pret, ik moet weer aan de slag. Wens jullie nog een goeie dag en tot later maar weer. |
|
nietmeer
|
Smorgens Relpa, ook een vroege vogel *boink* Ik had gister een erg lekker happie gemaakt, Vette varkenslappen kortgesneden, even snel aanbakken en dan paprika en ui er bij. Even wat doorfikken die hap, dan de tomaten erbij voor t vocht, nog ff fikken en dan pepers erbij naar smaak, knoffie erbij, anderhalf flesje Brigand of ander stevig bier erin mikken, weer even opfikken die hap en dan appies erbij, lekker een paar uur, vier is wel ok, laten pruttelen, smikkelig. |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Ook goeiemorgen a;;maal  Gefeliciteerd,Kpuc, werd toch en keer tijd hè  Word het geen tijd voor een klamboe ? Mag ik ook een bakkie leut, Henise |
|
WMR-kok
Oudgediende
 tot laters Henise.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Morgens RELPA  *schenk een koffie in voor Kpuc en RELPA* Alsjeblieft, de koffie.  |
|
Relpa
Oudgediende
Dat verklaard de goede rust, denk ik Chris  Ik heb gistermiddag ook een paar uur liggen maffn dus dan is het ok al snel vroeg weer uit met de slaappret. Tot laters,Henisw  Puno hvala, PW Just what the doctor ordered  |
|
nietmeer
|
Mwahh, als ik maar vijf uurtjes aan 1 stuk door kan pakken ben ik zwaar tevreden, met meer wordt ik meestal met een zware knar wakker  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ook al, wou gisteren nog boodschappen doen en ik ging even liggen. Ik hoefde daarna niet meer naar de winkel, die was al gesloten.  werd om half negen wakker. |
|
Relpa
Oudgediende
Da's ook niet alles, mij maakt het eigenlijk niet zo veel uit, in't ziekenhuis (en lang gelee aan boord) sliep ik ook nooit langer dan een uurtje of twee aaneen |
|
Relpa
Oudgediende
Ach, Peet, er is altijd nog wel wat in huis toch Zet, koffmok op de bar, en kijkt's rond...  'K ga ff wat rondneuzen in de rest van dit ruime pand  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Dat viel tegen in de koelkast, alle verse groenten op heb gelukkig nog een paar blikjes groente.  |
|
Relpa
Oudgediende
Voor een keertje is dat toch geen ramp ? Vroeger aten ze niet anders dan die ingemaakte zooi  |
|