|
nietmeer
|
@MA, ik ben ook dol op kleine kindjes   |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@Anna, of met de 2e, weet het ook niet meer.. bij ons is de 1e/2e het zelfde... en daarna geen keuze vak meer, (helaas!) |
|
Irripirr Senior lid
 WMRindex: 718 OTindex: 516
|
mmm.. ik heb niet echt veel met kleine kinderen eigenlijk.. Is dat raar?  |
|
my-angel
Oudgediende
Yfke, ik had eerder nooit wat kleine kinderen, maar nu kan ik er alles mee doen, echt grappig  werd gisteren van alle kanten betrokken daar me neefje/nichtje.. een voor een opgepakt en op het balkon gezet  |
|
nietmeer
|
nee hoor, ik ken ook wel mensen die er niet echt iets meer hebben;) maar ik bener gewoon dol op  ik ken 2 heeeele lieve jongetjes, enmijn neefje van 4is ook schattig  |
|
my-angel
Oudgediende
Kinder zijn lief |
|
Irripirr Senior lid
|
Nou ik heb 5 broers.. Waarvan 3 geestelijk gehandicapt..
En ze zijn altijd superrrrr druk. Er wonen er daarvan 2 thuis trouwens.
Ben echt blij als ik geen kinderen om me heen heb rondlopen. Heerlijk rust. |
|
nietmeer
|
MA, vrienden van ons hebben een zoontje van bijna 2, hij is zooooooo lief  en de dirigente van het grote orkest in onze muziekvereniging die heeft een zoontje van 4 of 5, hij is gehandicapt ofzow, maar hij is zooo lief, ik heb al 2 keer op hem mogen passen  en mijn neefje van 4 is heel klein voor z'n leeftijd, das zoo schattig en zijn broer is nu 7 volgens mij, die wou ook vaak met mij spelen, ook heel lief  |
|
Irripirr Senior lid
|
Hahaha Yfke.. Je broer is 7 volgens jou? Weet je het niet?  Ik heb er ook altijd problemen mee hoor, die is 18 die is weer 16 etc.  |
|
nietmeer
|
en wat nog leuker is is dat het niet mijn broer is maar die van mn neefje;) en die leeftijden weet ik nou nooit, volgens mij is mijnjongste neefje namelijk niet 4 maar 5...  |
|
my-angel
Oudgediende
Brandweer kwam net langs racen.. slecht nieuws vaak   hmm... hoop dat het weer goed gaat  |
|
nietmeer
|
MA, positief bekijken man!  dat zei ik net ookal;) er is niks met jou aan de hand(toch? of ben je ineens een ontsnapte crimineel die brand heeft gesticht  ) |
|
Irripirr Senior lid
|
Quote Yfke: en wat nog leuker is is dat het niet mijn broer is maar die van mn neefje;) en die leeftijden weet ik nou nooit, volgens mij is mijnjongste neefje namelijk niet 4 maar 5...  Ooh de leeftijd van me neefje en nichtje weet ik nooit. Dat vergeet ik altijd. Terwijl ik maar een nicht en een neefje heb  |
|
nietmeer
|
ik heb 1 neef en nicht aan de kant van mn vader die zijn (bijna) 13 en 14 maar aan de kant van mn moeder heb ik 3 neefjes en 1 nichtje, enik heb nooit een idee hoe oud ze zijn  |
|
Irripirr Senior lid
|
Haha ach ja, ik vergeet het ook vaak hoor. Maar hoe belangrijk is een leeftijd nou. Stom nummer  |
|
nietmeer
|
jah  idd  |
|
Irripirr Senior lid
|
Brb, ff omkleden..  |
|
nietmeer
|
|
|
Irripirr Senior lid
|
Jeeetje minaaa.. Argh ben me sportBH kwijt.. Echt net wanneer ik hem nodig heb  |
|
nietmeer
|
Dan baal je  |
|
nietmeer
|
zit ie niet gewoon in de was??  |
|
Marc747 Senior lid WMRindex: 6 OTindex: 494 Wnplts: Belfeld
|
Haaaallloooooo mensen...!  (Komt na 4 maanden niet meer op WMR te zijn geweest weer eens voorbijvliegen...) Biertje...? |
|
my-angel
Oudgediende
@Irri, heb je je BH niet ergens onder je bed gesmeten ofzo, kom nogal vaak vreemde dingen tegen onder bedden als ik moet helpen met kamer verbouwen  |
|
nietmeer
|
Dan hebbie best wel wat gemist...  4 hele maanden...   |
|
Irripirr Senior lid
|
Quote Yfke: zit ie niet gewoon in de was??  Mja zou maar zo kunnen. Heb geen zin om te kijken, dus heb maar een andere aangedaan  Hey Marc.. Waar was je al die tijd dan?  |
|