|
Irripirr Senior lid
 WMRindex: 718 OTindex: 516
|
Quote Theemonster: Ik ben aangenomen voor de HBO opleiding Technische Informatica (robots programmeren enzo..) Een opleiding met bijna alleen maar jongens... Oke nice nice.. nouja, dat er zoveel jongens is niet zo'n probleem toch? Ik kan over het algemeen beter met jongens dan met meiden  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik kan ook beter omgaan met jongens dan met meiden... Veel beter  Maar het zijn allemaal nerds  of jongens die denken dat ze wat over computers weten maar eignenlijk niets weten  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Hallo mensen  gaat het over shcool en vervolg opleiding? |
|
Irripirr Senior lid
|
Haha ach ja.. Met nerds kan ik ook heel goed  Hoewel ik wel wat anders ben.. Hihi. Maargoed, je gaat uiteindelijk voor jezelf naar school dus dat moet wel goedkomen  |
|
Irripirr Senior lid
|
Quote my-angel: Hallo mensen  gaat het over shcool en vervolg opleiding? ATM wel ja  |
|
Theetje
Oudgediende
jup, en als het niets word ga ik naar de PABO, Juffrouw Anna worden  |
|
my-angel
Oudgediende
Mag ik dan les hebben van jou  Juffrouw Anna.. Ik ga waarschijnlijk Informatica doen  |
|
Irripirr Senior lid
|
Quote Theemonster: jup, en als het niets word ga ik naar de PABO, Juffrouw Anna worden  Woeii..  Als ik niet was aangenomen voor MBO4 was ik waarschijnlijk ook iets met ICT wezen doen. Alleen me broer doet dit nu ook en het valt hem zwaai tegen  |
|
Theetje
Oudgediende
Informatica.. Software kant op dus? |
|
my-angel
Oudgediende
Anna.. Yup.. misschien een stukje Hardware er bij, maar vind het programmeren best leuk. |
|
Theetje
Oudgediende
ik ga lekker robotjes laten lopen ooit  |
|
my-angel
Oudgediende
Dat is ook leuk XD  |
|
Theetje
Oudgediende
alles met informatica is leuk  |
|
nietmeer
|
oeh, ik wou al heel lang naar de PABO, maar nu zit ik er over te denken om muziekjuf te worden, dus misschien wel de kant van het conservatorium op,, maar ik denk niet dat ik daar goed genoeg voor ben... |
|
my-angel
Oudgediende
Anna.. vind ik ooK XD bij ons op school wordt het alleen niet gegeven...yfke, altijd proberen, goed oefenen!  |
|
Irripirr Senior lid
|
Mmm.. das niet echt mijn ding. Mijn vader heb wel altijd in de computer gezeten enzo & vind het ook altijd heel leuk om te helpen met die dingen in elkaar te zetten, website ontwerpen etc. alleen ik heb mijn prioriteiten nu wel anders liggen  |
|
Theetje
Oudgediende
conservatorium, je kan het altijd proberen toch? niet geschoter is altijd mis... Ik wilde altijd het dovenonderwijs en denk ook dat ik over 20 jaar wel in het onderwijs werk  |
|
Theetje
Oudgediende
@Sander; bij ons wordt het als keuzevak gegeven bij NG en NT, maar ik weet over het algemeen meer dan mijn leraar  |
|
my-angel
Oudgediende
@Anna, ik vind het werken met kleine kinderen ook altijd heel leuk.. misschien dat ik daar ook nog mee aan de gang ga  |
|
my-angel
Oudgediende
@Anna, bij ons alleen voor 1e klas dacht ik ... |
|
Theetje
Oudgediende
TheemonsterOTindex: 10019 Weblog: klik 10000 gepasseerd  |
|
my-angel
Oudgediende
@Anna, haha  ik zit op wat meer dan de helft daarvan  |
|
nietmeer
|
@MA, tuurlijk blijf ik goed oefenen en proberen;) @TheE, ik ga het zeker gewoon proberen, maar jammer is dat ik op mijn school alleen in de 1ste en de 2de muziek heb en er geen examen voor kan doen  |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
@TheE,  ik heb veel te weinig vergeleken met jullie  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote my-angel: @Anna, bij ons alleen voor 1e klas dacht ik ... bij ons in de 1e+2e Informatikunde, leer omgaan met word, excel, powerpoint, etc... En dan in de 3e niet en daarna is het een keuze vak... |
|